Feretti
Well-known member
No Piquet on jo valmiiksi tiltissäjupla sanoi:Ennusmerkit eivät näytä hyviltä, sillä GP4-Montrealin vknloppukisani päättyi pelin tilttaamiseen..
No Piquet on jo valmiiksi tiltissäjupla sanoi:Ennusmerkit eivät näytä hyviltä, sillä GP4-Montrealin vknloppukisani päättyi pelin tilttaamiseen..
peruskoulutus!!Lancer sanoi:Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että millainen koulutus mahtaa löytyä hahmo cccp:ltä?
Heh heh..jostain syystä huvitti tuo viimeinen lause.:thumbup:Taneli sanoi:Miksiköhän hänen täytyy olla niin paljon julkisuudessa? Eihän kenenkään suomalaiskuskin sukulaiset ole koskaan kuvassa, paitsi Keke, joka on entinen formulakuski.
Juuh..ittellä PlusTV paketti.. Welhon kaapeliverkko löytyy täältäkin kyllä, mutten viittinyt ostaa kaapeliboksia..Niko Sääksi sanoi:Welhon kaapelissa näkyy oikein hyvin, kuten aina
bitumimatto päälle ja jesarilla kiinni :thumbup:CamoN sanoi:Eli kilpailujärjestäjä on luvannut korjata asfalttitilanteen vielä ennen kilpailua. Saa nähdä minkälaista jälkeä saavat aikaan vuorokaudessa. Jos aikaisemmat korjaukset eivät ole toimineet niin olisi varmaan syytä lähteä ihan perusteista, ja se vaatii aikaa... :doubtful:
Siistiä.Ja Jumala rankaisee epäuskoisia Kimifaneja jotka ovat menettäneet uskonsa Kimin mahdollisuuksiin ja lähettää salamoita Montrealiin ja halkaisee asfaltin radalta :alppu:Jacobus sanoi:Kisaan povataan ukkosmyrskyä.
Miks Lewis hankaloittaisi omaa kisaansa tarpeettomasti tekemällä tollaista?Ratman sanoi:Siistiä.Ja Jumala rankaisee epäuskoisia Kimifaneja jotka ovat menettäneet uskonsa Kimin mahdollisuuksiin ja lähettää salamoita Montrealiin ja halkaisee asfaltin radalta :alppu:
mä oon kans ihan pihalla, onko streamia?gin sanoi:Miks Lewis hankaloittaisi omaa kisaansa tarpeettomasti tekemällä tollaista?
Ei Kimi mikään uhka ole! Hamiltonhan on yhdellä stopilla.
Ihme höpinää täällä taas.
Kokeile jotain noista: http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=13048&part=sportsWesselius sanoi:mä oon kans ihan pihalla, onko streamia?
Jep! ja se on ekalla kierroksella hietikollagin sanoi:Hamiltonhan on yhdellä stopilla.
Montas shottia oot giniä vetäny ku on sen verran sekavaa puhettagin sanoi:Miks Lewis hankaloittaisi omaa kisaansa tarpeettomasti tekemällä tollaista?
Ei Kimi mikään uhka ole!
MTV3 kanavapaketti (cable) maksaa 14,95e ja maksan tämän mielellään. Tuolla rahalla ei kuitenkaan nykyään edes persettään pyyhi.Lugera sanoi:ootte aika köyhiä jos plustv 20 euroo kk on liikaa, mulle se on just sopiva ja näin tällasten jännien kisojen selostukset on ihanaa saada oskulta, matti kyllönen on kuollut paska! MTV3 MAX JA KANADAN GP VAIN 30 MIN!!! PRE-RACE ALKAA!