2008 Bahrainin GP 4.-6.4 - Ennakko

Joni

Well-known member
Näyttää jotenkin Jack Nicholsonilta toi oikeanpuolimmainen heppu. :alppu:

herb

Well-known member
formulastara sanoi:

Delbert Grady sez: "You've always been the caretaker..."

Loistava elokuva, loistavasta kirjasta, extreme näyttelijä suorituksilla. :thumbup:

On muuten edelleenkin ainoa Stephen Kingin romaanin filmatisointi joka vetää vertoja kirjalle. Muutenhan Kingin kirjojen filmi versiot tuppaavat olemaan suoraan sanottuna täyttä kökkää.

Vice

Reality bites
The Shining tosiaan on upea elokuva, ja Jack Nicholson yksi kaikkien aikojen parhaimista näyttelijöistä, todellinen eläytyjä :thumbup:

herb sanoi:
Muutenhan Kingin kirjojen filmi versiot tuppaavat olemaan suoraan sanottuna täyttä kökkää.
Green Mile on hyvä :ahem:

Aijoo, off topiccia koko sivu kyllä :idea:

Viimeksi muokattu:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
En ymmärrä yhtään mistä täällä puhutaan..

Onneksi voidaankin siirtyä pian Bahrainin vapaisiin harjoituksiin, ei tartte tätä ennakkoa lueskella.

mustavihannes

"Nothing quite like it"
Sijainti
Helsinki
Massa yrittää väkisin Kubicasta ohi, Massalta etusiipi irti ja Kubica putoaa hännille mutta pystyy jatkamaan. Hami ja Kimi vie joukkoa, Kovalainen ahdistaa Kimiä alkukierroksilla mutta ei pysty ohitukseen. Valiettavasti Hami vie ja Kimi on kakkonen...

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
mustavihannes sanoi:
Massa yrittää väkisin Kubicasta ohi, Massalta etusiipi irti ja Kubica putoaa hännille mutta pystyy jatkamaan. Hami ja Kimi vie joukkoa, Kovalainen ahdistaa Kimiä alkukierroksilla mutta ei pysty ohitukseen. Valiettavasti Hami vie ja Kimi on kakkonen...
Muuten ihan ok, mutta Hamilton ei todellakaan voita kisaa jos Kimillä ei ole ongelmia. Ihan sama miten muilla menee, mutta Kimi on Lewisin edellä maalissa..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Luulen että Massa ja Hämis nousee Kubican ohi startissa.:ahem: Sitten Kimi vaan kyttäämään jarruvirhettä ja sisäkautta ohi.:thumbup:

Dev

Well-known member
Hamsu epäilee Massan olevan todella raskaalla kuormalla liikenteessä.

Faustus

Well-known member
Lauda on kuulemma sanonut, että Kimillä on keskikorvan tulehdus. (Autosportin foorumi)

:confused:

Pade_

Well-known member
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
Ykkösspekulaation aihe on tietenkin top. 6 kuskien bensalastit.
Itse veikkaan järjestyksen olevan tämä (kevyin ensin).
1.Kubica
2.Hamilton
3.Heidfeld
4.Massa
5.Kovis
6.Räikkönen

No kisassa sitten nähdään, itse sain sellaisen kuvan Kimin puheista että ei vaan oikein sujunut ja bensaa on 1-2 kierrosta enemmän kun Massalla. Kubica ja Hamilton ovat mielestäni taas jälleen melko varmasti kevyellä liikenteessä, Heidi ja Kovis ovat minulle iso arvoitus.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Mun bensaveikkaus on: (kevein ensin)

1. Kubica
2. Hamilton
3. Raikkonen
4. Massa
5. Heidfeld, Kovalainen

Dev

Well-known member
1. Kubica
2. Hamilton
3. Massa
4. Räikkönen
5. Heidfeld

Heikillä on löpöä paljon. :ahem:

Revolt

Lead Singer
Onkohan tässä nyt taas mitään järkeä, että jengi keskustelee sekä Ennakko että Kilpailu -topikeissa Bahrainin GP:stä?!? No ei ole. Moderaattorit: haloo???????