Itse olen sitä mieltä, ettei missään nimessä pitäisi tuohon vanhaan systeemiin sellaisenaan palata. Mikäli tuohon vanhaan käytäntöön palattaisiin, niin ehdottomasti joku sellainen sääntö pitäisi saada että radalla olisi käytävä vähintään kerran esim. varttitunnin sisällä. Tuolla ensimmäisellä puolella tunnilla nimittäin ei ollut viime kaudellakaan juuri mitään vikaa, Minardit siellä kävivät kerran pyrähtämässä ja se oli siinä. Enkä oikein tiedä siitäkään, kaipaanko sitä viimeisten n. viiden minuutin sekoilua, jolloin kukaan ei tiedä mitään ja sitten tulee tulokset ruutuun.
Minusta tämä nykyinen käytäntö on ihan hyvä, tapahtumaa riittää radalla koko ajaksi. Huomattavasti paremmin toimii kuin viime kaudella ja minusta kyllä ei ole kahta sanaa, kumpi systeemeistä oli huomattavasti tylsempi. Kuten jo todettua, ei minuakaan tuo ensimmäisien 20-30 minuutin hiljaiselo innosta sitten yhtään. En minä sitä tarkoita että tämä systeemi on se ainut oikea ja ettei mitään muutoksia pitäisi tehdä, mutta en myöskään tahdo paluuta entiseen sellaisessa muodossaan.