R.Rosset
Well-known member
- Liittynyt
- 1.2.2006
- Viestit
- 1048
Kylläpäs täällä nyt nauretaan, mutta kauden alettua on vähän toisenlaista juttua.Karpow sanoi:Montakos kertaa McLaren hajosi Alonson käsittelyssä?
Kylläpäs täällä nyt nauretaan, mutta kauden alettua on vähän toisenlaista juttua.Karpow sanoi:Montakos kertaa McLaren hajosi Alonson käsittelyssä?
Bildissä puhutaan parista miltsistä...berra67 sanoi:Rellu on vapauttanut Alonson sopimuksestaan tänään. Paljonkohan dollareita vaihtoi omistajaa???
Tjeps..taisi päivän teknisten vikojen saldo mennä Ferrari 1 - McLaren 0R.Rosset sanoi:Kylläpäs täällä nyt nauretaan, mutta kauden alettua on vähän toisenlaista juttua.
Jep. JOHTOPÄÄTÖS: Menestys seuraa Fernandoa, ja konerikot KimiäRusina sanoi:Tjeps..taisi päivän teknisten vikojen saldo mennä Ferrari 1 - McLaren 0
Observer sanoi:Eiköhän ollut kyseessä vain Dennisin henk.koht. pakkomielle saada tämä Alonsio testaamaan kun on asiasta vaahdonnut jo pitemmän aikaa. Nyt ilmeisesti tälle tempulle tuli sitte pari miltsiä hintaa ja Flaavio nauraa koko matkan pankkiin.
Mikäli maksoi puolikin milliä, saati enemmän, en usko että oli kannattavaa. Ellei sitten ole laskelmoitu, että imagosyistä ja PR-arvon vuoksi kannatti. Teknisesti ei voinut olla kannattavaa jos tuli noin kalliiksi.arttum sanoi:Bildissä puhutaan parista miltsistä...
Taidat ihan oikeasti uskoa, että McLaren saa rakennettua luotettavan ja nopean auton. Eihän se ole onnistunut siinä sitten kauden 1988 jälkeen.R.Rosset sanoi:Kylläpäs täällä nyt nauretaan, mutta kauden alettua on vähän toisenlaista juttua.
Karpow sanoi:Taidat ihan oikeasti uskoa, että McLaren saa rakennettua luotettavan ja nopean auton. Eihän se ole onnistunut siinä sitten kauden 1988 jälkeen.
Ja koska koko massiivinen Paragon-kompleksi suunnilleen kaikuu tyhjyyttään henkilöstöpulan takia, niin ei ole mitään syytä olettaa, että autosta tulisi menyttä kautta yhtään parempi. Uskon, että pikemminkin talli painuu kauden 2004-tasolle. Kyllä Alonsolla ärräpäät lentelevät tulevalla kaudella... Se on satavarmaa.
Henkilöstöpulan? Paragonissa työskentelee n. 900 työntekijää.Karpow sanoi:Ja koska koko massiivinen Paragon-kompleksi suunnilleen kaikuu tyhjyyttään henkilöstöpulan takia
Jos tiedät asioita satavarmasti etukäteen, sinun varmaankin kannattaisi lotota.Kyllä Alonsolla ärräpäät lentelevät tulevalla kaudella... Se on satavarmaa.
En ole erityisesti McLaren fani, mutta kyllä minä nautin. Tässäkin asiassa tullaan näkemään, että asioita tehdään tallissa sittenkin myös oikein. Seurauksena on ennemmin tai myöhemmin mestaruus tai mestaruuksia. McLaren on viime vuosina toistuvasti pystynyt rakentamaan potentiaalisia autoja, joiden suorituskyvystä Kimikin on päässyt nauttimaan. Jossain vaiheessa palaset loksahtavat kohdalleen samaan aikaan kuin muilla menee huonommin. Silloin tulee tulosta.Yuri Borzenokóv sanoi:Ihan vakavasti, kun nyt täällä ilmeisesti edelleenkin muutama McLaren-fani pyörii, kysyisin tällaista asiaa ihan ilman vittuilua: nautitteko te ihan oikeasti tästä meiningistä?
