Perän välitystä saa muuttaa, joten vaihdelaatikon välitysten samana pysymisen ei pitäisi tuoda hankaluutta.
Vääntö ja teho ovat suoraan suhteessa toisiinsa, joiten ne käytännössä tarkoittavat samaa asiaa. Mutta turbomoottoreilla taidetaan saada enemmän tehoa matalammilla moottorin kierroksilla kuin vapaastihengittävillä moottoreilla, joten ajamisen pitäisi sen seurauksena olla helpompaa. Eli teho ei vaihtele ýhtä paljon, käytetyllä kierroslukualueella, kuin aiemmin.
Myös kun maksimi polttoainevirtaus saavuttaa huipun jo 10 000 kierroksella, eikä saa siitä nousta kierrosten kasvaessa, pitäisi "tasoittaa" tehon/väännön vaihtelua. Tuohan ei suinkaan kuitenkaan tarkoita, että maksimivistausta tarvitsisi aina käyttää.
Vääntö ja teho ovat suoraan suhteessa toisiinsa, joiten ne käytännössä tarkoittavat samaa asiaa. Mutta turbomoottoreilla taidetaan saada enemmän tehoa matalammilla moottorin kierroksilla kuin vapaastihengittävillä moottoreilla, joten ajamisen pitäisi sen seurauksena olla helpompaa. Eli teho ei vaihtele ýhtä paljon, käytetyllä kierroslukualueella, kuin aiemmin.
Myös kun maksimi polttoainevirtaus saavuttaa huipun jo 10 000 kierroksella, eikä saa siitä nousta kierrosten kasvaessa, pitäisi "tasoittaa" tehon/väännön vaihtelua. Tuohan ei suinkaan kuitenkaan tarkoita, että maksimivistausta tarvitsisi aina käyttää.