Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Hei! Kysehän oli noista kondomeista!Jacques sanoi:jep.. Kaikki alkoholipitoiset on Yrjölälle. Me muut juomme vissyvettä ja pepsiä.![]()
Hei! Kysehän oli noista kondomeista!Jacques sanoi:jep.. Kaikki alkoholipitoiset on Yrjölälle. Me muut juomme vissyvettä ja pepsiä.![]()
Sama pätee niihin.Formulanomi sanoi:Hei! Kysehän oli noista kondomeista!
Ei onnistu ihan tohon aikaan! :frown:Matxi sanoi:Oliskos paras jos aloitettaisiin sitten tuosta klo 20.. Onnistuuko venderillä ja flaavio&estatella silloin tuleminen Turkkuseen?
Harmi.arnold sanoi:Ei onnistu ihan tohon aikaan! :frown:
Kieltäydyn jyrkästi uskomasta, että Matxin jääkaappi olisi noin siistissä kunnossa :nope:arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
On se!OoPee sanoi:Kieltäydyn jyrkästi uskomasta, että Matxin jääkaappi olisi noin siistissä kunnossa :nope:
Minkä takia olisit soitellut luuttua siivoamisen ohessa?Matxi sanoi:On se!
En mä kyllä muista milloin olisin sen siivonnut... Siis luutun kanssa.
Tällöin siivoaminen on rattoisampaa!K.Yrjola sanoi:Minkä takia olisit soitellut luuttua siivoamisen ohessa?
Matxi sanoi:Tällöin siivoaminen on rattoisampaa!
No mä vaan muistelen niitä aikaisempia kuvia sun keittiöstäs.... :yuck:Matxi sanoi:On se!
En mä kyllä muista milloin olisin sen siivonnut... Siis luutun kanssa. Voi olla mahdollista, että äiti on mopannut sen tietämättäni kun olivat kylässä tammikuussa. (Juu, siis se oli päivän yksin mun kämpillä kun olin töissä ja isä ties missä palavereissa)
eikää ooooo!!!!!!!!Micael sanoi:Ilmeisen hiljasta, tainnut osa porukasta je mennä "nukkumaan".![]()
Sä taidatkin olla ainoa hereillä viel.Matxi sanoi:eikää ooooo!!!!!!!!