HÖYNÄ
Well-known member
Moe Szyslak sanoi:1) Kisatoikissa on 107% jäsenistä jotka odottaa kivestensä laskeutumista.
Moe Szyslak sanoi:1) Kisatoikissa on 107% jäsenistä jotka odottaa kivestensä laskeutumista.
Merkityksetöntä juu, mutta voisi sille joku käydä vinkkaamassa, että se ei mene oikein.Mikkonen sanoi:Tuo on täysin merkityksetöntä; jokainen ymmärtää lauseen merkityksen oli siinä sitten "so" tai ei. F1:ssä emme ole missään runonlausuntakilpailussa.
No mun mielestä kolmas sija kisassa ei ole mitenkään huono tulos, toki paremminkin olisi voinut mennä eli, että Kimi olisi voittanut, mutta aina kun ei voi voittaa, eikä tarvitsekkaan. Viime kaudella ja sitä edellisellä Alfonso teki ihan samanlailla kuin Kimi nyt ja silloin sitä pidettiin niin mahdottoman hyvänä kisan lukemisena. Kaikki tietää, että Kimin pahin vastustaja on Alonso jos MM-voittoa ajatellaan. Massa on hyvinä päivinään loistava, mutta huonoina päivinä ihan käsi ja nuo vaihtelevat kauden mittaan useasti. Hamilton on rookie ja hän tulee kyllä tekemään rookie-virheitä kauden mittaan. Tällä pistelaskujärjestelmällä ei kannata juurikaan ohitella jos olet lähellä kärkeä ja se on fakta. Ainoastaan siinä tapauksessa, että edellä ajava tekee karkean virheen.Revolt sanoi:Miksi sulle on niin vaikeaa myöntää, että Kimi ajoi huonon kisan? Siinä ei minustakaan ole mitään järkeä, että leimataan saman tien koko mies "kuplaksi" tms. mutta ei myöskään tuossa sinun epätoivoisessa todistelussa siitä, miten kaikki Kimin toiminta on aina järkevää ja erinomaista. Usko huviksesi, ei Kimikään ole täydellinen ja tänä viikonloppuna tuli tallikaverilta huolella turpaan. Ei siinä sen ihmeempiä. Elämä jatkuu.
Mikkoz84 sä puolustelet Räikköstä joka ikisessä viestissä mitä tänne kirjoittelet. Olisiko nyt jo aika ihan rehdisti vain myöntää, että Kimi mokasi tänään Ferrareiden kaksoisvoiton.Mikkoz84 sanoi:No mun mielestä kolmas sija kisassa ei ole mitenkään huono tulos, toki paremminkin olisi voinut mennä eli, että Kimi olisi voittanut, mutta aina kun ei voi voittaa, eikä tarvitsekkaan. Viime kaudella ja sitä edellisellä Alfonso teki ihan samanlailla kuin Kimi nyt ja silloin sitä pidettiin niin mahdottoman hyvänä kisan lukemisena. Kaikki tietää, että Kimin pahin vastustaja on Alonso jos MM-voittoa ajatellaan. Massa on hyvinä päivinään loistava, mutta huonoina päivinä ihan käsi ja nuo vaihtelevat kauden mittaan useasti. Hamilton on rookie ja hän tulee kyllä tekemään rookie-virheitä kauden mittaan. Tällä pistelaskujärjestelmällä ei kannata juurikaan ohitella jos olet lähellä kärkeä ja se on fakta. Ainoastaan siinä tapauksessa, että edellä ajava tekee karkean virheen.
