Eddie Rickenbacker sanoi:
Massa näytti forumin räkänokille mistä on Sao Paulon mies tehty. Upea kilpailu, ja vieläpä paremmasta ruudusta selvästi painavammalla bensalastilla. Räikkösellä ei ollut mitään sanomista tänään brassin vauhtiin, itse asiassa jopa Kubica tuotti vaikeuksia Kimin takana.
-Massa oli kyllä nopein ja ansaitsi voittonsa, mutta ei Kimi kisan parhaassa -kierrosajassa jäänyt, kuin reilun kympän Massan vastaavaan.
-Kubican kanssa Kimillä ei ollut mitään vaikeuksia, kevyemmällä autolla pysyi -Kimin perässä ennen ensimmäistä stoppia, sen jälkeen Kimi kontrolloi -välimatkaa Kubicaan ja ajeli rauhassa maaliin samalla kun Massa teki samoin -verrattuna Kimiin, toki Ferrarit olivat jo rauhottaneet tilanteen aiemmin.
-Kimiltä ja Massalta vielä hienot ohitukset, Massa Kubicasta, Kimi samoin ja -vielä Heikistä kaupanpäälle.
-Ferrarille huippu kisa. :thumbup:
-Tosin, eikö sinun pitäisi olla tyytyväinen Kimin suoritukseen, kun kuitenkin -eilen olit tätä mieltä:
"Räikkönen on tulehdustensa kanssa kaukana -kärjestä -ja podiumpaikka olisi yllätys."
-Massasta ja Hamiltonista olit näköjään tällaista mieltä:
"Massa on -kisatilanteessa liian -pehmeä ja kova pelimies Hamilton runnoo ohi vaikka -kolarin uhalla."
-Toki myönnän, etten uskonut Massan onnistuvan tässä kisassa, mutta näytät -myös itse kuuluvan nuihin mainitsemiisi Foorumin räkänokkiin.
-Sullahan näyttää takki kääntyvän koko ajan tilanteen mukaan.
Heikki Kovalaiselta hienon startin jälkeen täysin lässähtänyt paskakisa. Viides sija Nick Heidfeldille hävinneenä on kyllä katastrofi. Miten muka ei Macin vauhti riittänyt Bemareille, vaan näin paljon tuli takkiin? Viikonlopun positiivisimmaksi asoiksi jäivät uran 2. nopein kierros ja Hamiltonin peittoaminen jälleen. Toyotalta myös hieno kisa, Jarno 6. ja Timo 9.
-Ei riittänyt vauhti Mäkillä, mielestäni Heikille silti hyvä kisa.
Renaultin Alonsolle voisi tuosta tempusta näyttää jo punaista korttia ja kilpailukieltoa, miten helvetissä miehellä on pokkaa tehdä jotain tuollaista? Aivan selvää on, että Alonso hidasti tahallaan keskellä suoraa ja antoi Hamiltonin ajaa suoraan takaluukusta sisään niin että rysähti. Näinkö spanski purkaa pettymykset ja turhautumisen siitä, että ajaa umpisurkealla Renaultilla kun Hamilton niittaa mainetta ja kunniaa MM-taistelussa McLarenilla?
-Mitä itse olen tapahtumasta videota vahdannut, niin kyllä tuo menee täysin -Hämäläisen hölmöilyksi koko tapahtuma.
Kuskien tilanteissa Kimi meni ekaa kertaa sitten Brasilian GP:n johtoon. Eroa kolme pistettä Heidiin ja viisi trioon Hami-Kubi-Kovis. Itse en jaksa uskoa, että Nick Heidfeld pystyisi itseään tuossa kakkospaikalla pitämään kovin montaa kisaa, mutta BMW on nyt niin lujassa tikissä että eipä olisi iso yllätys.
Tallien pisteissä vihdoin joku muu MM-johdossa kuin Ferrari/McLaren sitten 2006 Brasilian GP:n. Aika monia raja-aitoja murrettiin nyt Bahrainissa, ennenkaikkea BMW-Sauber on nyt noussut viimeinkin vakavasti otettavaksi haastajaksi maailmanmestaruustaistelussa.
Positiivistä, että kärkeen saadaan lisää haastajia, tulee mielenkiintoisempia kisoja. :thumbup: