Asiakaspalvelua

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
HAA! Lähi-Prismassa huomannut, että jos maksaa pullonpalautuskuitilla ostoksensa kera S-bonuskortin, niin bonukseen kirjaantuu summa josta on vähennetty tuo pullonpalautussumma. En heti keksinyt, miksi näin pitäisi olla, joten oletin tämän järjestelmän virheeksi.

Esim:

- Ostan lavan olutta ja banaaneja 30 eurolla.
- Pullonpalautuskuittia on arvosta 5 euroa.
- Maksan siis 5 euroa kuitilla ja 25 euroa kortilla.
- Maksukuitissa lukee, että S-bonukseen kirjattiin 25 euroa.

Kotona otin välittömästi yhteyttä Prisman palautelootaan, jonne kirjailin ongelman, Olisinhan mä voinut ottaa ensin koko summan rahassa ja maksaa sitten rahalla koko paskan, näin olisin saanut BOONUSTA koko ostosummalla, elikäs tässä tapauksessa 30 eurolla.

Vastauksen vaadin sähköpostilla. Katsotaas kuinka näinkin vähäpätöinen asia käsitellään siellä.
Kerran olin tyrkyttämässä Ykkösbonus-korttia, mutta myyjätäti sanoi ettei kannata, kun pullonpalautusten takia lukema oli negatiivinen. En sitten tiedä, enkä ole seurannut montako senttiä olen hukannut tuon takia bonuksia ja plussia...Yleensä tulee palautettua pullot Lidliin, kun sinne käy kaikki.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kas, sama käytäntö siis muuallakin käytössä. Mutta kun perkele, tuo on virhe järjestelmässä, koska käteisenäkin sen rahan sieltä ulos halutessaan saa.

Jos nyt sattuisi bonus-taso olemaan just hilkulla, niin voishan tuolla jokusen euron merkitystä ollakin. Sillähän saa jo pari KOFF III olutta ja voi lähteä kuuhun.

Ehkäpä sitten jäänee tarkkaavaisen asiakkaan vastuulle nostaa se pullonpalautusraha ensin käteisenä, jotta saa booonukset maksimoitua.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mulla on lähi-Prismassa alkaneet kassahenkilöt kysellä, että otanko pullopalautuksen rahana vai vähennetäänkö ostoksista. Olen ihmetellyt kysymystä mutta taustalla saattaakin olla tämä juttu sitten.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ja lisääntynyt kuseminen saa sinut kuvittelemaan, njotta nytpä tmoikkeli kirjoittaa fiksuja. Aivan.
Kerro toki, mikä kohta tuossa kyseisessä tekstissäni, sai sinut havaitsemaan, että tuopa nyt ei ollut ihan fiksusti kirjoitettu? Laitappa se tähän perään, nin voin yrittää avata sitä sinulle, jos ei ymmäryksesi oikein riitä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kerro toki, mikä kohta tuossa kyseisessä tekstissäni, sai sinut havaitsemaan, että tuopa nyt ei ollut ihan fiksusti kirjoitettu? Laitappa se tähän perään, nin voin yrittää avata sitä sinulle, jos ei ymmäryksesi oikein riitä.
Ei kiitos, en tarvitse lisäselvityksiä! Näin sinulta "viksuja" kommentteja viikonloppuna ihan tarpeeksi. :rolleyes:

Kaikki hyvin tmoi, ei tarvitse päteä enempää. :thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei kiitos, en tarvitse lisäselvityksiä! Näin sinulta "viksuja" kommentteja viikonloppuna ihan tarpeeksi. :rolleyes:

Kaikki hyvin tmoi, ei tarvitse päteä enempää. :thumbup:
Eli sanoit, syyttelit ja selitit taas jotain, mutta sitten oli taas jo kuset housuissa. Ihan normia nomia :D

Että etköhän se oli nimenomaan sinä, joka täällä on joka toikissa pätemäss ja kommentoimassa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tuosta syystä olen jo pitkään ottanut panttirahat käteisenä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Hei Domppari ja kiitos kun otit yhteyttä pullonpalautus asiassa.

Pullopantti on asiakkaan juomapakkauksesta maksama pantti, jonka arvon hän saa takaisin pullot kun palauttaa pullot.

Juomapakkauksesta ei siis loppujen lopuksi synny varsinaista ostosta, eikä siitä sen vuoksi pitäisi kertyä Bonusta.

Käytännön syistä pullopantti käsitellään kuitenkin kassajärjestelmissä oston yhteydessä ostona.

Tämän vuoksi asiakas saa panteista Bonusta ne maksaessaan, mutta vastaavasti hyvitykset vähentävät ostojen loppusummaa pulloja palautettaessa.


Halutessasi voit pyytää pullokuitin erikseen rahana.


Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!
Ei edes ilmaista kanakoria tarjottu. :(
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No niinpä. Taitaa biljardipojat pistää "keppeillään koreasti" niin tiivisti, ettei pussit ehdi täyttyä. :dunno:
Eikun snookerissa on kyllä ihan eri perjaate, eli pussit täytetään kepillä. Sulla taitaa nyt olla kokemuksia ihan jostain muusta biljardista :frank:
 
Ylös