2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Matxi sanoi:
Möötte ohi. Vieraina oli kolme naista, joista jokainen opetteli norjan alkeita. Kukaan mies ei norjaa puhunut tällä kertaa, ei edes Jacques.

Siivoamaan...
Sekoilee hahmo!

Kaikki naiset luennoi Norjaa => Jacques luennoi, sitten kuitenkin heti kiistää sen :nope:

Estate

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Mää en tajuu mitän. Suvi on kaunis nainen lauonnosssakin ja..... ja sitöraaaa. Mie rajaksa ajataekllla.! PÅitäjäääkäää kivaa½!!
Onko tää iha kouvon oma postaus? :D Miestä vois tietysti nii päätellä... :D

Ace17

Acenteella
Ace17 sanoi:
Suljen koneen ja suunnistan kohti rautatieasemaa. :thumbup:
Jaahas! Eksyin matkalla ja vietin viikonloppuni Tampereella Siwassa! :mad_old:

Jos joku väitti möötessä olevansa Ace17, se en ollut minä! :thumbdown

Ace17

Acenteella
Ei vaan, kotiuduttu on ja todella mukava viikonloppu oli. Sai nauraa hetkeksi kiintiön täyteen. :thumbup:

Estate

Well-known member
Kirjoittaako Ässämies kohta hienon ja tyhjentävän rapon? :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Möötteraportti!

Noniin! Kotona ollaan ja loistava kauden avausmöötte on takana päin.

Voisinpa tässä nyt koota viikonlopun tapahtumat lyhyehköksi raportiksi.

Perjantaina lopetin työnteon viideltä kun sain työtkin hyvälle mallilleen. Minulla oli itseasiassa pääkipua, minkä takia poikkesin matkalla apteekissa burana-ostoksilla. Puoli kuudelta olinkin sitten Pasilan Hesburgerissa syömässä kun K.Yrjölä saapui paikalle kuten olimme aiemmin sopineetkin. Pian sitten junakin lähti kohti turkua ja me löysimme oikeat paikkamme. Kristian istahti paikkaan numero 71 ja minä paikalle numero 72, mikä tietenkin toi heti mieleemme erään hahmon, joka ei valitettavasti tällä kertaa saapunut möötteen.

Matka meni hyvin nopeasti ja meillä oli Yrjölän kanssa oikein mielenkiintoiset keskustelut. Päädyimme mm. heti samantien siihen lopputulokseen, että jaska on nynny. Ja tietenkin myös mööten pääteemaan eli otsaan peukuttamiseen. Turussa tapasimme ensin hahmon Ace17 ja heti perään venderin, joka oli tullut meitä noutamaan. Saavuimme Matxin luo, jossa Thyella ja Dominic jo olivatkin. Hiukan myöhemmin paikalle vielä saapuivat S.A. ja lfb. Ilta kului juomisen, pokerin peluun ja saunomisen merkeissä ja päättyi tähän:

Kun viimeisimmätkin hahmot olivat jo valmiita yöpuulle, saapui paikalle euroviisuja juhlimassa ollut Timoteus, joka oli varsin iloinen Lordin viisuvoitosta.

Lauantai alkoi sillä, että minä heräsin ja pujottelin muutaman kerran lattialla nukkuvien hahmojen välistä vessaan erinäisille toimille kuten hampaiden pesulle jne. Olin siis ensimmäinen hahmo hereillä, mutta toki muutkin heräsivät pikkuhiljaa. Päivällä sitten kävimme syömässä ja katsoimme aika-ajot. Uudesta aika-ajoformaatista oli hahmoilla hiukan epäilevät mielipiteet. Systeemin monimutkaisuus aiheutti päänvaivaa. Lisäksi myös Kimin ongelmat auton kanssa harmittivat lähinnä kaikkia muita paitsi allekirjoittanutta.
Myöhemmin seurasi mm. pokerin peluuta Matxin toimiessa jakajana. Vender kävi myös katsomassa jääkiekkoa, muttei saanut seurakseen ketään muuta.

