Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

• Kyllä

Äänet: 41 25,6%
  • En

Äänet: 119 74,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    160

JariF1

Well-known member
Sijainti
Tukholma
Ainot mahdollinen tapa minun tilata tuo olisi jos lähetykset olisivat sateelliitin kautta ja silloin en miettisi hetkeäkään. Mutta kuin ei ole niin ei käy.

silostone

Well-known member
Sijainti
finland
kävin tänään hankkimassa kisa oikeudet 58 eerolla , ja yllätys oli suuri kun vielä itse muovista piti pulittaa 20 eeroa lisää !! mickwitsillekö , (kuluttaja-asiamies), tästä huijauksesta pitää valittaa ? noo , nyt vaan hankkimaan se boksi jonka kautta ohjelmat lähetetään ...

Faustus

Well-known member
Calvin sanoi:
Tulipahan vaan huomattua että ainakaan maikkarin F1-paketin mainosläpyskässä ei mainittu että näyttääkö MTV3 myös warmupin... Hemmetti! Minä ainakin haluaisin ehdottomasti nähdä warmupin ennen aika-ajoja. Viime kaudella otti armottomasti pattiin kun usein juuri warmupissa nähtiin ratkaisevia muutoksia voimasuhteissa mutta niistä saatiin vain vähän tietoa tyyliin "Alonso oli nopein, Kimi toinen, erot pieniä." Nyt olisi Maikkarilla tuhannen taalan paikka näyttää todellakin viikonlopun KAIKKI ajosessiot suorana.
Tällä kaudella ei ajeta ollenkaan warm-upia.

opaa

Well-known member
Sijainti
finland
Tarkennetaan vielä sen verran että tuli ostettua sellainen "karvalakkiversio" ettei siihen saa työnnettyä minkäänsortin korttia mitään kautta...........

Edge

Well-known member
Sijainti
Kuopio
En aio tilata, vaatisi alkuinvestointina itse boksin. Sen hankkimiselle ei muita syitä ole, kaapeliverkon kuva on tarpeeksi hyvä ja nykykanavat riittävät vallan mainiosti. Tulisi liian kalliiksi laittaa jotain kolmesataa euroa formuloihin. Ehkä vielä joskus takavuosina sen olisi tehnytkin mutta ei enää, into on jo sen verran laantunut.

Kaktus

Well-known member
Ei ole tarvetta tilata. Nykyiset normaalit lähetykset kelpaavat yksinään riittävän hyvin.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Juu... Minun mieli muuttui jyrkästi viimeviikolla, kun kuulin mitä koko paketin hankkiminen maksaa... :yuck:

Maikkarin kortista pitää maksaa erikseen, eli 20 €. Tähän lisäksi F1 kausipaketti, eli 58 €. Kaiken hyvän lisäksi pitää hankkia CA-moduli digiboxiin ja tämän härvelin hinta on noin mojovat 100 €.

Eli, minun pitäisi rokottaa kukkaroa 178 € !!!!

Aivan naurettava summa verrattuna vaikka Canal Digitalin edesmenneisiin monikanavalähetyksiin!! Maikkari pitäkööt korttinsa, perkele... :mad_old: :thumbdown

Viimeksi muokattu:

akim

Well-known member
Minä ostin vermeet ja f1-paketin viikonloppuna. Boksiksi tuli Medion MDC 9010, eli kaapeliversio (sama boksi kuin Finlux 420 ja Salora) hintaa 179 e. F1-paketti 58e ja yllätyksenä jouduin vielä maksamaan 20 euron ylimääräisen maksun "kortista". Kortin saa kaapeliyhtiöltä ilmaiseksi, mutta koska antenniversioihin joutuu kortista maksamaan niin MTV on sitten päättänyt veloittaa saman meiltä kaapeliasiakkailta - tyhjästä.

Hintaa tuolle systeemille tuli siis jonkin verran, mutta juuri tuon verran olin juuri ja juuri valmis maksamaan tuosta systeemistä. Samalla tuli muutama kanava lisää ja mahdollisuudet katsoa golfin majorit suorana ja ehkä myös Cart-kisat.

Minulla tärkein tekijä f1-paketin hankkimiseen oli se ettei kisat keskeydy mainoksilla. 1997-kauden lopetus oli niin traumaattinen että pelkää sitä vieläkin (Schumin ja Villeneuven kolari, "Ette ole menettäneet mitään - meillä on kaikki nauhalla").

