Al-sedän aivot paikaltaan naksauttava oivallusvisa

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Hehheh. Tuli ekana googlattua tohon neloseen katri-helena ja jonnekin ja sain toki hitiksi oikean vastauksen piisin. Totesin itsekseni että ei se nyt tollasta kysele. Osuin myös haudin tarjoamaan ressupiisiin. Sitä mietin pitempään oikeaksi. Hehheh.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Lisää näitä! Tuota jäin nyt vaan miettimään, että miks dzeidzei olis ollut kohtaan 2 ns. varma tieto? Liittyneekö miekkosen kirjallisessa tuotannossaan esiintuomiinsa kiinnostuksen kohteisiin?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Lisää näitä! Tuota jäin nyt vaan miettimään, että miks dzeidzei olis ollut kohtaan 2 ns. varma tieto? Liittyneekö miekkosen kirjallisessa tuotannossaan esiintuomiinsa kiinnostuksen kohteisiin?
Mä luulen, että hakivat pöristelyradoilta tutun kaimans' edesottamuksia ruorin takana ja siitä seuranneita toimenpiteitä. Mutta enpä hakenut ma moista, koska JJ ON SYYTÖN! KUULITTEKO?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mä luulen, että hakivat pöristelyradoilta tutun kaimans' edesottamuksia ruorin takana ja siitä seuranneita toimenpiteitä. Mutta enpä hakenut ma moista, koska JJ ON SYYTÖN! KUULITTEKO?
Ihan hyvin tuo näyttää ajatteleminen sujuvan aivot paikaltaan naksautettunakin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ihan hyvin tuo näyttää ajatteleminen sujuvan aivot paikaltaan naksautettunakin.
Anteeks, niinku mitkä? Tarkoitatko Alpun Sinolimarinoitua lampaanmunuaisen näköistä möykkyä korvien välissä vai jotain ulkoista muistia?:doubtful:
 
Ylös