Asiakaspalvelua

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tossa jo pohdittiin kaikenlaisia keljuilukeinoja tämän älyttömyyden turvin. Ensin vetää ne ostokset siitä läpi laariin ja sitten maksun kohdalla antaa sen pullonpalautuskuitin kassan käteen ja pyytää rahat käteisenä, mutta ei otakaan niitä rahoja vastaan vaan pyytääkin sitten kassaa vaan maksamaan sillä KÄTEISELLÄ ne ostokset ja loput sitten vaikka kortilta.

HÄHÄ! OPPIIPAHAN OLEMAAN! Boonukset rullaa ja hedelmäpelistä tulee kaksi kirsikkaa!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Domppari taitaa vähän olla semmoinen KOIJARI!!1
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Elisan aspa. :wall: Just jonotan tässä. 2 minuuttia luvattiin ajaksi, mutta tässä jo 20 min hissimusiikkia kuunnellut.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Elisan aspa. :wall: Just jonotan tässä. 2 minuuttia luvattiin ajaksi, mutta tässä jo 20 min hissimusiikkia kuunnellut.
Voi vitun Elisa. Saatana.
Vaihdoin liikkeessä liittymäni Telefinlandilta Elisaan. Perjantaina tuli lappu kotiin että nyt tarvitaan tämmönen valtakirja kun liittymä ei ole omissa nimissäsi. Minä jo siihen että mitä vittua ja soitin Telefinlandiin jossa todettiin että onhan se sun nimissä ja ei tätä ole edes yritetty Elisalle siirtää. Siitä sitten Elisalle soittamaan että urpå-homot mistä on kyse. Olivat koittaneet väärää numeroa siirtää. Sanallakaan eivät pahoitelleet ja koittivat työntää 5,9e toimituskulut kun tulee taas uusi kortti. Puhelun loppuu kiitti tilauksesta. Kai siitä uudet provisiot kilahti puhelinvastaajalle.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Juu voi haistaa vitun koko lafka. Viihteen digiboxi ei suostunut streemaa hd kuvaa, joten soitin aspaan ja kysyin, että jos saisin sen uudenmallisen boxin mikä on parille frendille ilmaiseksi annettu. Ei ne on kuulemma määräaikaistilauksen uusijoille. Mä sanoin siihen, että olen neljä vuotta ollut asiakkaana ja mulle se sitten maksaa vai? Joo 99 egee. :wall: No neuvo sentään miten ton vanhan paskan boxin sai taas toimimaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Juu voi haistaa vitun koko lafka. Viihteen digiboxi ei suostunut streemaa hd kuvaa, joten soitin aspaan ja kysyin, että jos saisin sen uudenmallisen boxin mikä on parille frendille ilmaiseksi annettu.
Itse sain uuden digiboksin perjantaina ilmaiseksi eli for free, kuten Joni sanoisi. Syynä oli se, että myivät mulle formulat kertomatta, etteivät ne siinä vanhassa rohjakkeessa toimikaan.
On muuten käyttöliittymältään rasittava, paljon huonompi ja vaikeamminlähestyttävä kuin se edellinen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Voi vitun Elisa. Saatana.
Vaihdoin liikkeessä liittymäni Telefinlandilta Elisaan. Perjantaina tuli lappu kotiin että nyt tarvitaan tämmönen valtakirja kun liittymä ei ole omissa nimissäsi. Minä jo siihen että mitä vittua ja soitin Telefinlandiin jossa todettiin että onhan se sun nimissä ja ei tätä ole edes yritetty Elisalle siirtää. Siitä sitten Elisalle soittamaan että urpå-homot mistä on kyse. Olivat koittaneet väärää numeroa siirtää. Sanallakaan eivät pahoitelleet ja koittivat työntää 5,9e toimituskulut kun tulee taas uusi kortti. Puhelun loppuu kiitti tilauksesta. Kai siitä uudet provisiot kilahti puhelinvastaajalle.
Olivat koittaneet siirtää mun työnumeron.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Itse sain uuden digiboksin perjantaina ilmaiseksi eli for free, kuten Joni sanoisi. Syynä oli se, että myivät mulle formulat kertomatta, etteivät ne siinä vanhassa rohjakkeessa toimikaan.
On muuten käyttöliittymältään rasittava, paljon huonompi ja vaikeamminlähestyttävä kuin se edellinen.
No pitää olla tosi huono, kun ei toi nykyinenkään mikään hyvä ole. Kyl mulla on formulat tossa toiminut. Kaapeli vai antenni talous?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vastauksen vaadin sähköpostilla. Katsotaas kuinka näinkin vähäpätöinen asia käsitellään siellä.
Voin kertoa vastauksen tässä odotellessa.