Me muut sen sijaan otimme pienimmistäkin asioista ilon irti ja kehitimme mm. maailman historian nerokkaimman pelin, Ibis-pelin. Pelin säännöt ovat yksinkertaiset. Heität 5 noppaa, joissa numero 6 on korvattu Ibis tekstillä. Mikäli pelaajan heittämistä nopista yksikin on Ibis, tulee pelaajan juhlia tätä kovasti ja huutaa kovaan ääneen "Ibis". Mikäli yhtään ibistä ei tule, on syytä masentua. Ja mitä enemmän ibiksiä saa, sitä enemmän sopii juhlia. Aivan mainio peli!!!
Ace17 sanoi:
Jos joku väitti möötessä olevansa Ace17, se en ollut minä!

;)

Lopulta paikalle saapui vielä Nitinati ja kouvotsvoni ja lopullinen mööttejengi oli koossa. Kouvon kanssa kävimme myös hakemassa täydennystä kaljavarastoomme. Ja heti abc:ltä tultuamme pääsimme saunaan, jossa oli yhteensä 7 f1-forumilaista samaan aikaan. 4 istui ja 3 seisoi. Tämä lienee foorumin historian ennätys. Eniten alastomia foorumilaisia muutaman neliön kokoisessa kuumassa kopissa. Vähän saunan jälkeen kouvotsvoni sitten teetätti itselleen tatuointeja tietämättään tästä tietenkään itse:

Jossain vaiheessa Thyella, Nitinati ja Dominic häipyivät saaden venderistä seuraa. Vender meni baariin ja saapui lähes kontaten takaisin muutama tunti myöhemmin. Sammui eteiseen. :ahem:
Tänään sitten minä taas heräsin ensimmäisenä klo 8 aikoihin. Tarkoitukseni oli käydä paskalla vain ja palata nukkumaan, mutta eteisessä nukkunut hahmo ehti vallata patjani, siitä poistuttuani, joten päätin herätä pysyvästi. Nopeasti sain seuraa hahmosta Ace17 ja aloitimme pokerin peluun. Myös Timoteus heräsi samoihin aikoihin, mutta hän keskittyi enämpi tietokoneella näpyttelyyn. Pelasimme Acen kanssa pokeria kolme tuntia ja sinä aikana muutkin pikkuhiljaa heräsivät. Timoteus poistui paikalta jo hyvissä ajoin ennen kisaa.

Kävimme syömässä ja sitten tietenkin katsoimme kilpailun. Itse murruin täysin kun Bemari petti Villeneuven, ja pistimme syyn tietenkin jaskan niskoille. Sekin mielenkiintoinen asia havaittiin, että kaikki minua lukuunottamatta kannustivat Schumacheria taistelussa Alonsoa vastaan. Kovasti on asiat muuttuneet vuoden aikana. Vielä vuosi sitten oli aivan sama kuka voittaa, kunhan se ei ole kerppenin pehtoori. Noh.. nyt on kuitenkin "uusi mulkku" noussut ohitse.

Kisan jälkeen lähdimme jokainen pikkuhiljaa omille teillemme ja möötte oli ohitse. Sanoisin kuitenkin, että oli aivan mahtava viikonloppu ja yksi parhaista mööteistä koskaan. Kiitos vielä kaikille osallistuneille.

Täällä lisää mööttemisen fotoja

Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Selviydyin myös kotiin tuossa reilu tunti sitten. Jacquesin erinomainen raportti kertookin oleellisen, joten pitemmittä puheitta tyydyn toteamaan, että ainakin minulla oli kerrassaan mainio viikonloppu :thumbup:

Sain purettua kuvatkin kamerasta, niitä tullee näytillekin jossain vaiheessa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jacques sanoi:
Me muut sen sijaan otimme pienimmistäkin asioista ilon irti ja kehitimme mm. maailman historian nerokkaimman pelin, Ibis-pelin. Pelin säännöt ovat yksinkertaiset. Heität 5 noppaa, joissa numero 6 on korvattu Ibis tekstillä. Mikäli pelaajan heittämistä nopista yksikin on Ibis, tulee pelaajan juhlia tätä kovasti ja huutaa kovaan ääneen "Ibis". Mikäli yhtään ibistä ei tule, on syytä masentua. Ja mitä enemmän ibiksiä saa, sitä enemmän sopii juhlia. Aivan mainio peli!!![/URL]
Unohdit yhden seikan. Se joka olisi saanut yhdellä heitolla 5 IBIStä olisi saanut Ibis-brandypullon (7dl) omakseen.

