OoPee
Nuori ikäisekseen
Jep, kouvon ja burbin demokraattisella yhteispäätöksellä lienee asia loppuunkäsitelty.
En ole ollut päättämässä asiasta.Jep, kouvon ja burbin demokraattisella yhteispäätöksellä lienee asia loppuunkäsitelty.
Kannatan. Vihdoin jotain hyvää.Palautetaan samalla sitten ne Kilpaveneetkin.
Tulisko sinne omat sääntönsä kuten Vapaalla on?Pitäisiköhän se Yleinen asiakeskustelu sitten vuorostaan herättää henkiin? Vapaan voisi pitää minusta enämpi hömppäpuolena. Ei oikein pääse sivuuttamaan päivän Soini/YYA/Yhteiskuntasopimus/mutku jenkitkin/Hei, proletaarit yhtykää, nyt on riemun raikkahin aika/Immonen on natsi -keskusteluotsakkeita.
Kannatetaan.Voimakkaita tunteita näyttänyt herättäneen Pelit- ja koneet-osio viimeisen kolmen viikon aikana.
Niin oli minulla muutakin. Tota tota... Pitäisiköhän se Yleinen asiakeskustelu sitten vuorostaan herättää henkiin? Vapaan voisi pitää minusta enämpi hömppäpuolena. Ei oikein pääse sivuuttamaan päivän Soini/YYA/Yhteiskuntasopimus/mutku jenkitkin/Hei, proletaarit yhtykää, nyt on riemun raikkahin aika/Immonen on natsi -keskusteluotsakkeita.
Pahoittelen tilannetta. En voi kuitenkaan luvata muutosta asiaan, joten toivon että ignore-toiminnosta on apua.Jos löytyisi edes joku alue jatkossa, joka ei täyty burbin ulosteista heti ekasta viestistä alkaen.
Your administrator has required a password to access this forum. Please enter this password now.Voimakkaita tunteita näyttänyt herättäneen Pelit- ja koneet-osio viimeisen kolmen viikon aikana.
.
Jeps.Kieltämättä tilanne on muuttunut siitä mitä se oli uudelleenjärjestelyn aikaan.
Taidanpa olla Asiakeskustelun palauttamisen kannalla.
Minä muistaakseni otin salasanan pois, en sit kait. Lienee kuitenkin paikallaan, kun ei täällä OoPeen lisäksi kukaan oikein kannattanut osion säilytystä.Your administrator has required a password to access this forum. Please enter this password now.
Note: This requires cookies!
Niin olette olleet harmillisen epäaktiivisia keskustelualueellanNE!
No kyllä mä uskon, että Oopeen lisäksi myös muut kannattaisi osion säilyttämistä ja niiden aiheeseen kuuluvien toikkien sijoittamista takaisin alkuperäiseen paikkaansa. Täältä +1.Minä muistaakseni otin salasanan pois, en sit kait. Lienee kuitenkin paikallaan, kun ei täällä OoPeen lisäksi kukaan oikein kannattanut osion säilytystä.
Tuota tuon kaltaista juttua oli vapaan keskustelun puolella myös asiakeskustelun loppuaikoina.Osiohan oli loppuaikoinaan täysin kuollut, mutta nyt tuota tuon kaltaista juttua riittänyt taas pitkästä aikaa...ja paljon.
Jos asiakeskustelualue palautetaan ollaan takuuvarmasti pian taas siinä tilanteessa, että se on täysin kuollut ja sitten se taas poistetaan eli parempi pysyä nykyisessä tilanteessa turhan työn välttämiseksi.Osiohan oli loppuaikoinaan täysin kuollut (paitsi se treenitoikki, joka saa pysyä puolestani Murheilu-osastolla), mutta nyt tuota tuon kaltaista juttua riittänyt taas pitkästä aikaa...ja paljon.
No siinä tapauksessa.Jos asiakeskustelualue palautetaan ollaan takuuvarmasti pian taas siinä tilanteessa, että se on täysin kuollut ja sitten se taas poistetaan eli parempi pysyä nykyisessä tilanteessa turhan työn välttämiseksi.