Aiheita

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tänäkin foorumivuonna tuli laadittua lukuisia huikean säkenöiviä keskustelunavauksia, jotka laiskuuttani tai ihan vaan vittuillakseni jätin postittamatta. Eiköhän laiteta tähän alle parhaimmat keskustelunaiheet, joista ei vaan jaksa tahi viitsi keskustella.

markoj

Custom User
Alkusyksystä mieleni teki keskustella erilaisista riisilajeista, mutta tämän karppausvouhotuksen takia jäi aihe käsittelemättä. Masentaa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Olin tuossa aiemmin päivällä laatimassa julkista pollia otsikolla Peruskysymys. Halusin foorumilta vastauksen kysymykseen "Haluammeko yhteiskunnan, jossa opettajat katsovat kun oppilaat pössyttelevät koulun pihalla sähkötupakkaa?", mut vedin sen takaisin.

Lumipallo

Well-known member
Olin tuossa aiemmin päivällä laatimassa julkista pollia otsikolla Peruskysymys. Halusin foorumilta vastauksen kysymykseen "Haluammeko yhteiskunnan, jossa opettajat katsovat kun oppilaat pössyttelevät koulun pihalla sähkötupakkaa?", mut vedin sen takaisin.
Mitenkä se tuollainen yhteiskunta eroaisi muista yhteiskunnista muuten kuin sen suhteen että opettajat tölläisivät oppilaiden sähkötupakanpolttelua?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mun piti perustaa otsake nimeltä 'Aiheita', jossa ois keskusteltu parhaista postaamatta jääneistä keskustelunavauksista mutta tajusin sen pian aivan typeräksi otsikoksi.