Joel Hallikainen
Muusikko
- Liittynyt
- 17.1.2017
- Viestit
- 5249
Vuoden ensimmäinen spinni suoritettu. Kukas muukaan kuin Kessu.
Siellä toki voi olla myös varsinaista jäähdytystä kätkettynä. Missä turbon välijäähdytys ennen oli?
Yleisesti ottaen nuo Red Bullin "kanuunat" mahdollistavat todella monia erilaisia tapoja ohjailla ilmaa. Sanoisin, että niissä on merkittävää potenttiaalia suorituskyvyn viilaamiseen koko kautta ajatellen. Luultavasti helpompaa jatkokehittää kesken kauden, kuin muita tärkeitä osa-alueita autossa, varsinkin budjettikaton huomioiden.
Koko moottorikatteen ja ponttoonien päälykatteiden muotoilu vaikuttaisi olevan yksi alkavan kauden kiinnostavimmista kehitysalueista mielestäni. Esimerkiksi Visa RBn ratkaisu on omaan silmääni erittäin miellyttävä. Vastakohtana Mersun ratkaisu epäilyttää kyllä itseäni toiminnaltaan.
Veikkaan, ettei tuo ole kauden lopputulos. Nyt vaan odotellaan, kumpi oikeassa.Ensimmäisen testipäivän jälkeen voi jo kertoa kauden lopputulokset.
1. Red Bull
2. McLaren
3. Ferrari
4. Aston Martin
5. Mercedes
6. Alpine
7. RB
8. Williams
9. Sauber
10. Haas
Ettei liian helppoa olisi, oikeasta sijoituksesta minä saan pisteen, väärästä sinä.Veikkaan, ettei tuo ole kauden lopputulos. Nyt vaan odotellaan, kumpi oikeassa.
Pääasiallisena syynä ilmeisesti varsin tuulinen ajokeli. Kaikki nuo varmaan ovat herkkiä tuulenpuuskille, mutta jotkut toisia herkempiä. Siihen voidaan säädöillä onneksi vaikuttaa jonkin verran.Tämä vaatii jo melkoista osaamista suunnittelijoilta että auto on epävakaa suorilla..