Ei jumantsuikka. Taidan kirjoittaa 2desin jälkeen oman reporstaasin.
Lähdin Jyväskylän suunnasta Turkuun.
Vastassa olivatkin NitiNati, Thyella, K.Yrjola ja Ace17, joka toimi kuskina. Sitten mentiin määränpäähän. Olin ottanut jonkin verran siinä vaiheessa. Määränpäässä näin Matxin, Dominicin, Venderin, S.A:n...Timoteuksen ja varmaan siellä oli joitakuita muitakin, en minä vaan muista. Sitten otin vähän lisää. Krisse tarjosi lonkeron. Sitten oltiin käytiin kaiketi lisää juotavaa ABC:ltä (vaikka Shell oli puolta lähempänä!). Sitten eksyttiin ja käytiin Turun keskustassa apaut kääntymässä.
Palattiin, käytiin saunassa poikaporukalla ja sitten...ei mitään havaintoa mistään.
Jotain tapahtui vielä yöllä, kun heräsin, mutta...en tiedä mitä.
Sitten tulikin jo sunnuntai ja tajuton päänsärky. Käytiin Mäkkärissä ja ja...sitten palattiin sorvin ääreen. Bigbigmäkin sain uppoamaan vasta kisan aikana, kun oli heikotusta yllin kyllin (olen sanonut joskus, jotten osta lihaa, mutta tuossa olotilassani sallin moisen "herkun" itselleni).
Kisat menivät hyvin ja hyvin...peukkua tuli painettua ottaan ja heitettyä 3IBISTÄ (jossain välissä, en muista missä)! Monta olutta tuli jätettyä Matxin luokse, kun ei oikein uponnut sunnuntaina odotetusti ja ja...sitten palasinkin häntä koipien välissä ja päätä särkien Acen kanssa Jyväskylään. Sieltä taasen selvisin tänään Joensuuhun asti.
Ei mulla muuta :alppu: ...paitti oli se Suvi vieläkin kauniimpi luonnossa, mitä ajattelin