Thyella sai uuden lempijuoman, Bailey'sin. Sitä hänellä menikin perjantaina "kohtuullisesti". 1,7 litraa oli viikonlopun Bailey's kulutus ja sen lisäksi pieni pullo Dooleysiä.

10 pussillista pulloja jäi tänne, tyhjiä.

Estate

Well-known member
Matxi sanoi:
Unohdit yhden seikan. Se joka olisi saanut yhdellä heitolla 5 IBIStä olisi saanut Ibis-brandypullon (7dl) omakseen.
Mä luulin, että se ois sit vaan avattu. :D

Meillähän kaksi matematiikkanörttiä laskeskeli tuon viiden ibiksen todennäköisyyttä... mikähän lieni...

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
S.A sanoi:
Mä luulin, että se ois sit vaan avattu. :D

Meillähän kaksi matematiikkanörttiä laskeskeli tuon viiden ibiksen todennäköisyyttä... mikähän lieni...
0,0128 prosenttia taisi olla..
(1/6^5, ellen väärin muista)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Jep näin juuri! Muutama hahmo pääsi neljään. Ainakin minä ja oliko Thyella vai Nitinati se toinen?

Estate

Well-known member
Nonniin, matkani kohti möötteä alkoi lfb:n kurvatessa hiukan seitsemän jälkeen (ainakin kymmenen minuttia sovitusta aikataulusta myöhässä!) pihaamme.
Matkalla soittelin (tai ainakin yritin) foorumisteille ja mm. hyviä ajo-ojeita tulikin. Ei me silti niitten mukaan mennä osattu, mutta perille kumminkin löydettiin.

Matxin kämpille sitten päästiin ja siellä olijoitten joukkoon yritettiin sulautua. Thyella ei ollut muistanut perjantaina ottaa barbeja mukaan, joten lykkäsimme barbileikkejä lauantaiksi. Kulutimme perjantai-iltaa sen sijaan sivistyneesti kuunnellen ja arvostellen Suomen Euroviisuehdokkaita. Minulle jäi kuitenkin hivenen epäselväksi, äänestikö eräs joukostamme todellakin erästä nimeltä mainitsematonta veisua. Jännitimme suuresti lopputulosta ja riemuitsimme Lordin voitosta.
Pojat pelailivat pokeria, ja Thyella perehtyi suurella hartaudella erääseen hienoon juomaan. Sättiin ja foorumille lienen jotain kirjoitellut, mutta varmaankin vain hiukan. Pian ilta jo taittui yöksi, ja todisteiden varjossa näyttää siltä, että olen nukkunut ainakin osan yöstä lattialla. Puoliseitsemän aikaan kuitenkin heräsin sohvalta ja kuikuilin, kuka nukkui missäkin. Tarpeeksi asiaa selvitettyäni vaihdoin nukkumapaikkaani lattialle, tosin tällä kertaa kokonaan patjalle eikä vain pään osalta, kuten eräät kuvat antavat ymmärtää asian laidan olleen aluksi.

