Long Beachin kisa ei todennäköisesti tule olemaan samaa tasoa mitä St Pete oli ohitusten ja taisteluiden suhteen. Kunhan Penske vaan ei tule korvaamaan katukisoja jotka peruntuu (jos peruuntuu) kolmannella kisalla Indyn mutkaradalla.Kausi alkaa sieltä minne se päättyikin. Ja päätös niin ikään katuradalla Long Beachissa. En tiedä ajettelevatko muut samaa, mutta minusta päätöskisa katuradalla tuntuu vaan "väärältä".
Toki ovaaleilla yleisö oli kadonnut jo ennen covid -aikaa, joten 500 mailin ovaalikisaan päättäminen taitaa olla sula mahdottomuus. Ovaaleja soisi silti olevan pari enemmän.
Nashville on ilmeisesti omaa katuratakisaansa sen verran pitkään haaveillut, että mielellään soisi tuon projektin onnistuvan. Ihan kylmiltään eivät hommaan lähde, koska IndyCar-rata menee samaisen Cumberland-joen yli jossa F1-veneet* ovat useampana vuonna ajaneet.Long Beachin kisa ei todennäköisesti tule olemaan samaa tasoa mitä St Pete oli ohitusten ja taisteluiden suhteen. Kunhan Penske vaan ei tule korvaamaan katukisoja jotka peruntuu (jos peruuntuu) kolmannella kisalla Indyn mutkaradalla.
esimerkiksi Milwaukee Milillehän on kalenterissa oiva paikka elokuun 29:s kun ARCAn Pääsarja on myös radalla jos tarvitaan lisää kisoja kalenteriin peruuntuneiden kisojen tilalle.
Nashville on ilmeisesti omaa katuratakisaansa sen verran pitkään haaveillut, että mielellään soisi tuon projektin onnistuvan. Ihan kylmiltään eivät hommaan lähde, koska IndyCar-rata menee samaisen Cumberland-joen yli jossa F1-veneet* ovat useampana vuonna ajaneet.
Onko kukaan ehtinyt GoogleMapsilla katsoa, minkälaisilla kadulla tuo Nashvillen katurata menisi? Onko betonia asfaltin seassa ja onko pomppuista? Käsittääkseni Nashvillea etelämpänäkin olevissa kaupungeissa (esim. Atlanta) syntyy routavaurioita, joten tuskin voidaan täysin sileää pintaa odottaa.
*siis paikallinen F1-venesarja, ei se F1H20 mitä Sami Seliö on viime vuosina ajanut
Kuvissa sillankaiteet näyttivät aika matalilta. Hyvä kysymys, kaiketi reunat pitää verkottaa siksikin, ettei korikappaleita lennä jokeen.Rataprofiili muistuttaa osoittain Hanoita kahden vastakkaisen suoran kohdalla. Miten turvallisuus otetaan sillanajamisessa huomioon, jottei autot lennä jokeen?
Kunhan sillalla ei vaan tapahtuisi mitään Franchittin uran päättäneen tapaista kolaria...Kuvissa sillankaiteet näyttivät aika matalilta. Hyvä kysymys, kaiketi reunat pitää verkottaa siksikin, ettei korikappaleita lennä jokeen.
Mitä tulee noihin omasta ja äidin mielestä hauskojen twiittaajien postauksiin, niin eipä tuota tässä vaiheessa kannata kauheasti arvostella, maisema muuttuu aika lailla kun pienen renovoinnin jälkeen alueelle tuodaan motorhomet, varikkorakennukset sun muut rakennelmat.
Kauankohan DHL jaksaa ajattaa Hunter Reaytä ilman tuloksia, Tuloksena Hunter Reayllä viimeiseltä kahdelta kaudelta kuitenkin vain 3 Kolmossijaa.Ryan Hunter-Reay jatkaa Andretti Autosportin autossa #27 ensi kaudellakin.
https://www.indycar.com/News/2021/01/01-14-RHR-AA-Extension