Nimimerkki 'Andy' miettii vihapuhettaan seuraavat kuusi tuntia. Banni pannaan toimeen seuraavan tasatunnin alkaessa.Kannattaakin, koska vihaan! Ohititkin mut kerran Hyvinkäällä.
JJJEEEESS! KARRTTTTTtiiiiing!
Jonkinlaisia anuspuukkogaten myöhäisten jälkimaininkien kaikujen monikertoja väreilee ilmassa. Kai lähinnä, ever.Mikä sulle tuli?
Saat.Pyydän anteeksi koko F1-forumilta tämän säikeen perustamista.
Ei riitä!Pyydän anteeksi koko F1-forumilta tämän säikeen perustamista.
NÄNNÄNNÄNNÄNÄÄÄNÄ! Sain jo! Seuraava uusi moderaattori antoi.Ei riitä!
Seuraavaksi voisit pyytää anteeksi Dingoa, Poria ja ylipäätäänkin olemassaoloasi. Sekä tietysti kaikkien maailman humanistien puolesta.
Pöh ja elä ny. Huumoria pitää olla.Anteeksi ku kirjotin FW08 väärin.
http://www.f1-forum.fi/vb/profile.php?do=ignorelistAnteeksi, että huokailen. *huoh*
Katsos, katsos, kouvo julkaisee mun ign-listani loppukesän viikoilta. Liekö toimi moinen luvallinen?
Erästä suurta raumalaista ajattelijaa lainatakseni: "Oletko tyhmä vai esitätkö?"Katsos, katsos, kouvo julkaisee mun ign-listani loppukesän viikoilta. Liekö toimi moinen luvallinen?
Vai sattumako peliin puuttuu?
Kenpä tuota tietää? Ajantasaisuutta kaipailen.Erästä suurta raumalaista ajattelijaa lainatakseni: "Oletko tyhmä vai esitätkö?"
Saattaa olla osatekijä se, että jokainen pääsee tuosta linkistä omaan iggelistaansa.
Kappas, mulla oli raijasivu iggessä, enkä edes tienny sitä. Onkohan menny paljonki hyviä viestejä ohi.