Aamulla nouseminen otti koville, mutta täytyihän vapaita harjoituksia seurailla ainakin jonkin verran. Timoteuksen saapuminen yöllä oli mennyt minulta täysin ohi, mutta hänen paikallaolonsa oli selvästi vaikuttanut suureen ihmettelyyni nukkujien järjestyksstä. Ennen aika-ajoja käväisimme McDonal'sissa täydentämässä tyhjiä vatsojamme (omani oli ainakin totaalisen tyhjä) ja palasimme todistamaan uuden systeemin mukaista lähtöpaikkojen jakoa. Kimin kohtalo kirvoitti terävää kritiikkiä McLarenia kohtaan.
Päivällä Matxin kaapissa lymynnyt avaamaton teepaketti sai tuta minun läsnäoloni, kuten myös epämääräinen, ilmeisesti Matxin vanhempien Kanarialta tuoma, purkki. Yritin parhaani mukaan omaksua naisen roolin ja tarjoilin Timoteukselle paahtoleipää tällä purkin sisällöllä päällystettynä ja hörpin itse teetä vastaavien annosten painikkeeksi.
Kaikenkarvaisten ystävien lopun näkö tv:stä innoitti Yrjölää pohtimaan James Herriotin oikeaa nimeä, ja joskus iltapäivän tiimellyksessä syntyi jo legendaariseksi kohonnut Ibis-peli.

Illalla porukkamme täydennyttyä mahtavimpaan kokoonsa minulle uuden tuttavuuden kouvonkin liityttyä seuraan, ilta alko soljua mukavissa merkeissä. Ja onhan sekin voitto voitto, jos kaikki muut jättävät Trivial Pursuitin kesken...
Illan edetessä kouvotsvonin nimimerkillä alkoi tietyistä syistä kasaantua foorumille kommentteja, vaikkei Cinderella007 saanutkaan tätä mitä sympaattisinta sankariamme puhelimella kiinni ja päätyi soittamaan Jacquesille joutuen myös puheisiin minun kanssani.

Illan kääntyessä yöksi Matxin luona nukkujat jäivät paikoillensa muiden lähtiessä tahoilleen ja venderin baariin. Eräiden uinuessa katselimme Subtv:n mahtavaa tarjontaa, rakasta World Poker Touria. Joko kyseisen ohjelman tai sitä seuranneen Subtv:n tarjonnan pyöriessä Matxin Phillips-merkkisen tv:n ruudulla myös kouvotsvoni liittyi mukavaan tv:n katseluyhteisöömme. Tv-sättienkin käydessä viimein liian unettavaksi katsottavaksi siirryimme nukkumapaikoillemme, vain tullaksemme hetken kuluttua venderin saapumisen herättämiksi ja hiukan ehkä myös huvittamiksi. Tämän jälkeen kuitenkin uni vei minusta voiton.

Aamu koitti kuitenkin ajallaan, kuten on aamujen tapa. Big BigMac kutsui jälleen, mutta tietenkin taas pääsimme parahiksi tv:n ääreelle jännittämään Bahrainin kisaa. Tervetuloa enduron mielenkiintoiseen maailmaan. Minulta ainakaan on aivan turha udella suuremmin, mitä selostajat puhuivat, sillä aina oli omassa kisastudiossamme joku osaavampi äänessä. F1-Foorumin valittu kokoonpano olisi ehdottomasti mainio selostustiimi. Jacquesin rikottua Jaskaa kohtaan asettamamme kontaktisaarto haukkumisviestillään Villeneuven kisan päätyttyä kuten päättyi, saatoimme kaikki yksissä tuumin unohtaa toisarvoiset ja seurata tärkeitä vaiheita, kuskeja ja mitä nyt lieneekään. Jack Bauer on mahtava. Kimin nousu oli balsamia McLarenin lauantaina repimille haavoillemme.

Matxin asunnostamme lähtiessäni katselim haikein silmin taaksemme jääviä tyhjien pullojen metsiä, sekasotkua ja korkkipurkkia, ja toivoin sisimmissä pääsevämme taas pian möötteilemään.

FO110K

Banned
hjyviä kuvia :thumbup:
harmittelen että jäi möötte väliin, mutta lupaan paikata tapahtuneen saapumalla paikalle toukokuun möötteen! :tongue:

Estate

Well-known member
Jonkki sanoi:
Mikäs möötte toukokuussa on? Tremööt?
Virallinen vuosittainen möötte on Tampereen vuorossa ja ajankohtahan on perinteisesti ollut Monacon aika-ajojen aikaan, eikös näin?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mutta pidemmittä puheitta tervetuloa enduron kiehtovaan maailmaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Muistutan vielä, että Scott Speedin sukunimi muuten tarkoittaa sanaa nopeus.