En ymmärtänyt mitään väärin. Talli ei maksa palkkaa kuin kolmelle kuskille! Ford ei maksa Mikolle mitään ajamisesta!:ahem:Rami sanoi:Etköhän sä ymmärtänyt lukemasi väärin. Jouhkihan sanoi, "kaikki nykyiset tallikuskit" Eli 2X Ford 2X Subaru ja 2X Citroën kuskit saavat palkkaa talleiltaan, voithan kysyä Mikolta kun kyytiin menet.
Niin Thomesto ei ainakaan Hirvoselle maksa palkkaa, vähän menee päinvastoin.
No mikä siinä vielä on pieles??Ylen Sankia Priha sanoi:Olkoon vaikka paavi, mutta saa siivota kirjoitusasuaan rankasti ennen kuin mie jaksan sen posteja tavata puoliväliä pidemmälle.
Jos se nyt kuiteski olis niin päin että Lööp on hienosti hansikkaalla paikannut sen, mitä auton kilpailukyvys häviää...mjs sanoi:Duval on hienosti hanskalla paikannut sen, mitä auton kilpailukykyisyydessä on hävinnyt.
Voihan lehmänkello! Ei saa kiroilla ni pitää heittää jotai...Repe sanoi:Atkinsonilla ongelmia?
Ping-pong, näinhän se on.RITA#28 sanoi:Jos se nyt kuiteski olis niin päin että Lööp on hienosti hansikkaalla paikannut sen, mitä auton kilpailukyvys häviää...
No kyllä Xsara on vielä asvaltilla nopeampi kuin c4...:ahem:mjs sanoi:Ping-pong, näinhän se on.
Subarun mekaanikot teki uuden ennätyksen vaihdelaatikon+kytkimen vaihdossa... Mutta jos ei ois nuokaa hajonnu nii nyt Petteri pystys nousee 5, mutta ero kopeckyyn on ton aikasakon takia jo 16sek, tuskin yks pätkä riittää!Repe sanoi:Petteri sai 10 sekunnin aikarangaistuksen.
Kyllä vetää tiukille. Viimeinen ek on kahden pisteen ek.L4z! sanoi:5.6s duval bossea perässä. Aika pahalta näyttää. Tuokin oli vain 11km pätkä.