Soitin eilen aamulla Stigellin toimitusjohtajalle ( vahingossa, tarkoitus huoltoon tai myyntiin) toimimattomasta tulostimesta. Varsin iso firma Kuopiossa. Olin ostanut värikasetin ( möivät tarvikemallin, vaikka alkuperäistä tarkoitin) ja rumpuyksikön. Ei pelitä ei... Tuohan kone, niin laitetaan kuntoon ensi viikolla, vika varmaan kasetissa.
Vein aamupäivällä tulostimen firmaan. Myyjäneidolle aloin esitellä asiaa, niin juuri sattui huoltokaveri tulemaan sisään. Otti tilanteen ns. haltuun. Komensi neidon hakemaan "nollauskasetin" huoltopuolelta, ( taisi käydä kusella), etsi ruuvimeisselin, viritti nollauskasetin, ei toiminut, viritti uudestaan, toimi, ja täysi ei nollaava-tarvikekasetti sisään ja testituloste. Kiitos ja näkemiin! Taisi huotomieskin lähteä saman tien pakettiautolla jonnekin.
Palvelusta hyvä mieli, vaikka tuurilla sainkin sopivan ajankohtaan osumaan.