Faustus
Well-known member
Ferrarin shakedown: http://www.f1total.com/bilder/cat.php?c=07ferrollout
Bleu sanoi:Juzo, laita nuo kuvat linkeiksi tai allekkain niin ne eivät sotke palstan normaaligrafiikkaa.
Jahas, siellä ilmoitettiinkin kuvien julkaisuajaksi 16.20 ja Greenwichin ajasta lie kyse. Reilun puolen tunnin päästä siis.Mr Natural sanoi:McLaren julkaissee kuvia MP4-22:sta kuudelta? Ainakin sivujen laskuri näyttää juuri nyt 1:16:xx, mutta liekö tuo kalibroitu aikavyöhykekohtaiseksi.
aika pelottavan näköinen kyllä. Kuin lohikärmes :eek!:WebSlave sanoi:Vaikkei tuo uusi Ferrari minun silmääni mitenkään erikoiselta ole vaikuttanut, niin tuossa lintuperspektiivikuvassa on kyllä tiettyä petomaisuutta.
Jep, väritys on hieno mustakin. Ootellaan vielä hetki parempia kuvia.TIMOMIES sanoi:Omaan silmään näyttää kyllä todella hienolta :eek!: Itse pidän tuosta kromi/punainen yhdistelmästä
EDIT: ja tarkoitin autoja
Samoin!. Auto on erittäin upeen näköinen. Noi haalarit ei heti iskenyt...TIMOMIES sanoi:Omaan silmään näyttää kyllä todella hienolta :eek!: Itse pidän tuosta kromi/punainen yhdistelmästä
EDIT: ja tarkoitin autoja
Näyttävät kyllä rumilta.. Eikä miestenkään pulsari-tyyli aiheuta hurraa huutoja ..eikä autokaan samassa määrin mitä Ferrari/Renault..Toyotan kyllä hakkaa mennen tullen.Mr Natural sanoi:McLarenin uudet työhaalarit:
Tuolla kun Kimi väijyy Alonson peilissä niin espanjoolo laskee alleen.miksu sanoi:aika pelottavan näköinen kyllä. Kuin lohikärmes :eek!:
Ja yhtä luotettavalta kun viimekaudenkin vehjes.hurjapäätön sanoi:Näyttää hitaalta:alppu: