Komp!Mulla olisi todella mielenkiintoista tarinaa kilpaveneilyn jalosta maailmasta. Vaan ei paikkaa missä kertoa ne.
Aika hyvä.Mutta sittenhän asia on kunnossa :ahem:
Komp!Mulla olisi todella mielenkiintoista tarinaa kilpaveneilyn jalosta maailmasta. Vaan ei paikkaa missä kertoa ne.
Aika hyvä.Mutta sittenhän asia on kunnossa :ahem:
Mulla olisi todella mielenkiintoista tarinaa kilpaveneilyn jalosta maailmasta. Vaan ei paikkaa missä kertoa ne.
Ja ihan aiheesta. Ylläpito-osastolla pitäisi olla nollatoleranssi. Vapaalla on tilaa perseillä, tämän pitäisi olla asiaosasto.Vai tollasesta kolmen päivän banni. Juupa juu.
Pääsi hörönauru omalle viestille!Ai että semmoista tällä kertaa. Tämä postaus ei kuitenkaan johtanut mihinkään toimenpiteisiin jostain kumman syystä: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41416&page=4&p=2559602&viewfull=1#post2559602 ???
Tuli multakin pieni turskahdus.Pääsi hörönauru omalle viestille!
Samaa mieltä, mutta eihän tuota linjaa ole noudatettu pitkään aikaan. Nyt jostain syystä herättiin.Ja ihan aiheesta. Ylläpito-osastolla pitäisi olla nollatoleranssi. Vapaalla on tilaa perseillä, tämän pitäisi olla asiaosasto.
Niinpä, siksi tuossa kommentissani olikin tuo konditionaali. Mutta se linjan noudattamisen ei pitäisi alkaa moderaattoreista, vaan kirjoittajista.Samaa mieltä, mutta eihän tuota linjaa ole noudatettu pitkään aikaan. Nyt jostain syystä herättiin.
Juu et ottanut, oletin kyllä, ettet tarkoituksella sitä tehnyt, joten kun asia näytti olevan jo päätetty, en viitsiny asian perään sen enempää edes huudella.Minä muistaakseni otin salasanan pois, en sit kait. Lienee kuitenkin paikallaan, kun ei täällä OoPeen lisäksi kukaan oikein kannattanut osion säilytystä.