Möötteraportti!
Noniin! Kotona ollaan ja loistava kauden avausmöötte on takana päin.
Voisinpa tässä nyt koota viikonlopun tapahtumat lyhyehköksi raportiksi.
Perjantaina lopetin työnteon viideltä kun sain työtkin hyvälle mallilleen. Minulla oli itseasiassa pääkipua, minkä takia poikkesin matkalla apteekissa burana-ostoksilla. Puoli kuudelta olinkin sitten Pasilan Hesburgerissa syömässä kun K.Yrjölä saapui paikalle kuten olimme aiemmin sopineetkin. Pian sitten junakin lähti kohti turkua ja me löysimme oikeat paikkamme. Kristian istahti paikkaan numero 71 ja minä paikalle numero
72, mikä tietenkin toi heti mieleemme erään hahmon, joka ei valitettavasti tällä kertaa saapunut möötteen.
Matka meni hyvin nopeasti ja meillä oli Yrjölän kanssa oikein mielenkiintoiset keskustelut. Päädyimme mm. heti samantien siihen lopputulokseen, että jaska on nynny. Ja tietenkin myös mööten pääteemaan eli
otsaan peukuttamiseen. Turussa tapasimme ensin hahmon Ace17 ja heti perään venderin, joka oli tullut meitä noutamaan. Saavuimme Matxin luo, jossa Thyella ja Dominic jo olivatkin. Hiukan myöhemmin paikalle vielä saapuivat S.A. ja lfb. Ilta kului juomisen, pokerin peluun ja saunomisen merkeissä ja päättyi tähän:
Kun viimeisimmätkin hahmot olivat jo valmiita yöpuulle, saapui paikalle euroviisuja juhlimassa ollut Timoteus, joka oli varsin iloinen Lordin viisuvoitosta.
Lauantai alkoi sillä, että minä heräsin ja pujottelin muutaman kerran lattialla nukkuvien hahmojen välistä vessaan erinäisille toimille kuten hampaiden pesulle jne. Olin siis ensimmäinen hahmo hereillä, mutta toki muutkin heräsivät pikkuhiljaa. Päivällä sitten kävimme syömässä ja katsoimme aika-ajot. Uudesta aika-ajoformaatista oli hahmoilla hiukan epäilevät mielipiteet. Systeemin monimutkaisuus aiheutti päänvaivaa. Lisäksi myös Kimin ongelmat auton kanssa harmittivat lähinnä kaikkia muita paitsi allekirjoittanutta.
Myöhemmin seurasi mm. pokerin peluuta
Matxin toimiessa jakajana. Vender kävi myös katsomassa jääkiekkoa, muttei saanut seurakseen ketään muuta.
Me muut sen sijaan otimme pienimmistäkin asioista ilon irti ja kehitimme mm. maailman historian nerokkaimman pelin,
Ibis-pelin. Pelin säännöt ovat yksinkertaiset. Heität 5 noppaa, joissa numero 6 on korvattu Ibis tekstillä. Mikäli pelaajan heittämistä nopista yksikin on Ibis, tulee pelaajan juhlia tätä kovasti ja huutaa kovaan ääneen "Ibis". Mikäli yhtään ibistä ei tule, on syytä masentua. Ja mitä enemmän ibiksiä saa, sitä enemmän sopii juhlia. Aivan mainio peli!!!
Ace17 sanoi:
Jos joku väitti möötessä olevansa Ace17, se en ollut minä!
Lopulta paikalle saapui vielä Nitinati ja kouvotsvoni ja lopullinen mööttejengi oli koossa. Kouvon kanssa kävimme myös hakemassa täydennystä kaljavarastoomme. Ja heti abc:ltä tultuamme pääsimme saunaan, jossa oli yhteensä 7 f1-forumilaista samaan aikaan. 4 istui ja 3 seisoi. Tämä lienee foorumin historian ennätys. Eniten
alastomia foorumilaisia muutaman neliön kokoisessa kuumassa kopissa. Vähän saunan jälkeen kouvotsvoni sitten teetätti itselleen tatuointeja tietämättään tästä tietenkään itse:
Jossain vaiheessa Thyella, Nitinati ja Dominic häipyivät saaden venderistä seuraa. Vender meni baariin ja saapui lähes kontaten takaisin muutama tunti myöhemmin. Sammui eteiseen. :ahem:
Tänään sitten minä taas heräsin ensimmäisenä klo 8 aikoihin. Tarkoitukseni oli käydä paskalla vain ja palata nukkumaan, mutta eteisessä nukkunut hahmo ehti vallata patjani, siitä poistuttuani, joten päätin herätä pysyvästi. Nopeasti sain seuraa hahmosta Ace17 ja aloitimme pokerin peluun. Myös Timoteus heräsi samoihin aikoihin, mutta hän keskittyi enämpi tietokoneella näpyttelyyn. Pelasimme Acen kanssa pokeria kolme tuntia ja sinä aikana muutkin pikkuhiljaa heräsivät. Timoteus poistui paikalta jo hyvissä ajoin ennen kisaa.
Kävimme syömässä ja sitten tietenkin katsoimme kilpailun. Itse murruin täysin kun Bemari petti Villeneuven, ja pistimme syyn tietenkin jaskan niskoille. Sekin mielenkiintoinen asia havaittiin, että kaikki minua lukuunottamatta kannustivat Schumacheria taistelussa Alonsoa vastaan. Kovasti on asiat muuttuneet vuoden aikana. Vielä vuosi sitten oli aivan sama kuka voittaa, kunhan se ei ole kerppenin pehtoori. Noh.. nyt on kuitenkin "uusi mulkku" noussut ohitse.
Kisan jälkeen lähdimme jokainen pikkuhiljaa omille teillemme ja möötte oli ohitse. Sanoisin kuitenkin, että oli aivan mahtava viikonloppu ja yksi parhaista mööteistä koskaan. Kiitos vielä kaikille osallistuneille.
Täällä lisää mööttemisen fotoja