Sama.Hömpötyksiä.
Varsin ok, kiitos kysymästä. Miten itsellä?Miten noin niinkuin muuten?
Itse olen päinvastoin yllättynyt miten paljon tulee liikuttua niinäkin päivinä, jolloin en treenaa ollenkaan. Vaikka menen työmatkan bussilla, niin laitteen mukaan askeleita tulee vähintään 3km verran, yleensä 4-5. Treenaamattomana päivänä aktiivisuuteni on usein >80% tämän mittarin näyttämän skaalan mukaan (en siis hiffaa mistä se sen skaalan pieraisee, kun sekin vaihtelee päivittäin).Olisi nimittäin aika monelle konttorityötä tekevälle hyvä herätys nähdä kuinka alas päivittäinen liikuntaa jää ellei iltasella harrasta jotain.
Varsinkin jos töihin kulkee autolla.
Tampereellakin kuulemma kasvanut karvoja kämmeniin aktiivisilla.Olen aikonut jatkossakin luottaa tohon karvaseen personal traineriin aktiivisuuden ylläpidossa.
Aktiivisuustassuke
Noh, oikeasti FitBark-aktiivisuusmonitori asennetaan kaulapantaan tai valjaisiin. Laite on niin pieni, että se sopii kaikenkokoisille koirille. Älypuhelinsovelluksen avulla voi tarkastella tietoja koiran touhukkuudesta ja levosta.
Otatko hotellin vai onko teltta mukana illalla 200 km:n päässä?Treenipäivinä sitten tosiaan liikun 10 - 200km, lajista riippuen..
Ymmärsitkö vinkin?Sain isäinpäivälahjaksi (Keski-Euroopassa siis juhlitaan tänään isäinpäivää) Polar Loopin.
:ahem::ahem::ahem:Ymmärsitkö vinkin?
Ostin sitten itsekin pari kuukautta sitten Fitbit Flexin. Vähemmän yllättäen suosittelen katsomaan tori.fistä tms., jos aktiivisuusranneketta on vailla. Siellä niitä näyttää olevan.En ole itse kokeillut. Pari työkaveria hommasi viime vuoden puolella jotkut Fitbitit ja kokivat tuollaisen kannustavan hyvin juuri arkiliikkumaan. Tulee herkemmin valittua hissin sijaan portaat, kun päivän tavoitteesta uupuu askelia jne. Leikkimielisesti myös kisailivat keskenään, jostain softasta ilmeisesti voi jakaa tietoja kaverille. Tosissaan urheilemiseen eivät niin suositelleet.
Markoj polkaisi kaskun!Torilla tavataan! Siihenkö sössösakin koululeikkaukset on johtamassa?
Flex vaihtui Charge HR:än.Ostin sitten itsekin pari kuukautta sitten Fitbit Flexin. Vähemmän yllättäen suosittelen katsomaan tori.fistä tms., jos aktiivisuusranneketta on vailla. Siellä niitä näyttää olevan.
Pelkkä askelmäärän mittaaminen ja päivittäisen suosituksen täyttyminen eivät yksistään innostaisi minua kyllä aivan hirveästi liikkumaan. Fitbitin toiminto, jolla voi haastaa kaverit askelkisaan (päivä, työviikko tai viikonloppu) on se, josta olen saanut iloa ja motivaatiota kävellä. Hyvällä asenteella varustetuista kavereista lienee myös apua.
En kyllä koe stressaantuneeni tuosta askelten seuraamisesta tai kisaamisesta.