2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei jumantsuikka. Taidan kirjoittaa 2desin jälkeen oman reporstaasin.

Lähdin Jyväskylän suunnasta Turkuun.
Vastassa olivatkin NitiNati, Thyella, K.Yrjola ja Ace17, joka toimi kuskina. Sitten mentiin määränpäähän. Olin ottanut jonkin verran siinä vaiheessa. Määränpäässä näin Matxin, Dominicin, Venderin, S.A:n...Timoteuksen ja varmaan siellä oli joitakuita muitakin, en minä vaan muista. Sitten otin vähän lisää. Krisse tarjosi lonkeron. Sitten oltiin käytiin kaiketi lisää juotavaa ABC:ltä (vaikka Shell oli puolta lähempänä!). Sitten eksyttiin ja käytiin Turun keskustassa apaut kääntymässä.
Palattiin, käytiin saunassa poikaporukalla ja sitten...ei mitään havaintoa mistään.
Jotain tapahtui vielä yöllä, kun heräsin, mutta...en tiedä mitä.

Sitten tulikin jo sunnuntai ja tajuton päänsärky. Käytiin Mäkkärissä ja ja...sitten palattiin sorvin ääreen. Bigbigmäkin sain uppoamaan vasta kisan aikana, kun oli heikotusta yllin kyllin (olen sanonut joskus, jotten osta lihaa, mutta tuossa olotilassani sallin moisen "herkun" itselleni).

Kisat menivät hyvin ja hyvin...peukkua tuli painettua ottaan ja heitettyä 3IBISTÄ (jossain välissä, en muista missä)! Monta olutta tuli jätettyä Matxin luokse, kun ei oikein uponnut sunnuntaina odotetusti ja ja...sitten palasinkin häntä koipien välissä ja päätä särkien Acen kanssa Jyväskylään. Sieltä taasen selvisin tänään Joensuuhun asti.

Ei mulla muuta :alppu: ...paitti oli se Suvi vieläkin kauniimpi luonnossa, mitä ajattelin ;)

Estate

Well-known member
Kouvolle olisi jonkun pitänyt ajoissa sanoa "Otapa vähempi!" :thumbup:

Estate

Well-known member
Mutku sanoi:
Ei hitto, en olisi edes huomannut tuota tulkintatapaa. :D

Yleensähän mun teksti vilisee tarkoituksella ties mitä, mutta tässä viime aikoina on tullut ihan tahattomiakin kaksinaismerkityksiä puheeseen. Esimerkiksi Schumin ja Alanson vertailustani sunnuntaina tuli kiintoisen kuuloinen, kun käytin siinä enempää ajattelematta jo täälläkin mainittuja nimityksiä kyseisistä herroista... :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olin mukamas sanonut, notta seuraava möötte pidetään luonani, koska Matxi muuttaa nurkkiini...vai muistanko väärin?

Captain Howdy

Well-known member
Vaikuttaa tarinoiden ja kuvien perusteella siltä, että Kouvo on ainoana sisäistänyt mööttejen perimmäisen tarkoituksen ja toiminut oikean kunnon miehen tavoin! Hyvä! Jaetaanpa Kunnon mies -pisteitä: Kouvo, 10 p.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Captain Howdy sanoi:
Vaikuttaa tarinoiden ja kuvien perusteella siltä, että Kouvo on ainoana sisäistänyt mööttejen perimmäisen tarkoituksen ja toiminut oikean kunnon miehen tavoin! Hyvä! Jaetaanpa Kunnon mies -pisteitä: Kouvo, 10 p.
IBIIIIS!!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Captain Howdy sanoi:
Ottaa vaan enämpi :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pistin ihan vaan kostoksi ja lupia kysymättä 2 noista edustavista kuvista galleriaan :p saanko luvan?

Estate

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Olin mukamas sanonut, notta seuraava möötte pidetään luonani, koska Matxi muuttaa nurkkiini...vai muistanko väärin?
Tohon su... Lähti siitä, kun arvelimme Matxilla olevan pikainen uuden kämpän ettiminen edessä mööten jälkeen... :rolleyes:

Estate

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Miksi minulle tuli mieleen sana, jossa on 12kirjainta :doubtful:
Mulle ei tule yhtään su-alkavaa 12-kirjaimista sanaa mieleen. :confused: