Örfil
Guest
Hei, olen Jussi ja olen Makuunin piratos -addikti.
Liikuntariippuvuuden lisäksi voin ehkä nettiriippuvuuden myöntää (joskaan en ole varma onko se riippuvuuden asteella kuitenkaan), mutta ei mulla kyllä sun mainitsemia riippuvuuksia ole.. Miksi mun sitten pitäisi väittää olevani jotain mitä en ole? Enkä mä pidä itseäni mitenkään erinomaisena, vaikka mulla ei tuollaisia ongelmia olekaan.Voi hellanlettanen että täällä on erinomaisia ja terveesti riippuvaisia ihmisiä. Jeesusta vailla enää. Missä on ensimmäinen juoppo? Tässä. Huumehörhöjä ja viherpiipertäjiähän ei näillä lakeuksilla suvaita.
Entäpä bentsokoukussa olijat? Kipulääkeriippuvaiset? Unipillereitä tuleeko napsittua? Roikkuuko joku läheisessään? Peliriippuvaisihan ei tällä forumilla tunnetusti ole, on vain valistuneita harrastajia.
Ihminen koukuttuu. Jokainen kun altistuu riittävästi. Jopa virkkaamiseen. Joka muuta väittää elää itsepetoksessa. Addikti on sekä aineen/toiminnan että käyttäjän/käyttäytyjän ominaisuus.
Mutta turvallista on olla näin erinomaisten ihmisten keskellä. En vain enää muista, että oliko tämä Selväjärkiset vai Ongelmattomat ry tämä palsta?
No joo.. en tiedä onko tuo mun liikuntariippuvuuskaan oikeaa riippuvuutta, koska pystyn kuitenkin pitämään suunniteltuja lepopäiviä ja kevyitä viikkoja. Helppoa se ei tietty aina ole. Lisäksi liikuntamäärien suhteen joutuu kokoajan pakottaa itsensä siihen ettei treenaa liikaa, koska mieli tekisi treenata 24/7. Tai siis mun täytyy 'ohjelmoida' etukäteen se miten pitkiä treenejä voin tehdä, koska muuten lähtisi käsistä ja lujaa.Täällä on lueteltu kaikenlaista, mutta onkohan kaikkien kohdalla kyse siis ihan oikeasta riippuvuudesta, joka aiheuttaa vieroitusoireita jos aiheesta ollaan irti? Siis matkustelut jne?
Vuoden forumisti puhuu. MISSÄ RETSOTELU, perkeles?Enkä mä pidä itseäni mitenkään erinomaisena.
En, mutta piparia nautiskelin kyllä illalla!Knoukkari syönyt taas ärrinmurrinkeksejä?
Kandeis pitää niitä lepopäiviä niin ei tarttis ottaa niin itteensä kaikkee koko ajan!Liikuntariippuvuuden lisäksi voin ehkä nettiriippuvuuden myöntää (joskaan en ole varma onko se riippuvuuden asteella kuitenkaan), mutta ei mulla kyllä sun mainitsemia riippuvuuksia ole.. Miksi mun sitten pitäisi väittää olevani jotain mitä en ole? Enkä mä pidä itseäni mitenkään erinomaisena, vaikka mulla ei tuollaisia ongelmia olekaan.
Just pidin pari lepopäivää.. :tongue:Kandeis pitää niitä lepopäiviä niin ei tarttis ottaa niin itteensä kaikkee koko ajan!
Just mullahan tässä on vara liikunta-addikteja kohtaan rutinoida! Addikti ei muutoin tarkoita välttämättä lainkaan ongelmaa, vaikka voi elämää suurempi sellainen ollakin.Just pidin pari lepopäivää.. :tongue:
Jos rutinasi yleisesti ottaen kaikkiin ei-juoppoihin ja ei-narkkareihin kohdistit, niin kai sen myös muhun kohdistit?
Totta virkot.Jos virkkaamiseen jää koukkuun, on kyseessä tekniikkavirhe.
OTa olutta vaan, toimii varmemmin kuin kahvee.päätä särkee jollen saa pannullista kahvia päivän mittaan.
Täällähän on kokemusta. Millanen rundi oli ton pirin kyydissä ja oliko kuin helvetillistä lopettaa?Veikkaus-addikti Huomannut kun lopetti melkein kokonaan dokaamisen,niin on tullut veikkaukseen laitettua enemmän hilloa.Kai ihmisellä joku addiktio pitää olla.n.10 vuotta sitten olin parivuotta piri-koukussa,mutta oneksi pääsin doupeista eroon hyvien ystävien avulla.
Sama vaiva. Sitä innostuu, mistä milloinkin.Tiedä voiko puhua addiktioista, mutta hurahdan aika helposti kaikenlaiseen mielihyvää tuottavaan, ainakin hetkeksi. Viimeksi meinasin jäädä kiinni ORF Ski Challengeen. :thumbfh:
Tulihan sitä tehtyä kaikkea tyhmää jotta fiksit sai.Lopettaminen oli suht koht helppoa,koska monet ystävät tuki ja pari kaveria meni hautaan ton paskan takia niin se oli herätys siihen,että nyt pitäis tehdä jotain.Ehkä se oli helpompaa siksikin kun en ränniin tuota paskaa laittanut.nyt elämä menee ok ja on duuni josta pitää,niin kai voin sanoa itseäni onnekkaaksi.Moni ei selviä.:frown:Täällähän on kokemusta. Millanen rundi oli ton pirin kyydissä ja oliko kuin helvetillistä lopettaa?