Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Mangelo

Well-known member
S.A sanoi:
No siltä se kyllä ainakin eilen fysiikan ja kemian kokeissa tuntui. Matematiikan kanssa oli sitten hankalampaa. En kyllä uskalla katsoa ratkaisuja tuolta...
Ai ne oli jo :eek:

Pikaiselta vilkaisulta matematiikan 1, 5 ja 6 vaikuttavat hauskoilta tehtäviltä. Nuo muut vähän työläämpiä ehkä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Eli siis Logitech Harmony One

Alkaa jo pikkuhiljaa (tai siis jo pitkään) vituttamaan ne kaikki kaukosäätimet, jotka tarttee, että saa kaikki olohuoneenkin viihde-elektroniikkatuotteet toimimaan. Välillä on pöydällä 5-6 zipaletta kaukosäätimiä rivissä (ja siinä ei oo vielä edes kaikki).

Tuon pitäis olla hyvä, ehkä ainoana negatiivisena seikkana se, että Blue Toothia tuo ei tue, joten PS3:een tarttis edelleenkin oma kaukosäädin, mutta ehkä tuon nyt vielä kestäis.

Amazonista tuon sais 150 eurolla, kieltämättä aika paljon rahaa kaukosäätimestä, mutta jos tuo tosiaan on niin hyvä kuin väittävät, niin ehkä se olis sen arvoinen.

Pitää pohtia.

Kellään kokemusta tuosta tai muista Logitechin malleista?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Ei ole.

Tollaisesta voisi olla apua, nyt on 4-5 zipaletta KaukoOhjaimia pöyrälläää....eiku edit..pöydällä...:mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kuukauden päästä, sattumoisin juuri, kun itse olen jenkeissä, tulee ulos Applen iPhone 2.0 (eli sisältää niin UMTS:n kuin GPS:nkin). Hintaa olis 8 GB versiolla 199 dollaria, 16 gigan versiolla 299 dollaria. Tietysti näin suomalaisena se olis kai jonkunlainen maanpetos ostaa muu kuin Nokia, mutta siitä huolimatta hieman tässä pohdin, josko tommosta yrittäis metsästää.

Nuohan myydään sim lockilla varustettuna ja periaatteessa niin, että sulla on soppari AT&T:n kanssa, mutta USA:ssa toi toimii siten, että se soppari syntyy vasta, kun lyöt laitteen ensimmäisen kerran kiinni tietokoneeseen, joka ottaa automaagisesti yhteyden AT&T:hen ja tarjoaa sulle sopparisivua täytettäväksi. Tätä en tietenkään tekisi vaan kuskaisin vehkeen Eurooppaan ja purkaisin simlukituksen, mikä ei ole vaikea homma.

kahtoo nyt, voihan tuo olla niinkin, että sitä kapistusta ei ihan helpolla edes saa, etenkin kun ilmestyy vissiin kaksi päivää ennen kuin poistun maasta.

Kyllähän tuon kannattais oikeastaan ostaa vaikkei sitä itse tarttiskaan, veikkaan että omansa sais aika helpolla pois kun myis sen täällä etiäpäin. Euroopassahan noi hinnat ovat kuulemma samat kuin jenkeissä paitti että ovat euroja eikä dollareita, mikä nykykurssilla tekee noista Euroopassa aikalailla tyyriimpiä ja päälle tulee sitten vielä 24 kuukauden soppari, jonka Euroopassa joutuu väkisinkin maksamaan, koska soppari tehdään täällä jo laitteen ostohetkellä.

Duunikaverikin kerkes jo tommosen multa tilaamaan eli tarttis tuoda ainakin 2 zipaletta :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
En tykkää tommosista tynnyreistä.
No yleensähän noista täytetään kolpakko, on paljon helpompi sitten juodakkin kuin suoraan tynnyristä ryystämällä :frank:

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
No yleensähän noista täytetään kolpakko, on paljon helpompi sitten juodakkin kuin suoraan tynnyristä ryystämällä :frank:
En siis vain osaa käyttää noita. :thumbfh:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
En siis vain osaa käyttää noita. :thumbfh:
Emmäkään. Mä oon yleensä vaan laittanut tuollaiseen pillin ja aurinkovarjo-koristeen.

Oikeestihan mulla on noita tynnöreitä aika paljonkin (avattuna toisesta päästä) esimerkiksi muovipussisäilytysastiana..

McRäkä

Banned
OoPee sanoi:
Eli siis Logitech Harmony One...

525:n ollut käytössä reilun pari vuotta. Muuten ihan ok, mutta mekaanisessa kestävyydessä toivomista. Nyt toinen kapula menossa, ekan sain vaihdettua takuuseen kun volume- ja ch-napit alkoi temppuilla. Vaikuttaisi siltä ettei tuo ainakaan kauhean pitkään käyttöä kestä, kuvittelisin että One olisi hieman laadukkaampi...

Ideahan tossa on loistava, eli ei tarvitse surffailla eri laitteiden välillä vaan logiikka perustuu aktiviteetteihin. Onesta puuttuu vaan värinapit, joita tarviaisin digiboksin kanssa. :frown: Kunhan PS3:n tv-kikkare tulee myyntiin voi olla kaukkarin päivitys ajankohtainen. PS3:een mulla on Nykon ir-kaukosäädin joka toimii Harmonylla ihan ok.