Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

• Kyllä

Äänet: 41 25,6%
  • En

Äänet: 119 74,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    160

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Re: Re: Re: MTV...

Hurmurisija sanoi:
Niin se muuten ohjelmatietojen mukaan on, että itse kilpailu ei tule suorana pääkanavalta. No, onneksi en ole paikallakaan...

Maikkari saa paskaa niskaansa!

EDIT: Toisaalta mainosmarkkojen valossa kilpailun esittämisajankohdan ymmärtää. Enemmän Maikkari saa katsojia myöhäisemmällä ajankohdalla kuin aikaisemmalla. Mutta miksi ei näyttää molempia?
Kyllä se nyt vaan tulee! 4.50-6.45 Formula 1: Grand Prix

Hurmurisija

Well-known member
AMS82 sanoi:
Kyllä ainakin mtv3:n sivujen mukaan GP tulee sekä tavalliselta että plussalta samaan aikaan ja käsittääkseni GP alkaa 5.00 suomen aikaa, jolloin siis plussa ja tavallinen näyttävät sen.

Joku taitaa nyt vain haluta provosoida porukoita näillä väitteillä kisan tulemisesta nauhoitettuna.

EDIT: taitaa olla lähinnä vain eksynyt pieni kämmi noihin ohjelmatietoihin, kun GP:n jälkeinen F1-studio on merkitty Sunnuntaiaamulle, mutta itse GP:tä ei olla muistettumerkitä lauantai-sunnuntai yön ohjelmistoon. Sellainen logiikkahan ei toimi yhtään, että näytettäisiin GP-studio livenä mutta kisa sitten joskus myöhemmin nauhoitettuna.
Kämmi se taitaa todellakin olla. Tällä hetkellä Maikkarin ohjelmatiedoissa lukee näin:

Tavallinen:

06:45 Formula 1 -studio
07:25 Ostoskanava
08:55 Ankantahtiin
09:05 Pokémon
09:30 Nakke Nakuttaja
09:55 Formula 1: Grand Prix
11:40 Joka kodin asuntomarkkinat

Digi:

04:10 F1 Studio (m)
04:30 F1 Pre Race (m)
04:50 Formula 1: Grand Prix (m)
06:45 F1 Lehdistötilaisuus (m)
06:50 F1 Studio (m)
07:25 F1+ Studio (m)
07:40 Formula 1: Grand Prix (m)
11:55 Alppihiihdon maailmancup

mn97

Banned
Joku jossain yrittää hämmentää tilannetta, jotta hän/he saisivat lisää hilloo? Kukakohan?

rktaen

New member
...

Minulla ollut muuta syytä ottaa asia esille kuin maikkarin omalta sivulta löytyvä ohjelmatieto!!!
Olen HYVIN tyytyväien jos/kun GP tulee suorana myös pääkanavalta!

AMS82

Well-known member
Sijainti
Turku
Re: ...

rktaen sanoi:
Minulla ollut muuta syytä ottaa asia esille kuin maikkarin omalta sivulta löytyvä ohjelmatieto!!!
Olen HYVIN tyytyväien jos/kun GP tulee suorana myös pääkanavalta!

En minä enää tuo virheen huomattuani epäillytkään, että joku täällä Foorumilla yrittäisi provosoida. Kuten sanoit menee asia täysin maikkarin piikkiin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Re: Re: ...

AMS82 sanoi:
En minä enää tuo virheen huomattuani epäillytkään, että joku täällä Foorumilla yrittäisi provosoida. Kuten sanoit menee asia täysin maikkarin piikkiin.
Joo, harvemmin täällä kukaan provosoi. :D

En ole vieläkään hankkinut ko. korttia, mutta vielähän tässä ehtii. Olen edelleen siinä uskossa, että HTV:lle riittää vaan olemassaolevan kortin päivitys.

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
de Cesaris sanoi:
Kyllä, näin se toimii. Itse sijoitin eilen vaatimattomat 277€ boksiin, muoviläpyskään ja Formula1 katseluoikeuksiin ja kaapelissa olen minäkin, tosin en HTV:llä.

