Thunder
Vihan aiheuttaja
Vaikuttaa ihan selkeästi "Next Samsung" kuten myös iPad 3:n kohdalla "a new iPad"...
Ei oikein sytytä toi Galaxy S3:n ulkonäkö.
Kauanko kestää ennenkuin akku höperehtii tyhjää?
Vaikuttaa ihan selkeästi "Next Samsung" kuten myös iPad 3:n kohdalla "a new iPad"...
Ei oikein sytytä toi Galaxy S3:n ulkonäkö.
Quadcore, joten en usko että kestää kauan.Vaikuttaa ihan selkeästi "Next Samsung" kuten myös iPad 3:n kohdalla "a new iPad"...
Kauanko kestää ennenkuin akku höperehtii tyhjää?
Nojoo... Ton näköisiä puhelimia on tehty jo vuosia. Suorakulmio, jossa on pyöristetyt kulma Ainoastaan Nokialla on tarjota muita värejä kuin musta ja valkoinen.
Samaa mieltä. Eiköhän nuo vihanlietsojat ole yleensä teini-ikäisiä fanboy-tyyppejä, jotka eivät ole vielä hiffaanneet, että maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.Mä en ymmärrä tota suunnatonta vihaa mihinkään suuntaan. Ihan niin kuin joku laite/käyttis olisi täydellinen. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa. Sitten kun poterot on kaivettu niin kukaan ei voi tunnustaa että toisessa laitteessa olisi jotain hyviä puolia.
Käsittääkseni puhelimet ovat poikkeuksetta pakattu laatikkoon, jonka päällä/kyljessä/ties missä lukee suurella valmistajan nimi sekä puhelimen malli. Jos joku siitä huolimatta ostaa erehdyksessä väärän puhelimen, niin *darwin*Mietinkin tässä, että mitä jos joku asiakas nappaa puhelimen ja huomaa vasta kotona, että mitäs perskelettä tuli ostettua?
Darwin?Käsittääkseni puhelimet ovat poikkeuksetta pakattu laatikkoon, jonka päällä/kyljessä/ties missä lukee suurella valmistajan nimi sekä puhelimen malli. Jos joku siitä huolimatta ostaa erehdyksessä väärän puhelimen, niin *darwin*
Niinsiis tossa tapauksessa sieltä pussista saattaa kotona puhelimen sijasta löytyä vaikka hernekeittopurkki tai koiranmakkaraaToki, jos on kiihkoissaan maksamassa puhelimestaan rahaa eikä katso koko lootaa ollenkaan vaan vasta kotona pussista otettuaan huomaa ostoksensa.
Kiihkoissaan ei kannata ostaa mitään salmiakkiaskia kalliimpaa.Toki, jos on kiihkoissaan maksamassa puhelimestaan rahaa eikä katso koko lootaa ollenkaan vaan vasta kotona pussista otettuaan huomaa ostoksensa.
Mites naiset?Kiihkoissaan ei kannata ostaa mitään salmiakkiaskia kalliimpaa.
Minulla mitään naista ole, on vaan sellainen silikonipurkki ja g-pisteen käyrävehje.:frank: Niin ja lisäksi vielä verisuonien puristaja siellä alhaalla.Mites naiset?
Koeajon jälkeen vakaan harkinnan tuloksena tehtäviä ostospäätöksiä.Mites naiset?
Mutta eikö nuo päätökset tehdä yleensä juuri kiihkoissaan ja investointi on takuulla enemmän kuin salmiakkiaski, vaikka sen laskisi millä parametreillä tahanasaKoeajon jälkeen vakaan harkinnan tuloksena tehtäviä ostospäätöksiä.
Mitäs tässä.
"Oon osa luonnollista karsintaaDarwin?
Onks toi silikonipurkki vähän niin kuin se jellyllä täytetty taskulamppu jota ne kaupittelee netissä?Minulla mitään naista ole, on vaan sellainen silikonipurkki ja g-pisteen käyrävehje.:frank: Niin ja lisäksi vielä verisuonien puristaja siellä alhaalla.
Runoilu kuulostaa Ossi Osbornelta. Sporea on tullut pelattua, niin kyllä siinä evoluutiota ymmärtää ja peruskoulun biologiakirjoista sekä tieteen julkaisulehdeistä."Oon osa luonnollista karsintaa
osapuilleen täysi nolla
evoluution asteikolla
tolla asteikolla jolla
ei oo helppoa olla
silti kummasti laulattaa"
No ei. Lamppua en yksisilmäiseen veljeeni asenna.Onks toi silikonipurkki vähän niin kuin se jellyllä täytetty taskulamppu jota ne kaupittelee netissä?