Ria
Jäässä
Eiku se on liian löysä silloin kun niitä ei moderoida.2. Kun mua ärsyttäviä juttuja moderoidaan, taso on liian löysä.
Eiku se on liian löysä silloin kun niitä ei moderoida.2. Kun mua ärsyttäviä juttuja moderoidaan, taso on liian löysä.
No eihän itselleen vittuilusta voitane rangaista?Esimerkiksi jos AJ vittuilee Mosselle niin sitä katsottaneen aika pitkälti läpi sormien.
No eihän itselleen vittuilusta voitane rangaista?Esimerkiksi jos AJ vittuilee Mosselle niin sitä katsottaneen aika pitkälti läpi sormien.
Ne aallot on vaan ollut melko usein viime aikoina väärässä paikassa väärään aikaan. Linjan aaltoiluun liittyvän selityksen allekirjoitan muuten.Linjahan on hiukan sellainen juttu, että se ikäänkuin hakee paikkaansa jatkuvasti. Eikä se ole suora vaan enemmänkin aaltomainen tai ainakin vaihteleva, ehkä jopa häilyvä. Ja periaatteessa sama viesti voi aiheuttaa seuraamuksia riippuen siitä kuka kirjoittaa ja kenelle. Esimerkiksi jos AJ vittuilee Mosselle niin sitä katsottaneen aika pitkälti läpi sormien. Jos taas uuden nimimerkin ensimmäinen tai toinen foorumiviesti on vastaavaa vittuilua kenelle tahansa, tullee varoitusta kautta banjoa hetimiten.
Kamalaa. Miten se kehtasi. :frown:Jos voi niin tolle purpille pitäs hetimmiten antaa banni, se haukkui itteään pölkyksi. Pahotin mieleni.
Sehän siinä on kurjinta, kun itse tietää ne kaikkein herkimmät kipupisteensä ja voi tähdätä suoraan niihin. Eikä silti tuu bannia.No eihän itselleen vittuilusta voitane rangaista?
Helposti varmaan syntyy pientä viivettä. Ensin tulee keskustelujäristys ja myöhemmin moderointitsunami.Ne aallot on vaan ollut melko usein viime aikoina väärässä paikassa väärään aikaan.
Ai niinku jotain tälläistako?Mun tulkinnan mukaan foorumin moderointi on kakstaso:
1. Kun mua moderoidaan, niin taso on liian tiukka.
2. Kun mua ärsyttäviä juttuja moderoidaan, taso on liian löysä.
Kolmas tarjolla oleva taso on Astraalitaso, mutta siellä leimaantuu pedofiiliksi.
Unohdit vaihtaa Ykkösnilkin tunnarit?:doubtful:No eihän itselleen vittuilusta voitane rangaista?
{edit}
Tuli sitten varmuuden vuoksi kahteen kertaan. :thumbfh:
Totta.Hyvin jätkät vetelee. Naisen käden jälki olisi kyllä hyväksi modetiimissä. Oman käden jäljestähän siellä ei pulaa ole. HÄHÄÄHÄÄ! Hapsuntelua!
Iso8 on kuulemma ilmoittanut halukkuutensa useampaankin kertaan.Totta.
Loistava ehdokki modeksi olisi muuten Ria tai sitten Olgaimet...
Tosiaan, mutta vain täysi-ikäiset voivat toimia moderaattorina. NÄINHÄN SE MENEE!Iso8 on jo kuulemma ilmoittanut halukkuutensa useampaankin kertaan.
Melindakin vaikuttaa järkevältä ihmiseltä (eli ei ala modeksi..).Totta.
Harmi, oltais saatu vähän vipinää foorumille ja Mosselle kestobanaani :thumbfh:Tosiaan, mutta vain täysi-ikäiset voivat toimia moderaattorina.
Melinda on kova poika provosoimaan, njotta en kannata.Melindakin vaikuttaa järkevältä ihmiseltä (eli ei ala modeksi..).
Jälkimmäinen ois hyvä, mutta sitä vipinää tuntuu riittävän ihan tarpeeksi ilmankin.Harmi, oltais saatu vähän vipinää foorumille ja Mosselle kestobanaani
Totta.
Ria ja Melinda olisivat sopivia, kannatan. Olga on kukkahattu, eikä se kykene suhtautumaan asiallisesti.Melindakin vaikuttaa järkevältä ihmiseltä (eli ei ala modeksi..).