Vähän sama juttu.. Nyt kun palkallinen harjoittelu on varmistumassa, niin kyllä mä aion formuloita katsella ilman mainoksia..Jr- sanoi:Hommaan, odottelen vaan sopivaa boksi+kortti tarjousta.
Minäkin asun kaapelitaloudessa, mutta ostin siitä huolimatta Nokian tallentavan T260 Mediamasterin. Pieni "antenniharava" parvekkeelle ja homma toimii moitteettomasti. Antennin hinta 29 €!Nokian tallentavaa Mediamasteria ei saa kaapeliverkkoversiona (käsittääkseni) ja muitakaan vastaavia vekottia en tiedä, kohtuu edullisesti siis. Ja halpaan peruslootaan ei viitsi tuhlata rahojaan, kun sen kuitenkin joutuu myöhemmin uusimaan.
Joten ikävä kyllä, kortti taitaa jäädä ostamatta. Mutta muuten hinta ei kyllä olis paha...
Tuohan on muutenkin järkevä valinta, kun koskaan ei voi olla 100% varma asuuko 2v päästä kaapelitaloudessa....amiraali sanoi:Minäkin asun kaapelitaloudessa, mutta ostin siitä huolimatta Nokian tallentavan T260 Mediamasterin. Pieni "antenniharava" parvekkeelle ja homma toimii moitteettomasti. Antennin hinta 29 €!
Nimenomaan. Samanlainen tilanne kun on niin en lähde tuollaista summaa maksamaan kun kotona näen varmuudella vain 50% kisoista (loput katson jossain mualla missä nyt milloinkin olen). Pari kymmentä euroa olisin voinut satsata kaudesta, mutta en pyydettyä maksua.Ma sanoi:Tunnen olevani formulafani mutten aio ostaa kyseistä palvelua. Opiskelian rahoista en lähde vääntämään kortin hintaa puhumattakaan mtv:n palveluista. Tullee oltua sen verran ajasta poissa kotoa, että jäisi vituttamaan jos kotona olisi mainokseton mahdollisuus ja täytyisi katsoa tavallinen lähetys.
Kyllähän se Oskari Saari selostaa digipuolellakin.zebbo sanoi:olin jo ostamassa, mutta sitten selvisi että tarttee viä sen Conax-salauksenpurkumoduulin ostaa erikseen. Ei löydy Nokia 210Tstä vakiona.
58 euroa olisin vielä maksanut, mutta toi moduulin hankkiminen tietää sellasta sadan euron lisämenoa. Joten tällä hetkellä täytyy vain tyytyä Oksari Saaren selostukseen. Olisin kyllä kans halunnu ihmetellä lähtöruudukkotapahtumia ennen kisaa, mutta täytyy tyytyä siihen mitä saa ilmaseks tällä hetkellä...
Miksi pitäisi ostaa juuri tämä Nokian rahastusmalli digiboxi? Kun saa halvemmalla boxeja, joissa on kortinlukija valmiina?zebbo sanoi:olin jo ostamassa, mutta sitten selvisi että tarttee viä sen Conax-salauksenpurkumoduulin ostaa erikseen. Ei löydy Nokia 210Tstä vakiona.
58 euroa olisin vielä maksanut, mutta toi moduulin hankkiminen tietää sellasta sadan euron lisämenoa. Joten tällä hetkellä täytyy vain tyytyä Oksari Saaren selostukseen. Olisin kyllä kans halunnu ihmetellä lähtöruudukkotapahtumia ennen kisaa, mutta täytyy tyytyä siihen mitä saa ilmaseks tällä hetkellä...