kouvotsvoni
Banjottu
King of SpeedRatman sanoi:Mikä v.... on KoS?
King of SpeedRatman sanoi:Mikä v.... on KoS?
KoS luulee olevansa maailmanmestari ja täräyttää mestarien muuriin muuttuen simänräpäyksessä KoC:si. :ahem:kasper sanoi:Jep. KoS voittaa itsensä, Kimi kaikki muut.
Kysymys kuuluu, kuka kuljettajista on paras soralla!Ode sanoi:Asfaltti murenee käsiin 20 kierroksen jälkeen ja vesisade pyyhkii vielä loputkin pois T10:ssä.
Tervetuloa!Ode sanoi:Terve kaikille.... Uutta verta foorumilla.
Hamilton on varmasti liikkeellä tyhjällä tankilla.... 0.6 sekunnin ero ei ajamalla tule. Samoin Alonso. Veikkaisin että Kubica runnoo Luistonesto-Lewiksen ulos ensimmäisessä mutkassa ja Räikkönen vie voiton. :alppu:
Asfaltti murenee käsiin 20 kierroksen jälkeen ja vesisade pyyhkii vielä loputkin pois T10:ssä.
Luis jälleen vauhdissa. Heppu unohtaa täysin Alonson tuosta joukosta, joka mitä ilmeisemmin on vielä kevyemmällä lastilla liikkeellä kuin Nico(ainakin Nicon oman arvion mukaan).TS sanoi:LUIS VASCONCELOS
Eriskummalliset olot tekevät Kanadan Grand Prix -kisasta täydet arpajaiset. Rata hajoaa ja liukasta kumin sekä asvaltin sekaista roskaa siirtyy mutkissa ansoittamaan ajolinjaa paikasta toiseen. Virheherkkyys on äärimmillään ja turva-autoa tarvitaan jossain vaiheessa 99 prosentin varmuudella. Lisäksi vettäkin voi sataa.
On ihme, jos sunnuntaina maaliin pääsee enemmän kuin kymmenen autoa.
Tietysti on parempi, mitä paremmissa lähtöpaikoissa on. Lewis Hamilton ja Robert Kubica ovat ilmeisimmin liikkeellä kolmen stopin taktiikalla, mikä toisaalta on sekä haitta, mutta voi toisaalta olla tietyllä hetkellä eduksikin, jos turva-autoa tarvitaan. Kolme kertaa pysähtyy myös hyviin asemiin päässyt Nico Rosberg.
Kimi Räikkönen on muutaman kierroksen raskaammalla autolla kuin eturivi, mutta ilmeinen kahden pysähdyksen taktiikka on myös joustava.
Hamilton ja Räikkönen hyötyvät startissa radan puhtaammasta puolesta. Kimin onkin taistellakseen voitosta päästävä lähdössä vähintään toiseksi.
Jos kisa sujuisi normaalisti, laskujeni mukaan Rosberg pysähtyy 15-16 kierroksen jälkeen, Hamilton ja Kubica16-17 kierroksen kohdalla, kun Räikkönen sekä Heikki Kovalainen 19-21 kierroksen jälkeen.
Kirjoittaja on portugalilainen F1-asiantuntija
Ei ole oikein mitään mieltä olla kolmen stopin taktiikalla, ellei renkaiden kuluminen siihen pakota. Kisassa, jossa turva-auto erittäin todennäköisesti kasaa autot yhteen kerran tai kaksi yksi ylimääräinen stoppi tiputtaa joukon hännille. Taktiikka onnistuu vain, jos pystyy kevyellä autolla ajamaan kaksistoppisia karkuun.Misa1 sanoi:Muiden osalta tuo menee varmaan aika pitkälti kyllä nappiin mutta enpä nyt olisi niinkään varma, että Hamilton ja Kubica automaattisesti olisivat kolmen stopin taktiikalla liikkeellä? Nicon ja Alonson voisi olettaa olevan kolmella stopilla.
King Of Speedlimiter...Ratman sanoi:Mikä v.... on KoS?
Voi olla,tuolla voi saada enemmän tukeagin sanoi:....vai onko Bööni kironnut ko. radan
mä veikkaan murmeleita. Niillä on joku swat-tiimi joka kirjaimellisesti kusee ympäri rataa aina ennen vuotuista gp:tä ja sulattaa sen asvaltin.
Kolarit on aina tervetulleita,jälkimmäisestä oon samaa mieltä.Vertti sanoi:Toivotaan vaan, ettei tuu mitään hirveitä kolareita, ettei kellekkään satu mitään. :frown:
Muuten melkein sama kuin WDC, paitsi ilman titteliä.Ratman sanoi:Mikä v.... on KoS?
Mikäs toi sitten on?Why Destiny Calls?Wicked Dolls Collapsed?Where Demons Cry?petrolhead sanoi:Muuten melkein sama kuin WDC, paitsi ilman titteliä.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että millainen koulutus mahtaa löytyä hahmo cccp:ltä?cccp sanoi:KoS ottaa helposti ykköstilan ekaan mutkaan ja amis ottaa normaalin starttinsa eli lusikallinen löysää kakkaa ajohaalarin lahkeeseen ekassa mutkassa ja kädet pystyyn antautumisen merkiksi. Sijoitus 6. ekan kierroksen jälkeen