En nyt lähde tässä tukemaan Yurin kirjoituksia laajemmin, mutta tuossa oli ihan ponttia. Nimenomaan mielestäni tallissa ei tehdä tärkeitä asioita oikein ja tällaisesta haparoinnista mitä Mäcillä pidetään ei ole seurauksena mestaruuksia. Selvästikin rahaa on liikaa ja fokus on hävitetty.Hurmurisija sanoi:En ole erityisesti McLaren fani, mutta kyllä minä nautin. Tässäkin asiassa tullaan näkemään, että asioita tehdään tallissa sittenkin myös oikein. Seurauksena on ennemmin tai myöhemmin mestaruus tai mestaruuksia. McLaren on viime vuosina toistuvasti pystynyt rakentamaan potentiaalisia autoja, joiden suorituskyvystä Kimikin on päässyt nauttimaan. Jossain vaiheessa palaset loksahtavat kohdalleen samaan aikaan kuin muilla menee huonommin. Silloin tulee tulosta.
Menetti ja menetti. Valitettavasti McLaren on kuitenkin ollut vuosien varrella Ferrarin jälkeen se toiseksi paras talli ja Ferrarillehan ei ole ollut pääsyä SS:n (Suuren Saatanan) takia.Rapu-70 sanoi:Tuo kommentti potentiaalisista autoista ja Kimin niistä nautinnasta on toivottavasti vitsi. Kimi hukkasi tod.näk. uransa parhaat vuodet tallissa, joka ei pystynyt rakentamaan sarjan parhaalle kuskille sellaista autoa, jolla mestaruuksia olisi tullut
Minustakin on omituista puhua menettämisestä. Mieluummin puhuisin tarjoamisesta.azai sanoi:Menetti ja menetti. Valitettavasti McLaren on kuitenkin ollut vuosien varrella Ferrarin jälkeen se toiseksi paras talli ja Ferrarillehan ei ole ollut pääsyä SS:n (Suuren Saatanan) takia.
EDIT: Jos oikein rehellisiä ollaan ja riisutaan McLaren-lasit pois silmiltä, niin ensi kaudella Ferrarilla Kimillä on todellinen näytönpaikka. Enää ei käy se helppo veruke "no kun se Mursu".
Itse olen nauttinut näistä McLarenin pre-season puuhista. Mika, Lewis ja sitte vielä Alonso yhdeksi päiväksi radalle.. Nämä on ollu niitä juttuja joita olen suurella mielenkiinnolla seurannut, siis mieluummin kuin sitä mitä testiradalla tapahtuu. McLaren on antanut muutakin uutisen aihetta kuin pelkästään testituloksia.Yuri Borzenokóv sanoi:Tosiaan kuten Heikki Kullan jutuissa lukee, tuli nyt sitten yhdelle testin ja PR-tempauksen yhdistelmälle hintaa arviolta n. 2 miljoonaa euroa. Tämä tempaus toivottavasti saa taas monet minun tavoin ymmärtämään, että McLarenilla ei hirveästi kilpailullisia tarkoitusperiä mietitä. Toisaalta myös että sitä rahaa on ehkä sitten kuitenkin pikkaisen enemmän käytössä kuin kenelläkään muulla. Olkoonkin että lähinnä Saksassa ja Briteissä sijaitseva F1-lehdistö ei kultapossustaan pahoja sanoja latele. Tämänkin pre seasonin suurimmat jutut ovat toistaiseksi olleet McLarenin asiat: uuh Lewis Hamilton ykkösiin.. ja se on vielä uuh.. musta! Toisaalta on revitty.. uuh.. vanha maailmanmestari testaamaan... uuh että onko F1-auto muuttunut 5 vuodessa (ja sivussa myymään vaha viinaaah) uuh... Ja nyt tämä että saako Alonso testata McLarenia vuonna 2006. Uuh sillekin.
Ihan vakavasti, kun nyt täällä ilmeisesti edelleenkin muutama McLaren-fani pyörii, kysyisin tällaista asiaa ihan ilman vittuilua: nautitteko te ihan oikeasti tästä meiningistä? Tuleeko siitä ylpeä olo kun Villisika sanoo täydellisesti epäonnistuneen kauden jälkeen, että meillä oli vain huonoa onnea ja että olisimme ilman keskeytyksiä voittaneet kolme kisaa? Onko se hienoa kun tallia johtaa nykyisen kaltainen linssilude ja jatkuvasti tekaistaan jotain lööppejä tyhjästä? Onko se hienoa kun kuljettajatoiminta on sitä kun tarjotaan eniten rahaa parhaille ja kähmitään tasaisesti kaikkia? Onko tämä rich man's world-leikki mielestänne hyväksi lajille ja sen imagolle?