2007 Autojen julkaisut

  • Viestiketjun aloittaja Rip3
  • Aloituspäivämäärä

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
McLaren julkaissee kuvia MP4-22:sta kuudelta? Ainakin sivujen laskuri näyttää juuri nyt 1:16:xx, mutta liekö tuo kalibroitu aikavyöhykekohtaiseksi.

Nyt sen vasta huomaa noista lehdistötiedotteista miten hyvin McLaren osaa hypetyksen. Mulla on edelleenkin tiettyjä epäilyksiä McLarenin/Mercedesin kilpailukyvystä/luotettavuudesta, mutta jos noita tiedotteita uskoo, vain taivas on lareneilla tulevalla kaudella rajana.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vaikkei tuo uusi Ferrari minun silmääni mitenkään erikoiselta ole vaikuttanut, niin tuossa lintuperspektiivikuvassa on kyllä tiettyä petomaisuutta. :)
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jumaliste, kyllä tuolla Ferkulla on perse pudonnut! Onko vertailukuvaa vanhasta Ferkusta ylhäältä katsottuna?

EDIT: Nyt kävi pakoputki-ilmiö mulle! :jaska:
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9277
Juzo, laita nuo kuvat linkeiksi tai allekkain niin ne eivät sotke palstan normaaligrafiikkaa.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
Bleu sanoi:
Juzo, laita nuo kuvat linkeiksi tai allekkain niin ne eivät sotke palstan normaaligrafiikkaa.

Miten ne sotkevat palstan normaaligrafiikkaa? Voishan ne tietysti muuttaa linkeiksi.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mr Natural sanoi:
McLaren julkaissee kuvia MP4-22:sta kuudelta? Ainakin sivujen laskuri näyttää juuri nyt 1:16:xx, mutta liekö tuo kalibroitu aikavyöhykekohtaiseksi.
Jahas, siellä ilmoitettiinkin kuvien julkaisuajaksi 16.20 ja Greenwichin ajasta lie kyse. Reilun puolen tunnin päästä siis.
 

miksu

Well-known member
Liittynyt
23.2.2005
Viestit
559
Sijainti
Väkivaltakunta
WebSlave sanoi:
Vaikkei tuo uusi Ferrari minun silmääni mitenkään erikoiselta ole vaikuttanut, niin tuossa lintuperspektiivikuvassa on kyllä tiettyä petomaisuutta. :)
aika pelottavan näköinen kyllä. Kuin lohikärmes :eek!:
 

TIMOMIES

Well-known member
Liittynyt
8.5.2006
Viestit
1189
Omaan silmään näyttää kyllä todella hienolta :eek!: Itse pidän tuosta kromi/punainen yhdistelmästä

EDIT: ja tarkoitin autoja
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
TIMOMIES sanoi:
Omaan silmään näyttää kyllä todella hienolta :eek!: Itse pidän tuosta kromi/punainen yhdistelmästä

EDIT: ja tarkoitin autoja
Jep, väritys on hieno mustakin. Ootellaan vielä hetki parempia kuvia.
 

Janne A.

Well-known member
Liittynyt
13.2.2006
Viestit
541
Sijainti
Mäntsälä
TIMOMIES sanoi:
Omaan silmään näyttää kyllä todella hienolta :eek!: Itse pidän tuosta kromi/punainen yhdistelmästä

EDIT: ja tarkoitin autoja
Samoin!. Auto on erittäin upeen näköinen. Noi haalarit ei heti iskenyt...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mr Natural sanoi:
McLarenin uudet työhaalarit:

Näyttävät kyllä rumilta.. Eikä miestenkään pulsari-tyyli aiheuta hurraa huutoja:D ..eikä autokaan samassa määrin mitä Ferrari/Renault..Toyotan kyllä hakkaa mennen tullen.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
miksu sanoi:
aika pelottavan näköinen kyllä. Kuin lohikärmes :eek!:
Tuolla kun Kimi väijyy Alonson peilissä niin espanjoolo laskee alleen. :D

(Voi tosin olla ettei Kimin edelle tule pääsemään)
 

Goula

Flying Finn
Liittynyt
21.10.2006
Viestit
70
HAHAHAAAHHAH
Voi hevon vittu mitkä haalarit! :alppu:

Auto sentään näyttää kohtalaisen komeelta.
 

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
218
Sijainti
MONACO!!!
Näyttää hitaalta:alppu: ja muutenkin harvinaisen ruma niinkuin kaikki edellisetkin läärenin puna-valkoisen kauden jälkeen
 
Ylös