Annual seksipolli

Milloin viimes on sekstailtu?

• Alle 24 h sitten

Äänet: 41 27,0%
  • 1-2 vrk sitten

Äänet: 18 11,8%
  • 3-7 vrk sitten

Äänet: 15 9,9%
  • 1-2 vko sitten

Äänet: 6 3,9%
  • 2-4 vko sitten

Äänet: 2 1,3%
  • 1-2 kk sitten

• 2-3 kk sitten

Äänet: 3 2,0%
  • 4-6 kk sitten

• 7 - 1 v sitten

Äänet: 9 5,9%
  • 1 - 1,5 v sitten

Äänet: 0 0,0%
  • 1,5 - 2 v sitten

Äänet: 3 2,0%
  • 2 - 2,5 v sitten

Äänet: 1 0,7%
  • 2,5 - 3 v sitten

Äänet: 1 0,7%
  • yli 3 vuotta sitten

• Vaihtoehto neitsyt

Äänet: 35 23,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    152

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Juskanen sanoi:
No tuntuu olevan :thumbup:

Ja Mehelle tiedoksi, että alle kolmen per satsihan (naisella) ei edes lasketa! Se on ehdoton minimi.
Montas kertaa oot jääne sen alle, sanotaan nyt vaikka viimesen vuoden sisään?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mehe Rienarsuo sanoi:
No nii. Tässä on vielä se ero. Joku olisi kipaissut saman tien sinko suunnattuna kuittaamaan velkansa yhteiskunnalle. Joku toinen taas editoi hymiöitä.
En nyt viitsi matkustaa ~50km ja ottaa samalla riskiä, että aviomies onkin kotona.. Joten editointi on helpompi ja turvallisempi ratkaisu..

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mehe Rienarsuo sanoi:
Too much information coming up! Muistakaa painaa sisäpiiriläispainiketta!
Ok,painan sisäpiiriläistä heti kun pääsen kotiin... eiku! Siis....

Mä olen sitä mieltä, että seksissä ja ruoanlaitossa on yksi yhteinen juttu. Miksi laittaa huonoa ruokaa, kun samalla vaivalla voi tehdä hyvääkin. Sama se on seksissä, kuka sitä nyt huonoa seksiä viitsisi, kun samalla vaivalla voi harrastaa hyvää ja jopa erinomaista seksiä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jacques sanoi:
En nyt viitsi matkustaa ~50km ja ottaa samalla riskiä, että aviomies onkin kotona.. Joten editointi on helpompi ja turvallisempi ratkaisu..
JUMANKEVITA ZÄGGG!!! Aviomies!! :eek!: :eek!: Lyökää joku mua päähän nopeesti!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyä runkkaaminen on vaan ihan parasta. Jää toinen käsi vapaaksi sipsien syöntiin ja samalla voi katsoa telkkaria.:ahem:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Juskanen sanoi:
Ok,painan sisäpiiriläistä heti kun pääsen kotiin... eiku! Siis....

Mä olen sitä mieltä, että seksissä ja ruoanlaitossa on yksi yhteinen juttu. Miksi laittaa huonoa ruokaa, kun samalla vaivalla voi tehdä hyvääkin. Sama se on seksissä, kuka sitä nyt huonoa seksiä viitsisi, kun samalla vaivalla voi harrastaa hyvää ja jopa erinomaista seksiä.
Ziisus! Moon aina sanonu tota tosta ruuanlaitosta. Ja ruuanlaitossa pitää olla perusasiat selkäytimessä. Osviittaa ja vinkkiä voi sitten tsekkailla keittokirjoista. Mutta taitava kokki soveltaa kuitenkin itse. Jokaisella kunnon kokilla on kuitenkin omat bravuurinsa, joita osaa soveltaa eri ruokailijoiden toiveiden ja mieltymysten mukaan.

Oman haasteensa tuo allergikot ja muut erikoisruokavalioilijat, puhumattakaan nirsoista. Mutta kunnon perusosaamisella, avoimella mielellä ja hyvillä raaka-aineilla pärjää tiukassakin paikassa.

Seksistä en tiedä mitään. :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Just otin piffit jiäkuapista vähän huoneenlämpöön ennen paistamista.

Nykyään en ota enää ollenkaan noita valmiiksi maristuja vai marinoituja piffejä. Maistuvat kaikki samalle pashalle. Sevverta pitää itse osaa pippuria rouhia, että saa niistä 107 kertaa parempia kuin ne valmiiksi maristut.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Moe Szyslak sanoi:
Just otin piffit jiäkuapista vähän huoneenlämpöön ennen paistamista.

Nykyään en ota enää ollenkaan noita valmiiksi maristuja vai marinoituja piffejä. Maistuvat kaikki samalle pashalle. Sevverta pitää itse osaa pippuria rouhia, että saa niistä 107 kertaa parempia kuin ne valmiiksi maristut.
Vein joskus serkkupojalle marinoituja kananrintoja ja se sano, että kamalia ku pitää pestä ennen käyttöä. Seuraavalla kertaa vein naturelleja ja sanoin: "Täs on näitä valmiikspestyjä nyt".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sammypiru sanoi:
Vein joskus serkkupojalle marinoituja kananrintoja ja se sano, että kamalia ku pitää pestä ennen käyttöä. Seuraavalla kertaa vein naturelleja ja sanoin: "Täs on näitä valmiikspestyjä nyt".
:D :ahem:

Palaa noi marinaadit aika fiddumoisen kovaa kiinni pannuun ja käryä on koko talo täynnä.:thumbfh:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Juskanen sanoi:
Jep, mäkin aina tilaan kotiin suuhunpantavaa, paljon helpommalla pääsee.

Estate

Well-known member
Ehkä minäkin joskus opin laittamaan hyvää ruokaa.