OoPee
Nuori ikäisekseen
Miten toi voi toimia? PS3:ssahan ei ole IR:ää lain vaan kaukosäädin toimii Blue Toothin avullaMcRäkä sanoi:PS3:een mulla on Nykon ir-kaukosäädin joka toimii Harmonylla ihan ok.
Miten toi voi toimia? PS3:ssahan ei ole IR:ää lain vaan kaukosäädin toimii Blue Toothin avullaMcRäkä sanoi:PS3:een mulla on Nykon ir-kaukosäädin joka toimii Harmonylla ihan ok.
Siinon nääs USB-liitännällä oleva vastaanotin mukana. Eikä maksa enää paljon: http://www.amazon.com/PlayStation-3-Blu-Wave-Remote/dp/B000R5H7KE PS-nappi tuosta tosin puuttuu, eli pleiskari on käynnistettävä aina jotenkin muuten kuin Harmonylla.OoPee sanoi:Miten toi voi toimia? PS3:ssahan ei ole IR:ää lain vaan kaukosäädin toimii Blue Toothin avulla
Oorait. Mulla on se pleikkarin oma kaukosäädin (joka itseasiassa on pirun hyvä, sillä saa myös käynnistettyä ja sammutettua laitteen), mutta sitä tietenkään ei voi suoraan korvata Harmonylla. En sitten tiedä onko tuleviin malleihin tulossa BT:ia, tuskin, sillä aika vähissä noi BT:ia käyttävät kaukosäätimet taitaa olla.McRäkä sanoi:Siinon nääs USB-liitännällä oleva vastaanotin mukana. Eikä maksa enää paljon: http://www.amazon.com/PlayStation-3-Blu-Wave-Remote/dp/B000R5H7KE PS-nappi tuosta tosin puuttuu, eli pleiskari on käynnistettävä aina jotenkin muuten kuin Harmonylla.
Jep. Sitten on tietty vaihtoehtona tuo: http://ir2bt.com/, joka ei tulisi enää ihan älyttömän kalliiksi kun sulla alkuperäinen BT-kapula on jo. Tosin on tuo 55$ + kulut tuosta aika paljon, varsinkin jos joutuu vielä BT-kapulan ostamaan... Tuolla onnistuu sitten käynnistys ja sammutus myös.OoPee sanoi:Oorait. Mulla on se pleikkarin oma kaukosäädin (joka itseasiassa on pirun hyvä, sillä saa myös käynnistettyä ja sammutettua laitteen), mutta sitä tietenkään ei voi suoraan korvata Harmonylla. En sitten tiedä onko tuleviin malleihin tulossa BT:ia, tuskin, sillä aika vähissä noi BT:ia käyttävät kaukosäätimet taitaa olla.
Ton sun laitteen kohdala on aika loogista, ettei sitä pysty käynnistämään kaukosäätimellä, koska toimiakseen se kaukosäädin tarvitsee käynnistetyn PS3:n nimenomaan juuri tuon USB-härpäkkeen vuoksi.
Suomessahan Telia-Soneran kytkykaupat iPhonesta on toistaseks jäissä, kun ei "vanhanaikasilla" 2G-puhelimilla saa käydä kyyktkauppaa. Niinpä Telia-Soneran on pakko odotella, että Suomeen asti tuleepi iPhonesta 3G-versio (Sama kuin tuo sun mainitsema 2.0?). Mikä on niille paskoille ihan oikein(*). Mahdollisesti jo ennen iPhonen 3G-mallia on Nokialta jo odotettavissa iPhonen todella paha kilpailija N96 sekä myöhemmin se varsinainen iPhonen tappaja eli N96 kosketusnäytöllä. Hakkaa kaikin puolin ominaisuuksiltaan iPhonen, niin muistin määrässä kuin muussakin., esim. GPS:n toimivuudessa.OoPee sanoi:Kuukauden päästä, sattumoisin juuri, kun itse olen jenkeissä, tulee ulos Applen iPhone 2.0 (eli sisältää niin UMTS:n kuin GPS:nkin). Hintaa olis 8 GB versiolla 199 dollaria, 16 gigan versiolla 299 dollaria. Tietysti näin suomalaisena se olis kai jonkunlainen maanpetos ostaa muu kuin Nokia, mutta siitä huolimatta hieman tässä pohdin, josko tommosta yrittäis metsästää.
Nuohan myydään sim lockilla varustettuna ja periaatteessa niin, että sulla on soppari AT&T:n kanssa, mutta USA:ssa toi toimii siten, että se soppari syntyy vasta, kun lyöt laitteen ensimmäisen kerran kiinni tietokoneeseen, joka ottaa automaagisesti yhteyden AT&T:hen ja tarjoaa sulle sopparisivua täytettäväksi. Tätä en tietenkään tekisi vaan kuskaisin vehkeen Eurooppaan ja purkaisin simlukituksen, mikä ei ole vaikea homma.
kahtoo nyt, voihan tuo olla niinkin, että sitä kapistusta ei ihan helpolla edes saa, etenkin kun ilmestyy vissiin kaksi päivää ennen kuin poistun maasta.
