OoPee
Nuori ikäisekseen
Eppu Normaalilta tuo mun mielestä kuulostaaRunoilu kuulostaa Ossi Osbornelta.
Eppu Normaalilta tuo mun mielestä kuulostaaRunoilu kuulostaa Ossi Osbornelta.
No mitä sä sitten tolla mainitsemallasi silikonipurkilla teet? :thumbfh:No ei. Lamppua en yksisilmäiseen veljeeni asenna.
*Häpee* tietämättömyyttä. Oletko sitten kuullut Fleshlightistä tai sitten Aneroksesta? Minähän ne murjaisin jossain, missä sitten on tullut valituksia, ettei olisi haluttu kuulla koko asiasta.No mitä sä sitten tolla mainitsemallasi silikonipurkilla teet? :thumbfh:
No tota fleshlightiä juuri tarkoitin kun puhuin taskulampusta..........Oletko sitten kuullut Fleshlightistä tai sitten Aneroksesta?
No tota fleshlightiä juuri tarkoitin kun puhuin taskulampusta..........
Siis ihanko oikeasti tuo on aikuisille ihmisille edes maininnan arvoinen asia, että miltä jokin laite näyttää?Ensituntuman ja ominaisuuslistansa perusteella Samsung Galaxy S3 on Android-kännyköiden selkeä lippulaiva. Se häviää kovimmille kilpailijoilleen muotoilun osalta, mutta jyrää selkeästi muilla osa-alueilla, kiteytti suomalainen Mikrobitti nettisivuillaan.
Ihanko oikeasti teollinen muotoilu on sun mielestä ihan huuhaata?Törnin linkistä:
Siis ihanko oikeasti tuo on aikuisille ihmisille edes maininnan arvoinen asia, että miltä jokin laite näyttää?
Aika pitkälti. Niin kauan kuin puhelin näyttää puhelimelta, niin sen arvioinnissa voisi keskittyä olennaiseen. Se on eri asia sitten, jos sille on tehty "Fiat Multiplat" ja lähdetty hakemaan jotain erikoista tai jos se näyttää dildolta tjms.Ihanko oikeasti teollinen muotoilu on sun mielestä ihan huuhaata?
Olen eri mieltä, ohessa kuva autostani:Mun auto ja kodinkoneet näyttää paremmilta kuin Fwaasin!
Näyttää ihan Caterhamin ensi kauden autolta, alustava hahmotelma piirrustuspöydällä.Olen eri mieltä, ohessa kuva autostani:
Väitätsä, että mun auto näyttää hitaalta?!? HÄ!Näyttää ihan Caterhamin ensi kauden autolta, alustava hahmotelma piirrustuspöydällä.
Mä uskoisin dildolta näyttävän kännykän menevän suht hyvin kaupaksi jonkin aikaa. Tosin en usko yhdenkään suuren kännykkävalmistajan ottavan ko. tuotetta valikoimaansa.Se on eri asia sitten, jos sille on tehty "Fiat Multiplat" ja lähdetty hakemaan jotain erikoista tai jos se näyttää dildolta tjms.
.
Mietin tuota kirjoittaessani jo, että Flashlight-kännykkä saattaisi olla kova veto Applea vastaan.Mä uskoisin dildolta näyttävän kännykän menevän suht hyvin kaupaksi jonkin aikaa. Tosin en usko yhdenkään suuren kännykkävalmistajan ottavan ko. tuotetta valikoimaansa.
Jeps! Yksi maailman ohuimpana pari vuotta sitten mainostettu samsung merkkinen kännykkä katkesi ollessaan taskussa.Saisi tämä ohuustrendi loppua, kun akun kestoon pitäisi kiinnittää huomiota. Akkuteknologia on laahannut jo pari vuotta sen suuremmin kehittymättä mutta kaikki muu teknologia menee eteenpäin ja imevät virtaa. Sekä isommat näytöt alkavat mennä övereiksi, kun pinta-ala imee vielä enemmän akusta virtaa.
Kerran päivässä jos ei käytä virransäästötilaa. Sama rauta eri käyttiksellä.Jeps! Yksi maailman ohuimpana pari vuotta sitten mainostettu samsung merkkinen kännykkä katkesi ollessaan taskussa.
Nykyinen N9 puolestaan pitää ladata parin päivän välein, kun tulee laitteella musiikkia bluetooth kuulokkeiden kautta kuunneltua ja wlan:kin on ympäri vuorokauden päällä akkua kuluttamassa. Vielä kun tuolla erehtyisi vaikkapa pelailemaankin, niin saisi kapula todnäk roikkua laturissa jatkuvasti.
Ei ole sama rauta.Kerran päivässä jos ei käytä virransäästötilaa. Sama rauta eri käyttiksellä.