Jep, eipä ollu ei. Kyllähän sen kaikki tietää, että alkuperäis
väri oli oranssi, Brucen pistäessä tallin pystyyn!
Mutta kun puhutaan McLarenista, niin se "kuuluisin" look(auton väritys, ilme tms.) on alla olevasta MP4-1:stä eteenpäin aina MP4-11:sta asti ollut Marlboro väritys(tai miksi sitä sitten halutaankin kutsua):
Ja minulle tuo on se "alkuperäinen Marlboro look"! Ei se siitä mihinkään muutu! Noista ajoista olen kyseistä tallia "fanittanut" ja mulle tuo väritys on se oikea! Vaikka Häkä voittonsa suorittikin hopeanuolella!
Mitä tulee tuohon autonjen tyylikkyyteen, niin täytyy sanoa tämän kauden värityksistä, että kaikki näyttävät enemmän tai vähemmän hirveille! Renault vie todella kirkkaasti kärkipaikan! McLaren on tyylikkäin mutta siihen kromiin tungettu Vodafonen punainen pilaa senkin värityksen! Ferrari näyttää jollekkin vaha-autolle! Ja muut onkin noita "perinteisiä" ei tyylikkäitä ja kaikkea muuta kuin omaperäisiä! Eikö kukaan ymmärrä että yksinkertainen on kaunista!
Sama kun naiselle tunkee hillittömät meikit naamaan! Menee pointti kaikesta siitä mikä on kaunista. Ajatelkaa vaikka tuota Renaultia! Kauniit on muodot mutta kaikki on pilattu noilla hirveillä teksteillä ja karsealla värien sekamelskalla