Canal Digitalin aikoja tulee varmasti vielä ikävä. Kustannuksiltaan tämä nykyinen systeemi on mielestäni aika samalla tasolla kuin CD.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Karpow sanoi:
Aivan naurettava summa verrattuna vaikka Canal Digitalin edesmenneisiin monikanavalähetyksiin!! Maikkari pitäkööt korttinsa, perkele... :mad_old: :thumbdown
Niin, Canal Digitalin tilaaminenko tuli jotenkin suhteessa halvemmaksi? Tarvitsit siihen satelliittivirittimen (ovat keskimäärin kalliimpia kuin digiboksit, lautasantennista nyt puhumattakaan), CD:n kortin (39 euroa vuodessa), jonkin ohjelmapaketin (alkaen n. 20 euroa/kk) ja myös sen samaisen CA-moduulin (100 euroa, mikäli laitteessasi sellaista sattunut olemaan. Ja tuohon vielä päälle se 100 euroa formuloista. Kovin tuntuu olevan valikoiva muisti, tuostahan tulee huomattavasti suurempi summa. :wink:

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
No voi :D

Canal Digitalin mukana tuli sentään melkoinen läjä muitakin kanavia, joista on ollut iloa muutenkin kuin Formula viikonloppuina. :tongue: CA-moduli oli Canalin boxissa valmiina.

Perskule, kun se ei sovi tuohon Nokian boxiini... :mad:

Viimeksi muokattu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Kritisoitkin tuossa sitä, että mitä kaikkea pitää sijoittaa vasten tahtoaan formulat nähdäkseen. Tuo CD ei oikein kestä vertailua, kun kaikenlaisia kuluja oli vielä huomattavasti enemmän. Ja toiseksi, CD:n muun sisällön saa lähes kokonaan ilmaiseksi muualta, joten miksi maksaa siitäkään. Sain kyllä tuosta äskeisestä sen käsityksen, että et ole enää tilaaja...

Mutta onneksi jokainen saa itse päättää mitä tekee. :)

Wasserschwein

Well-known member
Tässä TV-ohjelmasta poimittu maikkarin maksullinen tarjonta ekalle GP-viikonlopulle:
PE
- Vapaat harjoitukset
- F1-studio

LA
- Aika-ajot
- F1-studio

SU
- F1-studio
- Pre Race
- GP
- Lehdistötilaisuus

Kaikki lähetykset tietysti uusitaan moneen kertaan samana päivänä.

Kun otetaan huomioon, että F1-studio on sitä itseään, niin vähän on kyllä paskanmaku suussa. Mielestäni tämä tarjonta ei vastaa lähimainkaan sitä, mitä Maikkari antaa mainoksissaan ymmärtää. :thumbdown

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olen kuullut huhua, että myös kaapeliasiakkaat joutuvat maksamaan tuon 20€ aivan tyhjästä. Tietääkö kukaan pitääkö paikkansa htv:n verkossa?

Flying Spin

Well-known member
Kauden ensimmäinen GP Australiassa!

MTV3: pe 5.3. klo 16.55-17.25 vapaat harjoitukset

MTV3+: pe 01:55- 03.05 ja 04:55-06.05 vapaat harjoitukset
Viimevuotiseen tapaan tavallisen kolmoskanavan katsojat saavat tyytyä puolen tunnin mittaiseen koosteeseen perjantain harjoituksista, sen sijaan Plussan katsojat näkevät molemmat harjoitusjaksot suorana. Vaikka eihän siellä hirveästi nähtävää ole, kun 1. harjotusjaksolla tallit uskaltavat ajattaa ainoastaan kolmoskuskejaan ja 2. jaksolla radalla ei ole ketään. :tongue:

Löytyisiköhän MTV3:n koko viikonlopun aikataulu jo jostain? Maikkarin F1-sivulta löytyi ainoastaan tuo perjantain aikataulu...

Lintu

Siipeilijä
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Flying Spin sanoi:
Vaikka eihän siellä hirveästi nähtävää ole, kun 1. harjotusjaksolla tallit uskaltavat ajattaa ainoastaan kolmoskuskejaan ja 2. jaksolla radalla ei ole ketään. :tongue:
Mielenkiintoista nähdä kuinka paljon tallit uskaltavat ajattaa kuljettajiaan uusilla radoilla, Bahrainissa ja Kiinassa. Toisaalta pitäisi saada säädöt ja balanssi kuntoon, mutta toisaalta moottoriakin on säästeltävä. :rolleyes: