Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

• Kyllä

Äänet: 41 25,6%
  • En

Äänet: 119 74,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    160

Orava

Senior Member
Sijainti
There's no place like Olav Peak, Bouvet Island, No
Harrison sanoi:
Sellaselle joilla ei ole nettiä käytössä niin palvelu olisi mannaa, mutta itselleni jolla sellainen on, niin kyseinen palvelu on aikalailla turha. Netistä saa kuitenkin saman tiedon minkä ne suoltaa telkkarista ja vielä tarkemmin ja monelta eri kannalta.

Itsekin tykkään mainoskatkoista. Niistä oppii pitämään kun katsoo esim. tv2:sen elokuvia. Ei millää meinaa jaksaa katsoa 2h yhtäsoittoo.
Tosiaan ne mainoskatkot ovat sillä tavalla hyödyllisiä, ettei
vanha orava räjähdä kisan tuiskeessa, vaan pystyy välillä
levähtämään.

FO110K

Banned
en aio tilata ainakaan alkuun, katsotaan millasia mielipiteitä tulee parin ekan kisan jälkeen ja sit mietitään uusiks...

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Maikkari uutisoinee huomenna tiistaina ennätyksellisen hyvin alkaneesta Formulapakettimyynnistä, jota se tuskin tulee olemaan.

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Onkos moni käynyt viellä tilaamassa? itse tilasin jo tänään

JPM

Member
Sijainti
Lappeenranta
Joo, haluasin kyllä tilata, mutta täällä itärajalla on sellainen ongelma, että sonera ei ole tehnyt sopimusta maikkarin kanssa, formulapaketin näkymisestä kaapelissa ja normaali antenilla näkyy joskus kesällä. Itellä on kaapeliboksi kotona, eli ei paljon naurata tuo soneran pelleily....

Calvin

Well-known member
Tinke sanoi:
Onkos moni käynyt viellä tilaamassa? itse tilasin jo tänään
Juuh, kuten toisessa ketjussa mainitsinkin jo, niin paketti ja digiboksi tuli hankittua heti 10. päivä. Kyllä nyt hymyilyttää, odotetaan vaan reilut kolme viikkoa ja ensimmäisiä suoria vapaita harjoituksia Melbournesta! :cool:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Kävin äsken ostamassa TV-kortin ja pahvinpalan yhteensä 78 eurolla. Saisi nyt alkaa se siison...

formulaX

Well-known member
En ole hankimassa digipoksi+mtv3+-korttia, ainakaan kunnes näen mitä siellä analoogisella puolella tapahtuu. Jos analoogisella puolella tulee ringa-lingiä live aikaan ja kisat iltahämärissä koosteena, niin pakko laittaa paketti hankkien. Katsotaan eka kisa.

Kyllösen selostuksia vuodelta 96, tuiki tylsästä hokken kisasta katsottuani, eipä mikään korva kyltsiä. Eipä tylsästä kisasta parempaa selostusta suomeksi irtoaisi. Suuri menetys meille, kuin Mertaranan puuttuminen Suomen jääkiekon MM/turnaus skapoista.

Koko suomihan katsoo formulat vaikka tulis koko kisan ajan maikkarin hetkinen ja ilmoitus katko kansainvälisessä kuvayhteydessä ja maksaa siitä vielä, JOO :yuck:

Calvin

Well-known member
Tuli tuossa katseltua uudelleen sitä ohjelmatarjontaa joka ainakin maikkarin formulapakettimainosläpyskän mukaan on tiedossa. Siinä oli sellainen esimerkkiaikataulu euroopan GP viikonlopusta. Sanonpa vaan että ei ainakaan sen perusteella kaduta yhtään että tuli hankittua, päinvastoin. Sen lisäksi että kaikki ajojaksot tulee suorana, ne myös kaikki näköjään uusitaan, kisasta tulee jopa kaksi uusintaa. Tämä on erittäin positiivista sillä nyt voi katsoa esim. harjoitusten uusinnat ennen aika-ajoa, tai eri aikaan vuorokaudesta jos ei huvita nousta sängystä ylös keskellä yötä katsomaan live-lähetystä (olettaen että tämä euroopan GP:n esimerkki toimii myös kaukomaiden kisoissa), jne. Todella positiivista, kertakaikkiaan. Esim. jos on lauantaina menoa, eipä haittaa, katsot vain aika-ajot juuri ennen kisaa MT3+:lta ja sitten kisa perään. Tai lauantain harjoitukset juuri ennen aika-ajoja. Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen näin ennakkotietojen perusteella. Jos sisältö on edes sitä tasoa mitä viime vuonna selostuksen ja studion suhteen, kun ottaa nuo kaikki lähetykset ja niiden tarjoaman vapauden, olen erittäin tyytyväinen kokonaisuuteen. Uskon kuitenkin että myös sisältöä, eli laatua, tullaan parantamaan.

