Albert Oil
Hippi ja juntti
Samalla Estate rikkoi Forumin 56 minuutin totaalihiljaisuuden. Luulin jo, että mun netti on rikki.
Mua alkoi jo hieman ahdistaa.Samalla Estate rikkoi Forumin 56 minuutin totaalihiljaisuuden. Luulin jo, että mun netti on rikki.
Oli liian helpossa paikassa. Eteisen kaapin päällä. Lienen siihen laittanut suihkuun mennessäni.Ja moon taas kerran hukannut oman rannekkeeni?
Niin...Eilen tuli 21 tuhatta aselta. Tiukka päiväkisa kavereiden kanssa, viimeinen tunti tampattiin eestaas kämppiemme lattioita.
Mahtavaa.Eilen tuli 21 tuhatta aselta. Tiukka päiväkisa kavereiden kanssa, viimeinen tunti tampattiin eestaas kämppiemme lattioita.
Arvasin, että olet niitä kaappi"jätkiä"! Suihkus vielä...taisi tippua "vahingossa" saippua suihkunlattialle? Entä Burb?Mä jätin omani suihkun päälle mennessäni kaappiin.
Niin pieni pippeli ettei mittari rekistöröinyt kädenliikettäsi?Töistä saatiin joskus semmonen halpa askelmittari ja oli jotain askelluskisailua. Siihen sai ravistamalla nopeasti askelia. Voi vaikka illalla kiinnittää ranteeseen, jos ei viittiny kävelylenkille lähtee. En voittanut.
Kusikin tulee karvaa pitkin?Niin pieni pippeli?
Jahas. Rumpulipojan frekfenssi.Tikkasin niin nopiasti ettei kojeen sisällä ollut kuula ehtiny liikkua. Askelmittarin...sisällä.
Jep, on tuota pätkää tullut tämän touhun aikana katseltua.Niin...