Tässäpä se tiivistyy koko F1-Forum. Netissä pyöriviä himonussijoita ja/tai himorunkkaajia jotka välillä katsovat Formuloita.Hei, olen Ode. Olen nettiaddikti, seksiaddikti ja moottoriurheiluaddikti. Hauska tutustua.
Ootko minkä ikäisistä / minkä alan opiskelijoista addiktoitunut? :doubtful:Tsaukki, meikäläinen on T.K, ja oon moottoriurheiluaddikti, mopoaddikti, Crossiaddikti ja peltoautoaddikti. Mainittakoon myös että olen työaddikti, opiskelija-addikti ja sekalainen joukko muita addikteja.
Oho, pieni sanamuota virhe. Asia korjattu. Tarkoitan että olen addiktoitunut opiskeluun.Ootko minkä ikäisistä / minkä alan opiskelijoista addiktoitunut? :doubtful:
Et oo ainoa.Nykyisin mulla on tapana pitää koko ajan Facebookia taustalla päällä, kun surffaan netissä.
Kun vertaan tupakkaan, niin ei mulla mitään muuta oikeaa riippuvuutta ole. Nikotiiniin verrattuna olisi paskapuhetta sanoa, että oon addiktoitunut Felixin etikkapunajuuriin.Voi hellanlettanen että täällä on erinomaisia ja terveesti riippuvaisia ihmisiä. Jeesusta vailla enää. Missä on ensimmäinen juoppo? Tässä. Huumehörhöjä ja viherpiipertäjiähän ei näillä lakeuksilla suvaita.
Entäpä bentsokoukussa olijat? Kipulääkeriippuvaiset? Unipillereitä tuleeko napsittua? Roikkuuko joku läheisessään? Peliriippuvaisihan ei tällä forumilla tunnetusti ole, on vain valistuneita harrastajia.
Ihminen koukuttuu. Jokainen kun altistuu riittävästi. Jopa virkkaamiseen. Joka muuta väittää elää itsepetoksessa. Addikti on sekä aineen/toiminnan että käyttäjän/käyttäytyjän ominaisuus.
Mutta turvallista on olla näin erinomaisten ihmisten keskellä. En vain enää muista, että oliko tämä Selväjärkiset vai Ongelmattomat ry tämä palsta?
Tulin juuri tupakalta. Meinasin ottaa kotitekoisen oluen, vaikkei se ole vielä käynyt loppuun.Voi hellanlettanen että täällä on erinomaisia ja terveesti riippuvaisia ihmisiä. Jeesusta vailla enää. Missä on ensimmäinen juoppo? Tässä. Huumehörhöjä ja viherpiipertäjiähän ei näillä lakeuksilla suvaita.
Entäpä bentsokoukussa olijat? Kipulääkeriippuvaiset? Unipillereitä tuleeko napsittua? Roikkuuko joku läheisessään? Peliriippuvaisihan ei tällä forumilla tunnetusti ole, on vain valistuneita harrastajia.
Ihminen koukuttuu. Jokainen kun altistuu riittävästi. Jopa virkkaamiseen. Joka muuta väittää elää itsepetoksessa. Addikti on sekä aineen/toiminnan että käyttäjän/käyttäytyjän ominaisuus.
Mutta turvallista on olla näin erinomaisten ihmisten keskellä. En vain enää muista, että oliko tämä Selväjärkiset vai Ongelmattomat ry tämä palsta?