Kyllä sopii tulla itse paikalle! :ahem:Joni sanoi:Pistäkää julkinen webkamera sitten pystyyn jookosta!? :ahem:
Kyllä sopii tulla itse paikalle! :ahem:Joni sanoi:Pistäkää julkinen webkamera sitten pystyyn jookosta!? :ahem:
Päätit siis sittenkin nukkua Unossa, vaikka nimenomaan kielsin! :nope:Nick_W sanoi:Nousi tuossa viime yönä kuume. Kolmen aikaan rupesi vilustamaan ja mittasin kuumeen, 38,1. Saas nyt nähdä miten käy mööten kanssa. Tällaisessa olotilassa en kyllä jaksa lähteä ajamaan 300 kilometriä. :thumbdown
Nick_W sanoi:Nousi tuossa viime yönä kuume. Kolmen aikaan rupesi vilustamaan ja mittasin kuumeen, 38,1. Saas nyt nähdä miten käy mööten kanssa. Tällaisessa olotilassa en kyllä jaksa lähteä ajamaan 300 kilometriä. :thumbdown
Kukapa nyt sinun kieltojasi tottelisi?Jonkki sanoi:Päätit siis sittenkin nukkua Unossa, vaikka nimenomaan kielsin! :nope:
Eiköhän sitä maalta justiin löydykin. :thumbup:Jacques sanoi:Kaipa teillä siellä maalla nyt mustaherukkamehua löytyy?
Pistä ite.Joni sanoi:Pistäkää julkinen webkamera sitten pystyyn jookosta!? :ahem:
Katotaan lauantaina ketä matsi kiinnostaa ja he menkööt Elyseelle. Muut jää ryyppään!Dominic sanoi:Pistä ite.
Mua kiinnostaa kans JeePeeS - Pappara.
Jossei lätkä kiinnosta, niin suppilollala vaikka viinaa kurkusta alas, jollei muuten mene! :alppu:Matxi sanoi:Katotaan lauantaina ketä matsi kiinnostaa ja he menkööt Elyseelle. Muut jää ryyppään!
Me muut voidaan kitata kirkasta, laulaa karaokea, pelata "en oo koskaan" tai leikkiä kirkonrottaa ulkona. :wink: voin mys tuoda barbeja, jos jotakuta kiinnostaa. :thumbup:S.A sanoi:Jossei lätkä kiinnosta, niin suppilollala vaikka viinaa kurkusta alas, jollei muuten mene! :alppu:
Kiivetään tuomiokirkon torniin ja pöllitään se kello.Thyella sanoi:Me muut voidaan kitata kirkasta, laulaa karaokea, pelata "en oo koskaan" tai leikkiä kirkonrottaa ulkona. :wink: voin mys tuoda barbeja, jos jotakuta kiinnostaa. :thumbup:
Joo! Paitsi että mulla olis Henrikinkirkon avaimet, sielläkin voitais käydä :thumbup:Jacques sanoi:Kiivetään tuomiokirkon torniin ja pöllitään se kello.