Hiukan tuli kalliiksi kieltämättä vormulat tälle vuodelle, mutta kaipa sitä rahaa jostain jonain päivänä lisää muihin käyttötarkoituksiin tulee...

Ja KAIKKI on tietenkin pakko nähdä suorana (motiivi hankinnan takana). Tämän tietää myös työnantajani hyvin tarkkaan, enkä aikanaan työsopimustanikaan allekirjoittanut ennen kuin varmuus näinkin tärkeään asiaan oli saatu. Näin meillä. :D
Elikkä htv ei ainaskaan velota sitä 20€. Näemmä vaihtelee kaapelioperaattoreiden välillä

jukkis

Well-known member
(Miten tällä forumilla saa poistettua viestin?!)

Viimeksi muokattu:

Renne

Etuveto
Sijainti
Tsadi
Tarkennuksena, ettei jää kellekään epäselväksi: kisa tulee tottakai myös ana-kanavalta. Se on vain lauantain ohjelmatietojen puolella aikaisen ajankohdan takia. Sunnuntain puolelle merkitty Sasha-studio on se kisan jälkeinen.

Joo, Maikkari tosiaan lupasi että F1-tarjonta ei heikkene. Eipä löydy katetta, heikkeneepä hyvinkin. Missä nyt on lähetys lauantain vapaista harjoituksista, häh?

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
On totta, että maikkari puhui palturia sen suhteen, että analoginen tarjonta ei heikkene, lauantain harjoitukset tosiaan puuttuvat nyt analogiselta puolelta.

Olen toisaalta ollut ihmeissäni, että kyseiset harjoitukset on aiemmin ylipäänsä näytetty analogisella kanavalla. Luulisi että tämä on aiheuttanut lukuisia valituksia, kyseessä on kuitenkin "tavallisen" ihmisen mielestä turha ohjelma.

Nyt rajaus on aika selkeä: analogisena kaikki ratkaisevat sessiot ilmaiseksi, digitaalisena kaikki loput maksullisena.

asiantuntija

ei ole
Eilen kävin kortin ja formulapaketin ostamassa, mutta on kyllä aivan perkeleen kallista touhua. Saas nähä mistä maksoin..

Ilmari

Banned
asiantuntija sanoi:
Eilen kävin kortin ja formulapaketin ostamassa, mutta on kyllä aivan perkeleen kallista touhua. Saas nähä mistä maksoin..
Jos uusinnat jätetään pois niin muutamasta ylimääräisestä formulastudiosta, prerace jaksosta ja vapaista harjoituksista.

Kun vielä ajattelet että siinä vaiheessa kun suosikkikuljettajasi romuttaa lähtösuoralla autonsa ja pahin kilpailija siirtyy kärkeen, ei sen viikonlopun loput formulalähetykset paljoa kiinnosta.

Eikö ole mukavaa kun joku kannustaa oikein kunnolla heti investointien jälkeen? :D

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ilmari sanoi:
Jos uusinnat jätetään pois niin muutamasta ylimääräisestä formulastudiosta, prerace jaksosta ja vapaista harjoituksista.

Kun vielä ajattelet että siinä vaiheessa kun suosikkikuljettajasi romuttaa lähtösuoralla autonsa ja pahin kilpailija siirtyy kärkeen, ei sen viikonlopun loput formulalähetykset paljoa kiinnosta.

Eikö ole mukavaa kun joku kannustaa oikein kunnolla heti investointien jälkeen? :D
Jos sinulle riittää pelkkä kisa 15 mainoskatkolla niin selvä:wink:

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Ei ole tarvetta tilata, kun ei nykyiselläänkään tahdo kaikkia ehtiä katasoa. Ja toisaalta mielestäni aika kallis paketti siihen lisään mitä se tuo tai ainakin siihen hyötyyn mitä siitä olisi minulle.

