Dev
Well-known member
- Liittynyt
- 28.2.2007
- Viestit
- 4020
Yeah right!talakem sanoi:Koska talli on tasapuolinen ensikisassa Heikillä on sitten parempi kisa- ja aika-ajo taktiikka vai? :frank:
Yeah right!talakem sanoi:Koska talli on tasapuolinen ensikisassa Heikillä on sitten parempi kisa- ja aika-ajo taktiikka vai? :frank:
Sitähän se oli vuosi sitten jo. Asiantuntijoiden mukaan mahdotonta ennen kauden kahta viimeistä kisaa. Ja se kuitenkin estettiin. :wink:Vilkku sanoi:Hamiltonin MM on vaikea estää. Auto ja kuski on varmassa kunnossa.
Joo kausi ratkesi tähän. Enää 17 kisaa jäljellä. Ei sun varmaan kannata katsoa malesian kisaakaan.:yuck:Vilkku sanoi:Hamiltonin MM on vaikea estää. Auto ja kuski on varmassa kunnossa.
talakem sanoi:Lewis otettiin Hauen mukaan sisään hiukan suunniteltua aikaisemmin turva-auton pelosta toisella stopilla... Heikkiäpä ei sitten keretty ottamaan...
Turha vielä on mitään salaliittoteorioita viritellä... mutta luulen, että Heikin stopissa olisi voinut kestää hiukan pidempään. No luetetaan McLarenin tasa-arvoon ainakin vielä.odetus sanoi:Siinäpä olisikin ollut Mclarenilla syytä ihmetellä jos Heikki oliskin päräyttänyt oman stoppinsa jälkeen takaisin kärkeen juuri siihen kultalusikan eteen... Mitäköhän olisi sitten keksitty. Tämä siis ilman Glockin tupelointia.
Vuoden Erkki Mustakari, saako jo äänestää?Vilkku sanoi:Hamiltonin MM on vaikea estää. Auto ja kuski on varmassa kunnossa.
Sitten tuo taitaa olla aika tulkinnanvarainen sääntöWebSlave sanoi:Sääntö kuitenkin menee, että rinnalla ajavalle on jätettävä tila (ja se kyllä tarkoittaa tilaa radan puolella.)
TÄYTYY SANOA että olen ylpeä kun azait ja kotiryssät ym. on pysyneet piilossa ja pitäneet suunsa kiinni (en ole tosin lukenut kuin tämän sivun).lahill sanoi:Kimi on valmis voittamaan seuraavan kerran Malesiassa. Minusta oli oikein, että Kimi yritti tosissaan. Kimi on Kimi![]()
Tuuripeliä se oli ennenkin, kun varikolle sai tulla vapaasti. Jos kärki oli ehtinyt ohittaa varikon suun SC:n tullessa, hyötyi taaempi porukka kohtuuttomasti. Nykyisen säännön idea on siinä, että varikolle tullaan sijoitusjärjestyksessä. Siihen ei voida mitenkään vaikuttaa, että joku on käynyt varikolla ennen SC:n käyttöönottoa (ellei oteta käyttöön "pit window"-sääntöä, joka pakottaa kaikki varikolle samoilla kierroksilla).Torres sanoi:Ei kyllä mene jakeluun tuo nykyinen SC-sääntö. Miksi vitussa sen varikon täytyy mennä kiinni pariksi kolmeksi kierrokseksi? Homma menee liikaa tuuripeliksi, kun ne hyötyvät epäreilun paljon, jotka ovat jo ehtineet tehdä varikkokäyntinsä.
Ei välttämättä edes Häkkinen.Karpow sanoi:Eipä Kimillä ollut mitään hävittävää enää turva-auton tullessa sotkemaan kisan. Pitää muistaa, että kisan alkupuoliskon Kimi ajoi todella loistavasti. Startti oli uskomaton. Parempaan ei olisi pystynyt edes Schumacher.
Voi että rakastan tämän foorumin suvaitsevaisuutta niitä henkilöitä kohtaan, jotka eivät pidä jotain tiettyä kuljettajaa (tässä tapauksessa Räikköstä) niin suuressa arvossa :ahem:DaSilva sanoi:TÄYTYY SANOA että olen ylpeä kun azait ja kotiryssät ym. on pysyneet piilossa ja pitäneet suunsa kiinni (en ole tosin lukenut kuin tämän sivun).
Pitää myös muistaa, että Kimble ajoi TODELLA raskaalla kuormalla, sekä PEHMEILLÄ renkailla. Siitä huolimatta sai ne kestämään varikkokäynnille asti!:thumbup:Karpow sanoi:Eipä Kimillä ollut mitään hävittävää enää turva-auton tullessa sotkemaan kisan. Pitää muistaa, että kisan alkupuoliskon Kimi ajoi todella loistavasti. Startti oli uskomaton. Parempaan ei olisi pystynyt edes Schumacher.
Turva-auton ajoitus oli kyllä huonoin mahdollinen: Kimi oli jo kaartamassa varikolle, kun pitlane suljettiin. Täysin perseilyksihän se loppukisa sitten meni, mutta pakko oli vetää riskillä, jos halusi hyvää tulosta. Tuli nyt kuitenkin edes piste. Tästä vaikeampaa ei mestaruustaistoa kuitenkaan kannattaisi tehdä.
Ja muistakaa! Yhdellä pisteellä se mestaruus tuli vuosi sitten myös. :thumbup:
Oli.jleinonen sanoi:Eikös nytkin joku sinne menny siinä vaiheessa kun kisa jo alkoi uudestaan? Vai olikos se kubica ja nakajiman keisi...