Antsa Rieppo
Well-known member
Seppo 'Pappa' Lindström ehdottomasti.
Kannattaa varmaan odottaa ainakin siihen asti, että on joukkue kasassa.Pitäisköhän alkaa kannattaa Vegas Golden Knightsia?
En muista tiedä, mutta en minä ainakaan osaisi "fanittaa" joukkuetta jonka sisällöstä ei ole vielä mitään tietoa. Enkä muutenkaan vain päätä ketä fanitan, vaan pelejä seurattuani olen tykästynyt johonkin ja alkanut kannustamaan.Miksi Vegasin joukkuetta saa kannattaa vasta sitten kun joukkue on kasattuna?
Mää ainakin alan.Pitäisköhän alkaa kannattaa Vegas Golden Knightsia?
Koskaan ei tuosta vaan aleta kannattamaan mitään joukkuetta. Joukkueen kannatus tulee aina suoraan äidinmaidosta tai lapsuuskulmien joukkuetapahtumista. No, ehkä Amerikan mantereen palloilujoukkueissa lie hieman enemmän pelivaraa? *winks*Pitäisköhän alkaa kannattaa Vegas Golden Knightsia?
Kyllä mä esim. Costa Rican jalkapallomaajoukkuetta aloin kannattaa tämän huikean taistelun jälkeen. Äitini tuskin minua imettäessään juurikaan uhrasi ajatusta sympaattisen keski-amerikkalaisvaltion futisjengille.Koskaan ei tuosta vaan aleta kannattamaan mitään joukkuetta. Joukkueen kannatus tulee aina suoraan äidinmaidosta tai lapsuuskulmien joukkuetapahtumista.
Kyllä mä esim. Costa Rican jalkapallomaajoukkuetta aloin kannattaa tämän huikean taistelun jälkeen. Äitini tuskin minua imettäessään juurikaan uhrasi ajatusta sympaattisen keski-amerikkalaisvaltion futisjengille.
Kuten sanottua ja itseäni lainaten.mää sanoi:No, ehkä Amerikan mantereen palloilujoukkueissa lie hieman enemmän pelivaraa?
Osallistuu toki. Laajennusdraft taitaa olla sitä ennen.Miten muuten menee tuo ensi kevään entry draft? Osallistuuko Vegas siihen?
Osallistuu ja saa automaattisesti saman mahdollisuuden ykkösvarausvuoron saamiseen kuin tämän kauden kolmanneksi huonoin joukkue.Kannattaa varmaan odottaa ainakin siihen asti, että on joukkue kasassa.
Miten muuten menee tuo ensi kevään entry draft? Osallistuuko Vegas siihen?
Oli myös epäilemättä hienoa nähdä, kun jotkut seurat yrittivät hävitä tahallaan.Aiemmin Yelnats Pucin (sarjan heikoin joukkue) voittamisessa oli hohtoa, kun sai varmuudella varata ensin.