Micael
Micael
Onks nuo niinkuin ovella tervetuliaisjuomaksi tarkoitettuja? meinaan, että eihän nuo riitä kuin alkulämmityskierrokselle.
Mäkin voin ottaa lempi barbini! Barbityynyn otan joka tapauksessa!Thyella sanoi:Me muut voidaan kitata kirkasta, laulaa karaokea, pelata "en oo koskaan" tai leikkiä kirkonrottaa ulkona. :wink: voin mys tuoda barbeja, jos jotakuta kiinnostaa. :thumbup:
Ota ihmeessä, niin Jacqueskin tekee! :ahem:S.A sanoi:Mäkin voin ottaa lempi barbini! Barbityynyn otan joka tapauksessa!
eikun mä olen se barbi siinä tyynyssä. :thumbfh:arnold sanoi:Ota ihmeessä, niin Jacqueskin tekee! :ahem:
S.A:n vai omassa tyynyssäsi? :doubtful:Jacques sanoi:eikun mä olen se barbi siinä tyynyssä. :thumbfh:
Mua vaivaa kun nuo pullojen etiketit ei ole kaikki eteenpäin suunnatuna. Laita ne järjestykseen!!!Matxi sanoi:Valmistautuminen möötteen on alkanut!
Mua taas hämää kaikki tommoset vimosen päälle järjestellyt jutut. Yhellä kaverilla poikkesin tossa taannoin ja sillä on joku pakonomainen tarve pitää kaikki kamat aivan prikulleen järjestyksessä. Kattelin vähän ihmeissäni kun kaverilla oli lipaston päällä tupakkiaski, sytkä, auton avaimet ym. kaikki pystysuunnassa tasavälein aseteltuna siihen. Siis huoneessa oli ihan kaikki aivan täydellisesti aseteltuna! Noh, kun tältä kaverilta silmä vältti niin katsoin asiakseni hauskuutta itseäni ja siirtelin kaikkia kamoja vähän vinksalleen. Aikas hyvin sain partaani naureskella kun kaveri tulee takas keittiöstä ja rupeaa säätämään kaikkia tavaroita takas samanlaiseen kliiniseen järjestykseen. :ahem:NeitiP sanoi:Mua vaivaa kun nuo pullojen etiketit ei ole kaikki eteenpäin suunnatuna. Laita ne järjestykseen!!!
En taida jaksaa.NeitiP sanoi:Mua vaivaa kun nuo pullojen etiketit ei ole kaikki eteenpäin suunnatuna. Laita ne järjestykseen!!!
Sopii hyvin, koska Yrtsi ja Jacqu tulee samoihin aikoihin!Ace17 sanoi:Jaahas. Kaipa sitä pitää lähteä tänään kohti Turkua. :frank:
Saavutan Turun rautatieaseman ennakkotietojen mukaan kello 19:55.
jep.. vain 5 minuuttia myöhemmin on meidän ennuste.Matxi sanoi:Sopii hyvin, koska Yrtsi ja Jacqu tulee samoihin aikoihin!
Ei ole varmaan Matxin ? :dunno:arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
Micael sanoi:Onks nuo niinkuin ovella tervetuliaisjuomaksi tarkoitettuja? meinaan, että eihän nuo riitä kuin alkulämmityskierrokselle.
Se vain muistuttaa, jotta munan on oltava kovana kondomia laitettaessa.arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
Varas sitte käytetynK.Yrjola sanoi:Mä pyysin sitä varaamaan mulle yhden.
jep.. Kaikki alkoholipitoiset on Yrjölälle. Me muut juomme vissyvettä ja pepsiä.K.Yrjola sanoi:Ei kun ne on mun aamukrapulaa varten.
Matxilla tapahtui ehkä pieni väärinkäsitys.arnold sanoi:Varas sitte käytetyn