Kyllä matkailuun jää helposti koukkuun. Ei se niitä pahempia ole ja iskeekin vain 2-3 kertaa vuodessa mutta jos lompakossa olisi enemmän niin lisämatkustamiseen ne menisi.Täällä on lueteltu kaikenlaista, mutta onkohan kaikkien kohdalla kyse siis ihan oikeasta riippuvuudesta, joka aiheuttaa vieroitusoireita jos aiheesta ollaan irti? Siis matkustelut jne?
Mun on pakko myöntää, että mulla on jonkunlaisia vieroitusoireita, jos en pääse Facebookiin, siis ihan oikeesti. :frown:
Olen miettinyt syitä miksi olen koukussa, ja aika selkeen vastauksen löysin, sikäli helpottaa kun tiedän mistä on kyse.
Herää.Facebook, Rammstein ja jääkiekko. Case closed.
Noi kaikki hoituu HRC:ssa.Olut, Hard Rock Cafe, naiset, tekniset vimpaimet ja mopoilu.
Paitsi olut. Muuten on kätevää kun kaikki himot saa tyydytettyä samassa paikassa. Iisalmi lienee ainoa paikka missä osataan tehdä olutta.Noi kaikki hoituu HRC:ssa.
Unohditkos tämän?Facebook, Rammstein ja jääkiekko. Case closed.
Hups! Siis Schumi listalle myös! Mä olen maailman addiktoitunein possu!
Ei ehkä kertaalleen tehtynä per pysähdys. Sitten jos koko työpäivä menee auton ohjaamon ja perälaudan väliä ravatessa, eikä liikkeelle pääse ollenkaan, niin alkanee olla jo melko neuroottista käytöstä (ei ehkä addiktiivista edelleenkään).En oikein tarkkaan osaa sanoa, mihin tämä luokitellaan: töissä, auto irti laiturista, perälauta kiinni, autoon, seuraavan paikan paperit valmiiksi esille, ennen liikkeellelähtöä uudestaan ulos ja tarkistus, että lauta on varmasti kiinni. Koskaan ei ole itselle vielä sattunut sitä, että ajon aikana lauta auki olisi ollut. Onko tämä joku pakkoliike, häh....auttakee
Eipä sitä enempiä tapahdu per pysähdys. Tosiaan silloinkin vain, jos hyttiin päästyäni en heti pääse liikkeelle esim. puhelin soi, tai paperihommia joutuu tekemään ennen liikkeellelähtöä. Tosin olisihan tuo auki ollessaan melkoinen viikate. Tulisi risteyksissäkin viereisen kaistan autoista hyvin äkkiä avoautoja kun käännyttäisiin. Huvittavaa vaan siinä mielessä, kun koskaan ei ole vaaratilanteita sen kanssa ollut.Ei ehkä kertaalleen tehtynä per pysähdys....
Eikä pidäkään olla. Jos et kerran luota itsees, niin sit sun täytyy vaan tarkistaa.Eipä sitä enempiä tapahdu per pysähdys. Tosiaan silloinkin vain, jos hyttiin päästyäni en heti pääse liikkeelle esim. puhelin soi, tai paperihommia joutuu tekemään ennen liikkeellelähtöä. Tosin olisihan tuo auki ollessaan melkoinen viikate. Tulisi risteyksissäkin viereisen kaistan autoista hyvin äkkiä avoautoja kun käännyttäisiin. Huvittavaa vaan siinä mielessä, kun koskaan ei ole vaaratilanteita sen kanssa ollut.