Jone
Well-known member
Mie jo tuossa S.A:lle uhkailin, että jos toukokuussa nimenomaan Tampereella möötte on, niin miekii taidan tuppautua seuraan...
Kuulin sellaista huhua, että se oli Jaska.Matxi sanoi:[13-03-2006, 16:15.54] <Matxi> ei jumalauta
[13-03-2006, 16:16.02] <Matxi> joku menny laattaamaan parvekkeelta
-> Report bad post!Formulanomi sanoi:Kuulin sellaista huhua, että se oli Jaska.
jaska sanoi:-> Report bad post!
Juuri näin kyllä! Monipäiväisyys siis vain optiona, mutta toukokuun möötte keskittyisi siihen ns. julkiseen tilaisuuteen.jaska sanoi:No joka tapauksessa siihen tarvitaan se päämööttepaikka ja aika "Siellä ravintolassa katotaan AA:ta" - jotta ne satunnaiset voi tulla paikalle .. ja ne ujommat kurkkia ikkunan takaa.
sillon kun tytöt oli lukinnut itsensä vessaan, niin muistaakseni kouvo heräsi, yritti päästä vessaan, ja meni sitten parvekkeelle tekemään jotain, mutta minä en tiennyt mitä. Ilmeisesti sitten näin?Matxi sanoi:[13-03-2006, 16:15.54] <Matxi> ei jumalauta
[13-03-2006, 16:16.02] <Matxi> joku menny laattaamaan parvekkeelta
[13-03-2006, 16:16.15] <Estate> aun?
[13-03-2006, 16:16.16] <Jonkki> >
[13-03-2006, 16:16.18] <Estate> sun
[13-03-2006, 16:16.23] <Matxi> tuli siivouskutsupyyntö
[13-03-2006, 16:16.24] <Jonkki> naapurin partsille?
[13-03-2006, 16:16.26] <Matxi> eikait auta![]()
Mä luulen kans näin.Jacques sanoi:sillon kun tytöt oli lukinnut itsensä vessaan, niin muistaakseni kouvo heräsi, yritti päästä vessaan, ja meni sitten parvekkeelle tekemään jotain, mutta minä en tiennyt mitä. Ilmeisesti sitten näin?
Edit: siis en ole tästä ollenkaan varma, koska olin tuossa vaiheessa itsekin aika väsynyt, mutta tällainen muistikuva. Eli en todellakaan syytä missään nimessä ketään.![]()
Saahan sitä sanoa.S.A sanoi:Käsittääkseni Heikki kävi ihan van kusemassa sieltä parvekkeelta alas.
Oltais päästetty kouvo vessaan mut mun piti peilata itseäni vessanpöntöstä silloin. :thumbfh:Jacques sanoi:sillon kun tytöt oli lukinnut itsensä vessaan, niin muistaakseni kouvo heräsi, yritti päästä vessaan, ja meni sitten parvekkeelle tekemään jotain, mutta minä en tiennyt mitä. Ilmeisesti sitten näin?
Edit: siis en ole tästä ollenkaan varma, koska olin tuossa vaiheessa itsekin aika väsynyt, mutta tällainen muistikuva. Eli en todellakaan syytä missään nimessä ketään.![]()
Tosin Hokkasen jäljiltä ei alakerran parvekkeelle jäänyt roiskeita...Jacques sanoi:No minä jo pelkäsin että pilasiko kouvo kuitenkin miesten maineen oksentamattomuudesta, mutta huh sentään. Jatkoi vain Otto Hokkasen aloittamaa perinnettä.![]()
Tässä nähdään ero ammattilaisen ja amatöörin välillä.Matxi sanoi:Tosin Hokkasen jäljiltä ei alakerran parvekkeelle jäänyt roiskeita...
Musta tuntuu ettei sitä tiedä kukaan. Ja kaikkein huonoiten sen tietää vender itse.S.A sanoi:Voisko joku kertoa, missä se vender loppujen lopuksi kävi?
Venderin sisääntulo oli kyllä mainio silloin yöllä.Jacques sanoi:Musta tuntuu ettei sitä tiedä kukaan. Ja kaikkein huonoiten sen tietää vender itse.![]()