Calvin

Well-known member
Vertailun vuoksi: jos tykkää lukea autourheilulehtiä, vaikka Autosportia jonka hinta on n. 6e/numero, niin mielestäni 3e per kisaviikonloppu siitä että näkee kaikki sessiot suorana ja ilman mainoksia ei ole isokaan hinta. Muutenkin 3e ei ole paljoa. Monellako se menee vaikka olueen? (Jota muuten en itse juo lainkaan, joten selvästi alle keskivertosuomalaismiehen viikonloppukustannukset minulla on, vaikka sitten formuloista maksankin.)

Itse olen ainakin toistaiseksi erittäin tyytyväinen, mutta katsotaan nyt vielä kunhan homma lähtee käyntiin.

Hurmurisija

Well-known member
Calvin sanoi:
Vertailun vuoksi: jos tykkää lukea autourheilulehtiä, vaikka Autosportia jonka hinta on n. 6e/numero, niin mielestäni 3e per kisaviikonloppu siitä että näkee kaikki sessiot suorana ja ilman mainoksia ei ole isokaan hinta. Muutenkin 3e ei ole paljoa.
Jos todella nauttii jokaisesta lähetyksestä ja kokee saavansa siitä jotain itselleen, niin eihän tuo hinta todellakaan paha ole. Itse kun katsoisin kuitenkin vain aika-ajot ja kilpailun, niin oma hyötyni rajoittuisi mainoksettomaan lähetykseen. Mainokset taas ovat joskus ihan tervetulleitakin, sillä formulakilpailu on loppujen lopuksi useimmiten niin tylsä tapahtuma, että niitä taukoja tarvitsee.

Ostaisin boksin ja kortin heti, jos Maikkari alkaisi lähettää F1:iin liittyviä ohjelmia, jotka olisi hyvin tehty ja syventäisivät laji tietämystä. Pelkästä ympäriajosta en mielelläni maksaisi.

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Itselläni on ennestään "maanpäällisten" digiboxi - vaikkakin televisio on kaapelissa. Tämä muutamasta syystä: ensinnäkin kyseistä boxia on mukava viedä mökkikaudella sinne ja saa virheettömän kauniin kuvan ilman antennien räpläämistä ( digiboxissa nokian pikku lautasantenni jolla syntyy hieno kuva, tämä tietenkin kiinni maantieteellisestä sijainnistä mutta minulla näin hyvin asiat Orivedellä ). Toisekseen ainakin täällä Tampereella paikallisen puhelinyhtiön ylläpitämä kaapeliverkko on niin kehno, että ilmateitse saa tavallisella haravallakin parempaa kuvaa ja kaapelissa on myös usein vikoja joten ns varajärjestelmänäkin tuo on perusteltu.

Mutta em boxi on niitä alun versioita joihin, vaikka siinä korttipaikka onkin, joutuu ostamaan kalliin lisälaitteen vielä kortin lisäksi.

Ja kun nuo Maikkarin formulastudiot ja sashailut ovat menneet aivan pelleilyksi rupeaa sitä sorttia riittämään pelkät aika-ajot ja GP. Harkkoja on melkeimpä mukavampi tsekata ehtiessään täältä - hyvässä seurassa.

Joten hiemankin lisää euroja tulee satsatuksi vasta jos tämä +paketin laatu on todellakin jotain aiemmin nähdystä parempaa, kuvakulmia, informaatiota tmv.

öö ruz

Speed for ever
Meidän sonera teki viimein sen sopimuksen maikkarin kanssa ja minäkin sain korttini, on hienoo, to-pe välisenä yönä jää unet vähälle, niinkuin koko viikonloppuna.

Ambomaan Mambo

Well-known member
Jeespoks. Vielä yksi yö tarvis nukkua ja sitten pääsee valvomaan tv:n ääreen :ahem:

Felix

Well-known member
Tulihan tuo F1 paketti sitten loppujen lopuksi hankittua. Oikeastaan voin hinnasta vähentää saman tien 16 egee pois kuin enää ei pääse mainoskatkojen aikana röökille :D Täyteohjelmien tasolla ei ole niinkään väliä sillä ne ovat joka tapauksessa parempaa viihdettä kuin Salkkarien uusinnat vaikka kortittomat yrittävät näin meille onnellisille uskotella :D :D