Pullonpalautuskuitilla maksettavasta osuudesta ei makseta bonusta, koska olet (oletettavasti) saanut kyseistä rahasummaa vastaavan bonuksen, kun olet ostanut kyseiset pullot. (Tähän on turha väittää, että ne on naapurin Cittarista lähtöisin ne pullot)

Jos saisit bonuksen uudestaan palauttaessasi pullot, saisit bonukset kahteen kertaan. (Mutta etkös sinä silloin jää ilman niiden uusien ostosten bonuksia, täh?)
Turha kysyä moista.

Tämän vuoksi suosittelen jo itse hoksaamaasi taktiikkaa kassalla. Eli maksat ostokset ensin ja vasta sitten toteat, että ai niin olihan mulla tämmönen kuittikin. Tai sitten palautat pullot Lidliin, niin ei tarvitse nurista mistään bonareista.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Eurocard aka Nets.

Yht'äkkiä rupesivat lähettämään mun laskuja firmaan eli siis Lahteen. Aina ennen tullut kotiin laskut.

No paha mun on maksaa laskuja mitä en saa. No palkinnoksi lähettivät korko- ja viivästyssakon.

No minä siitä puhelin käteen ja mäkättämään, että ei kai se mun vika ole, että yht'äkkiä lähettävät laskut väärään paikkaan. No, se homma sitten sovittiin. No mitäs sitten tapahtui? Seuraavana kuukautena sama juttu. Eli eivät osaa vaihtaa sitä laskutusosoitetta siihen alkuperäiseen, joka on ollut vuosia käytössä. Ja taas korko- ja viivästyslasku, jonka ne yllätys, yllätys osaavat lähettää oikeaan osoitteeseen.

Tulipahan lähetettyä varsin ikävä palaute sähköpostitse.
 

Örfil

Guest
Formuloiden katselu Elisan boxin kautta on silkkaa masokismia.

Odotan että saan irtisanottua tuon paskaboxin kun kaksi vuotta tulee nyt kesällä täyteen.

Ainakin mulle Katsomo ja kisat netin kautta on parsautta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Kerran olin tyrkyttämässä Ykkösbonus-korttia, mutta myyjätäti sanoi ettei kannata, kun pullonpalautusten takia lukema oli negatiivinen. En sitten tiedä, enkä ole seurannut montako senttiä olen hukannut tuon takia bonuksia ja plussia...Yleensä tulee palautettua pullot Lidliin, kun sinne käy kaikki.
Sama. Eikä tartte venkoila bonuskortin kanssa kun siellä ei semmosta ole lain.

Pullopanteista ja plussista/bonuksista/cimeista oli pari vuotta esitten lehdissä enemmänkin juttua.
Minkäs ketjun kaupoissa tollasta saa? Ei ole Jonikaan maininnut mitään.
 

Örfil

Guest
Kaikki bonuskortit sais kyllä laittaa polttouunin. Suora kilpailu ja sillä sipuli. Jos yhden systeemin alasajo maksaa miljoonia, mitä sitten maksaa ylläpito?
Ja asiakas maksaa...
 
Ylös