Mä sanon ihan suoraan, että suurimman osan täällä kirjoittelevista tekstit on kamalaa luettavaa. Tiedoksi sinullekkin, että olen arvostellut Räikköstä joissain topiikeissa ja jossakin topiikissa oli puhetta kuinka hyvä Massa tulee olemaan niin olin sitä mieltä, että mikään heittopussi Massa ei todellakaan tule olemaan, no näissä keskusteluissa leimaantui heti Kimin vihaajaksi ja nyt sitten äärimmäiseksi Kimin hehkuttajaksi . Mielestäni kannattaa arvostella silloin kun on aiheitta ja nyt ei todellakaan aihetta ole, mutta kai tämä on sitä perisuomalaista toimintaa. Harvassa paikassa haukutaan MM-sarjaa johtava kuski näin pahasti kuin täällä, kritiikin jollain tapaa ymmärtäisi jos Kimi olisi ajanut ihan perseelleen, mutta että kolmossijasta!SuperKimi sanoi:Mikkoz84 sä puolustelet Räikköstä joka ikisessä viestissä mitä tänne kirjoittelet. Olisiko nyt jo aika ihan rehdisti vain myöntää, että Kimi mokasi tänään Ferrareiden kaksoisvoiton.
Toi alkaa olemaan jo kamalaa luettavaa noin sun puolustuspuheenvuorot...
Kolmas sija ei toki ole mikään katastrofaalisen huono. Onhan se... niin... kolmanneksi paras mahdollinen sijoitus.Mikkoz84 sanoi:No mun mielestä kolmas sija kisassa ei ole mitenkään huono tulos, toki paremminkin olisi voinut mennä eli, että Kimi olisi voittanut, mutta aina kun ei voi voittaa, eikä tarvitsekkaan. Viime kaudella ja sitä edellisellä Alfonso teki ihan samanlailla kuin Kimi nyt ja silloin sitä pidettiin niin mahdottoman hyvänä kisan lukemisena. Kaikki tietää, että Kimin pahin vastustaja on Alonso jos MM-voittoa ajatellaan. Massa on hyvinä päivinään loistava, mutta huonoina päivinä ihan käsi ja nuo vaihtelevat kauden mittaan useasti. Hamilton on rookie ja hän tulee kyllä tekemään rookie-virheitä kauden mittaan. Tällä pistelaskujärjestelmällä ei kannata juurikaan ohitella jos olet lähellä kärkeä ja se on fakta. Ainoastaan siinä tapauksessa, että edellä ajava tekee karkean virheen.
Miksi tuo pitää ympätä mukaan noihin viesteihin? :dunno: Kyllä se Heikki vähän syöksyy tuonne sisään, mutta kuten sanoin normaali kilpailutilanne.Törni sanoi:Höpönlöpön. Ei Heikki mitään leveäksi ajanut vaan suoritti täysin normaalia ajolinjaa kunnes joku hullu tuli ulkokautta kylkeen. Kuten totesin, viimeisessä mutkassa ei ole ohituspaikkaa. Jos joku pitää Rosbergin ohitusyritystä tuossa järkevänä, ja Heikkiä syyllisenä osumaan, niin kovin vähän ymmärtää formuloista.
Jos kerran Kimi on niin hyvä kuin minä häntä yleisesti pidetään, niin siinä tapauksessa kolmas sija tällaisesta kisasta ei todellakaan ole hyvä tulos. Malesiassa kolmas sija taas oli hyvä tulos kun siihen oli täysin Kimistä riippumaton syy. Tällä kertaa syy oli mies itse. Mites muuten Mikkoz84 kommentoisit Kimin suoritusta turva-autotilanteessa? Oliko sekin vain taktista järkevyyttä jättää 2,4 sekunnin ero Alonsoon? Kenties Kimi järkevästi halusi antaa moottorille viileämpää ilmaaMikkoz84 sanoi:No mun mielestä kolmas sija kisassa ei ole mitenkään huono tulos,
Katsopas vähän tarkemmin niitä kisoja. Kyllä se Alonso tässä vaiheessa kautta ajoi vain ja ainoastaan voitosta.Mikkoz84 sanoi:Viime kaudella ja sitä edellisellä Alfonso teki ihan samanlailla kuin Kimi nyt ja silloin sitä pidettiin niin mahdottoman hyvänä kisan lukemisena.
