Älä kysy miksi tuosta "su"-alusta, Matxista ja möötestä tuli mieleeni tuollaisiaS.A sanoi:Tulee mieleen yksi su-alkuinen 10-kirjaiminen sana...![]()
Jäiköhän multa jotain huomaamatta? :eek!:kouvotsvoni sanoi:Älä kysy miksi tuosta "su"-alusta, Matxista ja möötestä tuli mieleeni tuollaisia![]()
*slurps*kouvotsvoni sanoi:Älä kysy miksi tuosta "su"-alusta, Matxista ja möötestä tuli mieleeni tuollaisia![]()
Saat.kouvotsvoni sanoi:saanko luvan?
:yuck: :yuck: en muuten enää ikinä juo sitä :yuck: :yuck:Matxi sanoi:Thyella sai uuden lempijuoman, Bailey'sin.
Aivan varmasti juot!!!!! :ahem: :ahem: :ahem:Thyella sanoi::yuck: :yuck: en muuten enää ikinä juo sitä :yuck: :yuck:
Höpöhöpö, meinasit lauantainakin ratketa :ahem:Thyella sanoi::yuck: :yuck: en muuten enää ikinä juo sitä :yuck: :yuck:
huippukuvia! :thumbup:
ei ollut lähelläkään! varma tieto!lfb sanoi:Höpöhöpö, meinasit lauantainakin ratketa :ahem:
kattelit kyllä siihen malliin sitä lasia, että ei ollu kaukana..Thyella sanoi:ei ollut lähelläkään! varma tieto!
eiku kattelin kauhuissani että älkää vaan mulle sitä lykätkö.Jacques sanoi:kattelit kyllä siihen malliin sitä lasia, että ei ollu kaukana..
ja mähän lykkäsinThyella sanoi:eiku kattelin kauhuissani että älkää vaan mulle sitä lykätkö.
[ ] UskonThyella sanoi:eiku kattelin kauhuissani että älkää vaan mulle sitä lykätkö.
Yrjölän mielestä mun ääni ei vastannut hänen _KUVITELMIAAN_, myöhemmin eräänä iltana myös kuulin, ettei ääneni vastannut Thyellankaan _KUVITELMIA_ silloin kun tavattiin.kouvotsvoni sanoi:Tuli tuossa mieleen, jotta jokaisen PUHE KUULOSTI siltä mitä oli ennakkokäsitykseni olleet :doubtful:
Sulla on siis matala charmaattinen whiskybassoääni.Dominic sanoi:Yrjölän mielestä mun ääni ei vastannut hänen _KUVITELMIAAN_, myöhemmin eräänä iltana myös kuulin, ettei ääneni vastannut Thyellankaan _KUVITELMIA_ silloin kun tavattiin.
:doubtful:
Nii... kukapa olisi odottanut, että oletkin oikeasti MYKKÄ!!!Dominic sanoi:Yrjölän mielestä mun ääni ei vastannut hänen _KUVITELMIAAN_, myöhemmin eräänä iltana myös kuulin, ettei ääneni vastannut Thyellankaan _KUVITELMIA_ silloin kun tavattiin.
Kyllä sinä vaan kuulostit myöskin siltä mitä oletin :ahem:Dominic sanoi:Yrjölän mielestä mun ääni ei vastannut hänen _KUVITELMIAAN_, myöhemmin eräänä iltana myös kuulin, ettei ääneni vastannut Thyellankaan _KUVITELMIA_ silloin kun tavattiin.