Estate
Well-known member
Pullopanteista ja plussista/bonuksista/cimeista oli pari vuotta esitten lehdissä enemmänkin juttua.
Huomasin tämän joskus aikanaan asioidessani vakituisesti eräässä Etelä-Suomen tavaratalossa. Tein niin että hoidin ostokset normaalisti, otin plussat ja sitten otin käteisenä pullopalautukset.Pullopanteista ja plussista/bonuksista/cimeista oli pari vuotta esitten lehdissä enemmänkin juttua.
Voi vitun Elisa. Saatana.Elisan aspa. :wall: Just jonotan tässä. 2 minuuttia luvattiin ajaksi, mutta tässä jo 20 min hissimusiikkia kuunnellut.
Itse sain uuden digiboksin perjantaina ilmaiseksi eli for free, kuten Joni sanoisi. Syynä oli se, että myivät mulle formulat kertomatta, etteivät ne siinä vanhassa rohjakkeessa toimikaan.Juu voi haistaa vitun koko lafka. Viihteen digiboxi ei suostunut streemaa hd kuvaa, joten soitin aspaan ja kysyin, että jos saisin sen uudenmallisen boxin mikä on parille frendille ilmaiseksi annettu.
Olivat koittaneet siirtää mun työnumeron.Voi vitun Elisa. Saatana.
Vaihdoin liikkeessä liittymäni Telefinlandilta Elisaan. Perjantaina tuli lappu kotiin että nyt tarvitaan tämmönen valtakirja kun liittymä ei ole omissa nimissäsi. Minä jo siihen että mitä vittua ja soitin Telefinlandiin jossa todettiin että onhan se sun nimissä ja ei tätä ole edes yritetty Elisalle siirtää. Siitä sitten Elisalle soittamaan että urpå-homot mistä on kyse. Olivat koittaneet väärää numeroa siirtää. Sanallakaan eivät pahoitelleet ja koittivat työntää 5,9e toimituskulut kun tulee taas uusi kortti. Puhelun loppuu kiitti tilauksesta. Kai siitä uudet provisiot kilahti puhelinvastaajalle.
No pitää olla tosi huono, kun ei toi nykyinenkään mikään hyvä ole. Kyl mulla on formulat tossa toiminut. Kaapeli vai antenni talous?Itse sain uuden digiboksin perjantaina ilmaiseksi eli for free, kuten Joni sanoisi. Syynä oli se, että myivät mulle formulat kertomatta, etteivät ne siinä vanhassa rohjakkeessa toimikaan.
On muuten käyttöliittymältään rasittava, paljon huonompi ja vaikeamminlähestyttävä kuin se edellinen.
Voin kertoa vastauksen tässä odotellessa.Vastauksen vaadin sähköpostilla. Katsotaas kuinka näinkin vähäpätöinen asia käsitellään siellä.
Pääseekö suomalaiset niissä lähetyksissä maaliin tai edes starttiruudukkoon?Ainakin mulle Katsomo ja kisat netin kautta on parsautta.
No kun kehuit, miten siellä on paremmat kisat.Saako maksamalla paremmat sijoitukset - wau!
Sama. Eikä tartte venkoila bonuskortin kanssa kun siellä ei semmosta ole lain.Kerran olin tyrkyttämässä Ykkösbonus-korttia, mutta myyjätäti sanoi ettei kannata, kun pullonpalautusten takia lukema oli negatiivinen. En sitten tiedä, enkä ole seurannut montako senttiä olen hukannut tuon takia bonuksia ja plussia...Yleensä tulee palautettua pullot Lidliin, kun sinne käy kaikki.
Minkäs ketjun kaupoissa tollasta saa? Ei ole Jonikaan maininnut mitään.Pullopanteista ja plussista/bonuksista/cimeista oli pari vuotta esitten lehdissä enemmänkin juttua.