Ferrarin voi jo unohtaa tämän kauyden taistossa. Samaa rämpimistä se on kuin viimekaudella. Bahrainissa kulki vain massiivisen testin ansiosta. Hondaankaan en ropojani laittaisi. Buttonin vauhti oli kahdessa ekassa kisassa aika lailla yläkantissa. Ainoastaan McLaren pystyy haastamaan. Siellä osataan kehittää kauden edetessä. Ja siellä on kuljettaja joka pystyy huipputulokseen myös vastoinkäymisten keskellä. Kuten taas tänään.Laareni120 sanoi:hei, haloo! kausi on vasta alussa ja te ootte jo valmiita kruunaamaan alonson mestariksi! eihän sitä ikinä tiedä mihin tappovauhtiin vaikkapa ferrari pääsee vielä tai vaikkapa mcmursu... juu nou...
Toisessa otsikossa Moe totesi, että ei Rellu ole ylivoimainen. Vain vähän edellä! :doubtful: :tongue:Moe Szyslak sanoi:Kyllä Rellu on TÄLLÄ HETKELLÄ ihan ylivoimainen. :ahem:
Alonso ajoi säästöliekillä ja siitä huolimatta vauhti oli aika hulppeaa. Ilman turva-autoja olisi, halutessaan, voinut ajaa koko jengin kierroksella ylös.
Toisaalta sä vähän edellä oleminenkin riittää ylivoimaisuuteenpatriot sanoi:Toisessa otsikossa Moe totesi, että ei Rellu ole ylivoimainen. Vain vähän edellä! :doubtful: :tongue:
Sanoisin, että Renault on hiukan edellä, mutta kuten kimikin on todennut niin ilman ongelmia rellutkin on voitettavissa, harmi vain että niitä ongelmia on paljon, mutta yksikin keskeytys kulmakarvalle niin tilanne on aivan eripatriot sanoi:Toisessa otsikossa Moe totesi, että ei Rellu ole ylivoimainen. Vain vähän edellä! :doubtful: :tongue:
Autona on vähän edessä. Mutta Rellu saa renkaat toimimaan muihin nähden aivan ylivoimaisen hyvin. :ahem:patriot sanoi:Toisessa otsikossa Moe totesi, että ei Rellu ole ylivoimainen. Vain vähän edellä! :doubtful: :tongue:
Syyt media-seksikkäiden suunnittelijoiden katoon on eräänlainen harkittu linjanveto Mclarenilta. Pitkällä aikavälillä on tallille turvallisempaa rakentaa auto 50 suunnittelijan tasapäisellä tiimillä kuin laitta kaikki yhden miehen egon varaan. Suurempia romahduksia ei tule vaikka joku avainhenkilö vaihtaisikin tallia. Williams romahti -98 täysin yhen miehen lähdettyä ja Ferrari on ollut vaikeuksissa siitä lähtien kun Byrne alkoi "lomailemaan". Eipä tietenkään kaikille vähän valtaa -tyylikään ongelmaton ole.vermula sanoi:McLarenillakin on käynyt suunnittelijakato huippunimissä, joten mahtaako kehitystä tulla kovin paljon..
Onneksi Michelin lopettaa tämän kauden jälkeen, alkaa olemaan tuo misukan rellu suosiminen jo ferrari-siltakivi tasoa :thumbdownMoe Szyslak sanoi:Autona on vähän edessä. Mutta Rellu saa renkaat toimimaan muihin nähden aivan ylivoimaisen hyvin. :ahem:
Kuten kisa osoittikin. SCn jälkeen 4 sekkaa keulia kierroksella.
Eikös toi johtunut pitkälti siitä, että toisena oli hidas Midland, jota Kimi ei voinut ohittaa ennen lähtölinjaa jolloin Alonso oli saanut jo kaulan ennenkuin Kimi pääsi edes takaa-ajoon?Moe Szyslak sanoi:Autona on vähän edessä. Mutta Rellu saa renkaat toimimaan muihin nähden aivan ylivoimaisen hyvin. :ahem:
Kuten kisa osoittikin. SCn jälkeen 4 sekkaa keulia kierroksella.
Juuri näin.Mutku sanoi:Eikös toi johtunut pitkälti siitä, että toisena oli hidas Midland, jota Kimi ei voinut ohittaa ennen lähtölinjaa jolloin Alonso oli saanut jo kaulan ennenkuin Kimi pääsi edes takaa-ajoon?
Ai 4 sekkaaMutku sanoi:Eikös toi johtunut pitkälti siitä, että toisena oli hidas Midland, jota Kimi ei voinut ohittaa ennen lähtölinjaa jolloin Alonso oli saanut jo kaulan ennenkuin Kimi pääsi edes takaa-ajoon?
Niinpä ja tuo threadin avausjuttu muistuttaa kovasti Schumi hehkutusta pari vuotta sitten, miten ilmiömäinen Schumi olikaan osasi ajaa oikeassa paikassa kovaa ja tasaisesti jne..mustakaari sanoi:Alonsolla on taas vaan ylivoimainen paketti; auto, talii ja renkaat. Paskat se mitään "mestarillisia" ylisuorituksia ole tänä vuonna tehny. Ihan tavallinen kuolevainen se on.
Hyvälla autolla on helppo ajaa ja jos ei aina tartte ajaa "limitillä", tulee virheitäkin vähemmän. Tämä luo sitä itseluottamusta. Kun voi luottaa autoonsa, on helpompi ottaa riskejä, kun niihin on tarvis. Auto on F1:ssä vähintään 90% menestyksestä.
juu, edelleen pitäydyn vastauksessani Alonso lähti mutkasta paahtamaan ja lähtöviivalle oli matkaa aikalailla. Erohan oli valtava jo ennenkuin Midland (Kimi rinnalla) oli ko. viivalla. Ja seuraavalla kiekalla se ero oli about 4,4 sek.Moe Szyslak sanoi:Ai 4 sekkaa
Juurikin niin, jos Kimi ei pääse 4 sekkaa hitaammasta autosta ohi niin miten olisi haastanut Alonson?Moe Szyslak sanoi:Ai 4 sekkaa
Aika lähellä 4 sekkaa pitää paikkansa. Kimi melkein ajoi Midlandista läpi molemmilla kiihdytyksillä kun jätkät alkoivat painaa kaasua vasta viimeisessä mutkassa kun Alonso aloitti jo ennen toiseksi viimeistä...Moe Szyslak sanoi:Ai 4 sekkaa