Addiktiot

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Hei, olen Ode. Olen nettiaddikti, seksiaddikti ja moottoriurheiluaddikti. Hauska tutustua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hei, olen Ode. Olen nettiaddikti, seksiaddikti ja moottoriurheiluaddikti. Hauska tutustua.
Tässäpä se tiivistyy koko F1-Forum. Netissä pyöriviä himonussijoita ja/tai himorunkkaajia jotka välillä katsovat Formuloita.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Tsaukki, meikäläinen on T.K, ja oon moottoriurheiluaddikti, mopoaddikti, Crossiaddikti ja peltoautoaddikti. Mainittakoon myös että olen työaddikti, opiskelu-addikti ja sekalainen joukko muita addikteja.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tsaukki, meikäläinen on T.K, ja oon moottoriurheiluaddikti, mopoaddikti, Crossiaddikti ja peltoautoaddikti. Mainittakoon myös että olen työaddikti, opiskelija-addikti ja sekalainen joukko muita addikteja.
Ootko minkä ikäisistä / minkä alan opiskelijoista addiktoitunut? :doubtful:

öö ruz

Speed for ever
liikunta, F1, musiikki ja matkailukoukussa nyt ainakin.

Trullinkaasu

Well-known member
Olen Trullinkaasu ja olen Missä X -addikti. Juuri nytkin etsin missää äxästä.

Knoukka

Well-known member
Voi hellanlettanen että täällä on erinomaisia ja terveesti riippuvaisia ihmisiä. Jeesusta vailla enää. Missä on ensimmäinen juoppo? Tässä. Huumehörhöjä ja viherpiipertäjiähän ei näillä lakeuksilla suvaita.

Entäpä bentsokoukussa olijat? Kipulääkeriippuvaiset? Unipillereitä tuleeko napsittua? Roikkuuko joku läheisessään? Peliriippuvaisihan ei tällä forumilla tunnetusti ole, on vain valistuneita harrastajia.

Ihminen koukuttuu. Jokainen kun altistuu riittävästi. Jopa virkkaamiseen. Joka muuta väittää elää itsepetoksessa. Addikti on sekä aineen/toiminnan että käyttäjän/käyttäytyjän ominaisuus.

Mutta turvallista on olla näin erinomaisten ihmisten keskellä. En vain enää muista, että oliko tämä Selväjärkiset vai Ongelmattomat ry tämä palsta?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Voi hellanlettanen että täällä on erinomaisia ja terveesti riippuvaisia ihmisiä. Jeesusta vailla enää. Missä on ensimmäinen juoppo? Tässä. Huumehörhöjä ja viherpiipertäjiähän ei näillä lakeuksilla suvaita.

Entäpä bentsokoukussa olijat? Kipulääkeriippuvaiset? Unipillereitä tuleeko napsittua? Roikkuuko joku läheisessään? Peliriippuvaisihan ei tällä forumilla tunnetusti ole, on vain valistuneita harrastajia.

Ihminen koukuttuu. Jokainen kun altistuu riittävästi. Jopa virkkaamiseen. Joka muuta väittää elää itsepetoksessa. Addikti on sekä aineen/toiminnan että käyttäjän/käyttäytyjän ominaisuus.

Mutta turvallista on olla näin erinomaisten ihmisten keskellä. En vain enää muista, että oliko tämä Selväjärkiset vai Ongelmattomat ry tämä palsta?
Kun vertaan tupakkaan, niin ei mulla mitään muuta oikeaa riippuvuutta ole. Nikotiiniin verrattuna olisi paskapuhetta sanoa, että oon addiktoitunut Felixin etikkapunajuuriin.

Mutta ei se tarkoita, että olisin ongelmaton tai järkevä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

Tulin juuri tupakalta. Meinasin ottaa kotitekoisen oluen, vaikkei se ole vielä käynyt loppuun.

72

Well-known member
Täällä on lueteltu kaikenlaista, mutta onkohan kaikkien kohdalla kyse siis ihan oikeasta riippuvuudesta, joka aiheuttaa vieroitusoireita jos aiheesta ollaan irti? Siis matkustelut jne?

Mun on pakko myöntää, että mulla on jonkunlaisia vieroitusoireita, jos en pääse Facebookiin, siis ihan oikeesti. :frown:

Olen miettinyt syitä miksi olen koukussa, ja aika selkeen vastauksen löysin, sikäli helpottaa kun tiedän mistä on kyse.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tiedä voiko puhua addiktioista, mutta hurahdan aika helposti kaikenlaiseen mielihyvää tuottavaan, ainakin hetkeksi. Viimeksi meinasin jäädä kiinni ORF Ski Challengeen. :thumbfh: