f1.
Well-known member
Juu nythän se ois ihan hyvä juttu.sooda sanoi:Nyt voitaisiin kokeilla sitä Patrick Headin ehdottamaa käänteistä lähtöjärjestystä.
Juu nythän se ois ihan hyvä juttu.sooda sanoi:Nyt voitaisiin kokeilla sitä Patrick Headin ehdottamaa käänteistä lähtöjärjestystä.
Jep, viisi ekaa autoa joukkokolariin. Tai no, pois lukien Kubica. Sitten oikeasti kiinnostavat kuskit pääsisivät kärkisijoille :thumbup: Räikkönenkin saisi oikeastaan keskeyttää, mutta kaipa hänelle jonkin pistetilan soisi ehkä.Device sanoi:5 ekaa autoa voisi joutua joukkokolariin. :ahem:
Ei sovi unohtaa, että enää ei ole automaattista lähtöä eikä sutimisenestoa, niin jo lähdössä voi tilanne muuttua yllättäävsti. Esim. hyvässä muistissa on joku unkarin kisa, jossa Häkkinen tykitti neljännestä ruudusta kärkeen :frank:Device sanoi:5 ekaa autoa voisi joutua joukkokolariin. :ahem: Tosin ei Heikki.
Ihan älytön suoritus Renaultin tasoisella autolla. Ei taida tulla pelkoa Alonsolle, että Piquet olisi nopeampi radalla. Ainakaan näillä suorituksilla.tommii sanoi:Kimin ongelmat ovat vieneet huomion pois Piquetin surkeasta vauhdista. Surkea suoritus brassilta.
Noo eiköhän tuo ole toiveajattelua, toki näin voi tapahtua. Kenen eduksi turva-auto juttu käy, ei voi vielä sanoa. Riippuu ihan varikkokäyntien ajoituksesta jne... Kenen auto lähtee parhaiten viivalta, ei vielä kukaan tiedä sitä.Lisko sanoi:Vaikka Kimin aika-ajo menikin persiilleen, niin voittoon on vielä ihan kohtalaiset mahdollisuudet, Kimi pääsee lähdössä heittämällä ainakin viiden auton ohi ja kisassa tullaan luultavasti(toivottavasti) näkemään paljon turva-autotilanteita, jotka ovat Kimin eduksi..
Ihan sama tuli kanssa mieleen. Ei noissa säännöissä ainakaan liikaa ole johdonmukaisuutta.Siksok sanoi:Idioottimaiset säännöt. Viime kaudella "ratamiehet" työnsi ja nosturi nosti Hamiltonin hiekalta radalle ja tämä on sallittua, mutta varikon suoralta ei saa työntää autoa pilttuuseen. Todella hienoja sääntöjä meillä.
Sääntöviidakko tuo lajiin yllättäviä käänteitä...PeeVee79 sanoi:Ihan sama tuli kanssa mieleen. Ei noissa säännöissä ainakaan liikaa ole johdonmukaisuutta.
Olis kyllä kiva tietää, että minkä takia auton saa rehata kempuralta radalle, mutta ei radalta varikolle.
Suuret on pojalla ollut puheet jo monta vuotta, mutta saapa nähdä kun nyt olisi aika tehdä tulosta.ILmoKKA sanoi:Mutta mitä tekee Piquet jr. Tämä poikahan on ollut täysin pihalla kuin lumiukko koko viikonlopun, miten voi olla noin hukassa? :eek!: Luulis, että jos vuoden tahkoaa testiratoja ympäri, niin edes jotain vauhtia saa siirrettyä kisaviikonlopulle. Alonso osoitti kohtalaista vauhtia jo 3. harjoituksissa eikä ilm. saanut parasta irti aika-ajoissa. Mielenkiintoista nähdä suoritus kisassa.
Jos et itse selviä seuraavaan aika-ajo-osuuteen, niin et sinne ole kelvollinen. Luultavasti sääntö on luotu sitä varten, ettei aika-ajosessioiden välissä ryhdytä hinailemaan autoja varikolle. Sellaiseen ei ole aikaa.PeeVee79 sanoi:Ihan sama tuli kanssa mieleen. Ei noissa säännöissä ainakaan liikaa ole johdonmukaisuutta.
Olis kyllä kiva tietää, että minkä takia auton saa rehata kempuralta radalle, mutta ei radalta varikolle.
Kimihän oli ekan osion viidenneksi nopein, niin kai se ansaitsee sinne paikan? :doubtful:WebSlave sanoi:Jos et itse selviä seuraavaan aika-ajo-osuuteen, niin et sinne ole kelvollinen.
Kimi jäi vaan radan varteen. Ei siis selvinnyt omin avuin toiseen osioon.Lancer sanoi:Kimihän oli ekan osion viidenneksi nopein, niin kai se ansaitsee sinne paikan? :doubtful:
Itseasiassa varikkosuoralle jos tarkkoja ollaan.J.Hunt sanoi:Kimi jäi vaan radan varteen. Ei siis selvinnyt omin avuin toiseen osioon.
Ei, ellei selviä omin voimin varikkopilttuuseen.Lancer sanoi:Kimihän oli ekan osion viidenneksi nopein, niin kai se ansaitsee sinne paikan? :doubtful:
Kimipä ei kyllä ajanut pilttuuseen...Lancer sanoi:Itseasiassa varikkosuoralle jos tarkkoja ollaan.
Kyllähän kisoissakin ollaan nähty sellaista että ajetaan auto pilttuuseen ja jatketaan matkaa myöhemmin, tosin useampi kierros kärkeä perässä.