Jonkki
Press Play ►
Kiitos myös minun puolestani! :thumbup:vender sanoi:olipa kyllä hyvä viikonloppu! :thumbup:
kiitoksia möötteilijöille hyvästä seurasta ja matxille kiitokset kun taas kerran järjesti hienon mööten
:thumbfh: :alppu:![]()
Kiitos myös minun puolestani! :thumbup:vender sanoi:olipa kyllä hyvä viikonloppu! :thumbup:
kiitoksia möötteilijöille hyvästä seurasta ja matxille kiitokset kun taas kerran järjesti hienon mööten
:thumbfh: :alppu:![]()
Pari on.Jacques sanoi:mutta missä on dominicin ja/tai matxin ottamat mööttemisen fotot? Muistaakseni jompi kumpi heistä kuvia räpsi.
Kuvia kehiin :ahem: (paitsi ei niitä PHOTOSHOPATTUJA muka-otoksia minusta sammuneena)Matxi sanoi:Pari on.
Vois kohta laittaakkI!kouvotsvoni sanoi:Kuvia kehiin :ahem: (paitsi ei niitä PHOTOSHOPATTUJA muka-otoksia minusta sammuneena)
Matxin kuvat:Jacques sanoi:mutta missä on dominicin ja/tai matxin ottamat mööttemisen fotot? Muistaakseni jompi kumpi heistä kuvia räpsi.
Visussa tallessa.Jacques sanoi:mutta missä on dominicin ja/tai matxin ottamat mööttemisen fotot? Muistaakseni jompi kumpi heistä kuvia räpsi.
Eiks kuvia yleensä oteta juuri sen takia, että niitä sitten näytetäänkin muille?Dominic sanoi:Visussa tallessa.
patriot voi tulla tästä kertomaan omakohtaisia kokemuksia & mielipiteensä koht sillään...Micael sanoi:Eiks kuvia yleensä oteta juuri sen takia, että niitä sitten näytetäänkin muille?
Voi taivahan Jumala.vender sanoi:Jacques sun peppureikä oli tosi ihq. Ihan samat sanat myös sinulle Matxi *pus*
JAAHAS MAHTOKO OLLA HERRA JR TÄSSÄ KONEELLA PERJANTAINAvender sanoi:Jacques sun peppureikä oli tosi ihq. Ihan samat sanat myös sinulle Matxi *pus*
Hyvä yritys peittää jälkensä....silleen! :nope:vender sanoi:JAAHAS MAHTOKO OLLA HERRA JR TÄSSÄ KONEELLA PERJANTAINA![]()
![]()
![]()
no nyt paljastu sun salaset fantasiat ainaki
Minun kuvani eivät olleet hilpeitätoleranssisiipi sanoi:Olipa yhteensä paljon hienoja kuvia ja mukavia tarinoita. Ihan tosi hei. Hilpeitä.
Ottamasi kuvat vai ne, joissa sinä olet mukana? Ainakin ne, joissa olet mukana, ovat (ehkä eivät omasta mielestäsi) hieman hilpeitä.kouvotsvoni sanoi:Minun kuvani eivät olleet hilpeitä![]()
Itse en kuvia räpsinyt. Olin minä siellä tolpillanikin, mutta jostain syystä saan aina kameralta huomiota vain ollessani tuutissaMicael sanoi:Ottamasi kuvat vai ne, joissa sinä olet mukana? Ainakin ne, joissa olet mukana, ovat (ehkä eivät omasta mielestäsi) hieman hilpeitä.![]()