Tuollainen ajattelumalli on suuri virhe. Jos Kimi alkaisi noin ylimielisesti aliarvioimaan Massaa ja Hamiltonia, niin siinä voisi vielä loppukaudesta olla tukalat paikat. Onneksi en kuitenkaan usko, että Kimi on yhtä tyhmä kuin sinä Ja sitten ihan veikkaus: luulenpa, että noita Hamiltonin rookievirheitä odotellaan vielä kauden päätyttyäkinMikkoz84 sanoi:Kaikki tietää, että Kimin pahin vastustaja on Alonso jos MM-voittoa ajatellaan. Massa on hyvinä päivinään loistava, mutta huonoina päivinä ihan käsi ja nuo vaihtelevat kauden mittaan useasti. Hamilton on rookie ja hän tulee kyllä tekemään rookie-virheitä kauden mittaan.
No minä en tiedä minkälaisia pilvilinnoja jotkut ovat Kimin loistavuudesta rakentaneet, itselleni Kimi on yksi sarjan parhaista. Turva-auto tilanteessa Kimi toimi löysästi, mutta tuskinpa tuo lopputuloksiin mitenkään vaikutti.Revolt sanoi:Jos kerran Kimi on niin hyvä kuin minä häntä yleisesti pidetään, niin siinä tapauksessa kolmas sija tällaisesta kisasta ei todellakaan ole hyvä tulos. Malesiassa kolmas sija taas oli hyvä tulos kun siihen oli täysin Kimistä riippumaton syy. Tällä kertaa syy oli mies itse. Mites muuten Mikkoz84 kommentoisit Kimin suoritusta turva-autotilanteessa? Oliko sekin vain taktista järkevyyttä jättää 2,4 sekunnin ero Alonsoon? Kenties Kimi järkevästi halusi antaa moottorille viileämpää ilmaa
Katsopas vähän tarkemmin niitä kisoja. Kyllä se Alonso tässä vaiheessa kautta ajoi vain ja ainoastaan voitosta.
Tuollainen ajattelumalli on suuri virhe. Jos Kimi alkaisi noin ylimielisesti aliarvioimaan Massaa ja Hamiltonia, niin siinä voisi vielä loppukaudesta olla tukalat paikat. Onneksi en kuitenkaan usko, että Kimi on yhtä tyhmä kuin sinä Ja sitten ihan veikkaus: luulenpa, että noita Hamiltonin rookievirheitä odotellaan vielä kauden päätyttyäkin
Autosportille tärähti kierrosajat. Mielenkiintoista on todellakin se, että syy Hamiltonin ja Kimin eroon lopussa ei ollut Kimin löysäily, vaan Hamiltonin nopeus. Kimi ei löysännyt lopussa yhtään, vaan nakutti täsmälleen samanlaisia kierrosaikoja aivan loppuun asti.petrolhead sanoi:Se olisi ollut karkuun pääsemistä jos Kimi olisi jahdannut. Jostain syystä päätti olla repimättä, samaan aikaan Hamilton yritti kelata Massaa kiinni vaikka nähtävissä oli että kierrokset loppuvat kesken. Turhaa moottorin rassausta.
Sori, OT:ia mutta paljonko tuo Autosport-jäsenyys kustantaa?Törni sanoi:Autosportille tärähti kierrosajat. Mielenkiintoista on todellakin se, että syy Hamiltonin ja Kimin eroon lopussa ei ollut Kimin löysäily, vaan Hamiltonin nopeus. Kimi ei löysännyt lopussa yhtään, vaan nakutti täsmälleen samanlaisia kierrosaikoja aivan loppuun asti.
Sinänänsä tuosta Hamiltonin yrittämisestä voidaan olla montaa mieltä. Mies kuitenkin ajoi kilpaa. Massan mahdollinen virhe olisi ollut sitä helpommin hyödynnettävissä, mitä lähempänä Hamilton olisi ollut.