hurjapäätön
formulat kulkee kovaa
ihku
Viimeksi muokattu:
Onko tämä ylempi uusi McLaren? Matalat on ponttoonit! Näyttää hitaalta. Ja rumalta. Harmi Alonson kannalta.Warwick sanoi:http://img172.imageshack.us/img172/2084/fuzijagz2.jpg
Älä itke. Ei tämä uusikaan paha ole, itseasiassa parempi ja legendaarisempi punainen. Ja vieläpä kokopunainen.Jr- sanoi:Vaan on taas Ferrari väärän värinen, kuinka kaunis se olisikaan jos sävy olisi oikea kuten aikanaan:
Lähinnä tarkoitin sitä että Toyotalla ei ole opittu järkevää resurssien sijoittamista, verrattuna Renaulttiin. Kauden päätteeksi lasketaan aina kuinka paljon tallille maksoi yksi MM-piste ja taisipa Toyotalla tehdastalleista olla kallein MM-piste hinta.Mickey sanoi:Jos ei ole resursseja, ei ole myöskään mahdollisuuksia menestyä, vai kuinka? Minardilla loppu rahat ja kuinka kävikään..
Sulla on varmaan jotain periaatteellista Toyotaa vastaan, mut ei se mua kiinnosta.
"Onkos Toyota nyt maailman toiseksi suurin autojen valmistaja(?) ja sitten joku matti meikäläinen kaduntallaaja tulee ja haukkuu koko firman parin kuvan perusteella..."Mickey sanoi:Kuka tässä on puhunut että markkina-asema takaa menestyksen? Voisitko osoittaa sen kohdan minulle? Renault on kuitenkin suuri tekijä ja tiedä miten PSA yhtymän tähänkin voisi vetää mukaan, ehkä ei mitenkään?
Totta kai, mutta FIAT:n taloudellinen tilanne ei ole yhtä hyvä kuin Toyotalla, joten FIAT joutuu harkitsemaan tarkasti resurssien sijoittamista.Mickey sanoi:Ferrari taas on käytännössä Fiatin omistama(?) ja saa sieltä tukea, vai kuinka?
Totta, Toyota aloitti lähes tyhjästä, mutta ei Renaultillakaan mikään unelma lähtökohta ollut.Mickey sanoi:Toyota aloitti tallitoiminnan käytännössä tyhjästä? Kun taas Renault jatkoi valmiilta pohjalta? Voin olla kyllä väärässäkin, korjatkaa. Tallin sisäiseen hierarkiaan en ota kantaa kun en sitä tunne.
Kyseessä on MP4-21, eli vanha p*skaLonso_567 sanoi:Onko tämä ylempi uusi McLaren? Matalat on ponttoonit!
2011 asti on sopimus. Siihen asti katsellaan noita rumia viivakoodeja. :yuck:CaPtEeNi sanoi:Parhaimman näköinen Ferrari koko 2000-luvulla. Mutta tosiaan väri on väärä. Nyt olisi ollut hyvä tilaisuus vaihtaa takaisin alkuperäiseen kun Schumin kausi on ohi. Ehkäpä sitten kun tupakkajätti vetää tukensa pois...ei siihen varmaankaan kovin kauan mene.
Ooh kaunista. Olenkin jo unohtanut miten hyvin mustat siivet sopivat autoon. Tuo oikea punainen on turhan kirkas. Auton muodot eivät oikein pääse oikeuksiinsa.JuuZa sanoi:
Diudiudiduidu:alppu:
joo tällainen se pitäisi olla!JuuZa sanoi:
Diudiudiduidu:alppu:
Juuri tätä ajoin itsekin takaa kun toisessa ketjussa tuli väittelyä siitä, onko McLaren huipputalli tai huippuauto. Mielestäni ei ole ollut enää vuosiin, juuri noista syistä muun muassa.sakuraba sanoi:Paskapuhetta, Ferrarilla ei ole McLarenin tapaisesti tarvetta keksiä joka vuosi pyörää uudelleen. Kehitetään jo toimivaa konseptia pikkuhiljaa eikä vedetä koko palettia aina uusiksi. Toimivaa ja kestävää kehitystä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kehitys olisi minimaalista tai hidasta vaan jatkuvaa ja kokemukseen perustuvaa.
Tätä peräsin jo ajat sitten Mäkiltä, saatanan wokingin idioottien piti joka vuosi uuteen autoon tehdä jokainen osa uudestaan ja paremmaksi, sitten on 20000 testeissä tai kilpailuissa kokeilematonta osaa joista pitäisi saada toimiva ja nopea auto.
Ottamatta kantaa siihen tuottaako osat downforcea vai ei, niin kyllä mun muistaakseni esim. ripustuksetkin saavat olla muotoiltu aerodynaamisiks. Eli virtaviivaisiksi. Downforcea ripustukset eivät saa tuottaa, mutta ei niiden neliöputkeakaan tarvi olla.Hermanni sanoi:Oli tai ei, siltikään käsittääkseni eivät saisi olla downforcea tuottavaksi muotoiltuna, niin kuin ei tukivarretkaan.