Nyt on kyllä kauden odotusfiilikset korkealla. TV-palvelu on taatusti parempaa kuin aiemmin sillä itse arvostan todellakin tuota runsasta lähetyspalvelua, ja lisäksi pienistä talvitestihuolista huolimatta uskon Räikän mahdollisuuksiin tällä kaudella. :thumbup:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Onkos kukaan palvelun tilannut saanut korttiaan purkamaan sen testilähetyksen? Itse aktivoin korttini sisältötunnuksen avulla netissä onnistuneesti, mutta ainakaan eilisen illan aikana korttiin ei ilmestynyt katseluoikeutta, eikä se myöskään avannut sitä testilähetystä. Kortti oli kyllä koko illan digiboksissa ja kanava päällä. Missään ei ole taidettu ilmoittaa kuinka kauan aktivoituminen mahtaa kestää...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Charlie sanoi:
Onkos kukaan palvelun tilannut saanut korttiaan purkamaan sen testilähetyksen? Itse aktivoin korttini sisältötunnuksen avulla netissä onnistuneesti, mutta ainakaan eilisen illan aikana korttiin ei ilmestynyt katseluoikeutta, eikä se myöskään avannut sitä testilähetystä. Kortti oli kyllä koko illan digiboksissa ja kanava päällä. Missään ei ole taidettu ilmoittaa kuinka kauan aktivoituminen mahtaa kestää...
En ole vielä hankkinut korttia, mutta pistähän raporttia miten kävi.

Ostan kortin lomani jälkeen (olenkohan maininut missään aiemmin jääväni nyt lomalle...), joten olisi hyvä tietää mitä ongelmia siinä voi tulla. Itselläni on HTV (ja niiden mööpelit).

Calvin

Well-known member
En tiedä tarkkaan mistä nyt on kyse, mutta varmistin äsken HTV:ltä että ainakaan meidän tapauksessa ei tarvitse tehdä enää mitään aktivointia. Eli meillä on HTV:n kaapeli; hankimme HTV:ltä vuokralle boksin ja ohjelmakortin. Riitti kun pisti kortin boksiin ja kuulemma nyt vain odotellaan että tulee tuutista ohjelmaa, mitään aktivointia tms. lisätoimia ei heidän mukaan tarvita. Siis vain kääntää MTV3+ kanavalle kun lähetykset alkavat.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Joo, mutta HTV onkin eri juttu, koska siellä käytetään HTV:n omaa korttia. Itse olen antenniverkossa, ja F1+-paketti pitää aktivoida kortille joko netissä tai tekstiviestillä ohjeiden mukaan. Olen siis ostanut sen MTV3+-kortin, joka on ainoa vaihtoehto minulla. Onhan tässä toki vielä aikaa... :wink:

Eliel

Detonaattori
Charlie sanoi:
Itse ainakin lykkäsin ensin kortin väärinpäin masiinaan. Humaksissa näköjään sirupuoli kuuluu päällepäin. Hoksasin tämän vasta testilähetyksen jälkeen. Tänään uusi yritys. :)

Calvin

Well-known member
Tulipahan vaan huomattua että ainakaan maikkarin F1-paketin mainosläpyskässä ei mainittu että näyttääkö MTV3 myös warmupin... Hemmetti! Minä ainakin haluaisin ehdottomasti nähdä warmupin ennen aika-ajoja. Viime kaudella otti armottomasti pattiin kun usein juuri warmupissa nähtiin ratkaisevia muutoksia voimasuhteissa mutta niistä saatiin vain vähän tietoa tyyliin "Alonso oli nopein, Kimi toinen, erot pieniä." Nyt olisi Maikkarilla tuhannen taalan paikka näyttää todellakin viikonlopun KAIKKI ajosessiot suorana.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
No nyt on lisää tietoa tuosta MTV3+-korttiasiasta: Kaikki kortit (kuten omani) eivät aktivoidu automaattisesti loppuun asti, vaan MTV:n pitää asiakkaan nettiaktivoinnin lisäksi naputella kortit sisään järjestelmään. Lupasivat, että ensi tiistaina kaikki kortit purkaisivat salauksen. On siis korttisarja/sarjoja jotka vaativat tämän lisätoimenpiteen. Olisi tietysti hienoa jos tiedottaisivat tästä jotain, ja muutenkin nämä asiat pitäisi testata kunnolla jo etukäteen...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tällä hetkellä digiboxin hankintani näyttää hyvin epätodennäköiseltä.

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Kun ostin Nokian 260T Mediamasterin, niin sain kaupanpäälle MTV3+ katselukortin (20 €). MTV3+ olevassa testissä kortti on toiminut testin mukaan moitteettomasti. Eiköhän se toimi sen jälkeenkin, kun latasin siihen netin kautta F1-katseluoikeudet. Pitääpi vielä tänään testata, että näin on.
Niin, 260T:n katselukortin sirupuoli pitää laittaa kortinlukijaan alaspäin ja siru suunnattuna laitteeseen päin. On hyvä lukea laitteen ohjeet, ennen kuin alkaa repimään hiuksia päästään.;)

Jännittäviä katseluhetkiä F1-kaudelle 2004!

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Toivottavasti maikkari ei ala tahallaan häiritsemaan analogisten perheiden :) F1 lähetyksiä esim lisääntyneillä mainoksilla jne..

Mitä tuohon maikkarin pakettiin kuuluu ja tuleeko siihen esim mahdollisuus valita mitä katsoo kuten canal digitalilla oli?