Kyllähän tuon kannattais oikeastaan ostaa vaikkei sitä itse tarttiskaan, veikkaan että omansa sais aika helpolla pois kun myis sen täällä etiäpäin. Euroopassahan noi hinnat ovat kuulemma samat kuin jenkeissä paitti että ovat euroja eikä dollareita, mikä nykykurssilla tekee noista Euroopassa aikalailla tyyriimpiä ja päälle tulee sitten vielä 24 kuukauden soppari, jonka Euroopassa joutuu väkisinkin maksamaan, koska soppari tehdään täällä jo laitteen ostohetkellä.
Duunikaverikin kerkes jo tommosen multa tilaamaan eli tarttis tuoda ainakin 2 zipaletta
Jaahas, mitä tossa kuulin, niin kuulemma ovat sitten päättäneet Applella, että toi iPhonen kytkytkauppasydeemi muuttuis jenkeissäkin ainakin uudemman iPhonen osalta eli sitä uusinta 3G-versiota ei saiskaan kuin niin, että teet jo ostaessasi sopparin AT&T:n kanssa. Aktivointi tarttee edelleenkin tehdä koneella, mutta jos et sitä tietyn ajan kuluessa tee iskee ylimääräinen lasku maksettavaksi.Runar ja Kyllikki sanoi:Suomessahan Telia-Soneran kytkykaupat iPhonesta on toistaseks jäissä, kun ei "vanhanaikasilla" 2G-puhelimilla saa käydä kyyktkauppaa. Niinpä Telia-Soneran on pakko odotella, että Suomeen asti tuleepi iPhonesta 3G-versio (Sama kuin tuo sun mainitsema 2.0?). Mikä on niille paskoille ihan oikein(*). Mahdollisesti jo ennen iPhonen 3G-mallia on Nokialta jo odotettavissa iPhonen todella paha kilpailija N96 sekä myöhemmin se varsinainen iPhonen tappaja eli N96 kosketusnäytöllä. Hakkaa kaikin puolin ominaisuuksiltaan iPhonen, niin muistin määrässä kuin muussakin., esim. GPS:n toimivuudessa.
*=Mulla on ollut jo oitkän aikaa mun pääasiallinen puhelinnumero sellainen, etten käytä sitä ollenkaan, koska Telia-Sonera ei suostu luovuttamaan numeroa Saunikselle. Jatkoivat jotain perkeleen sopimusta omin päin ja siksi makuuttavat mun numeroa siellä syksyyn asti. Vaikka alkuperäisissä sopimusehdoissa ei ollut mitän mainintaa siitä, että määräaikainen sopimus jatkuu vuoden kerralllaan jos asiakas ei tee toimenpiteitä sen kopettamiseksi määräpäivänä. Olen tehnyt reklamaation asiasta. Tuli ympäripyörää vastaus jossa totesivat, että eivät anna siirtää numeroa. Siks mulla on eri numero ja vasta syksyllä joskus saan vanhan tutun numeroni päivittäin käyttämääni puhelimeen
Toi olis jo aika näppärä :eek!:McRäkä sanoi:Jep. Sitten on tietty vaihtoehtona tuo: http://ir2bt.com/, joka ei tulisi enää ihan älyttömän kalliiksi kun sulla alkuperäinen BT-kapula on jo. Tosin on tuo 55$ + kulut tuosta aika paljon, varsinkin jos joutuu vielä BT-kapulan ostamaan... Tuolla onnistuu sitten käynnistys ja sammutus myös.
Runar ja Kyllikki sanoi:Tämän lisävalotestin perusteella tekisi mieli hankkia nuo testissä täysin ylivoimaiset Lightforcen 240 Blitzit. Valokuvion pituus ja leveys ovat täysin omaa luokkaansa muihin verrattuna. Niitä saa E-hyväksyttynäkin. En ole vielä selvittänyt saako Suomesta vai tartteeko laittaa kaveri roudaamaan tollaset Ruotsista. Tai jopa Saksasta. En tiedä paljonko näissä hintataso vaihtelee eri maissa. Mutta tuo pdf:ssä mainittu Ruotsin hinta lienee nykykurssin mukaan n. 200 euroa/kappale.
(EDIT: Heh heh, hinta Suomessa 249 euroa/kappale Australiassa 399 dollaria/pari. Tais mennä ulkomailta hommaamiseksi taas nämäkin jos tuollaiset joskus hankin)
Mulla on nyt paikoillaan edellisestä autosta jääneet kulmikkaat ja tosi pienet Hella Micro FF:t. Erittäin hyvät valot mutta kun ne on kulmikkaat...ja tuon auton keulaan ei oikein kulmikkaat sovi. Ovaalinmuotoiset ois ehkä parhaat, mutta pyöreätkin ovlisivat paremmat kuin neliskanttiset. Hellan Micro FF:n suuri etu on kylläkin sen todella pieni koko, ei tartte erillisiä tukirautoja, sekä hyvä mekaaninen kestävyys.
Noh, voipi olla että ajan noilla Helloilla kun hyvät ovat...paitsi jos se kulmikkuus alkaa nyppiä ihan liikaa. Sitten menee Lightforcen Blitzien hommaamiseksi. Vaikka kalliit ovatkin.
Vaikuttais siltä, ettei moisia Keski-Euroopassa edes tunnettais tai sitten kulkevat täällä jollain muulla nimellä. Minen ainakaan löytäny, eBaykin tarjos tommosia vaan Australiasta tai Yhdysvalloista käsin.Runar ja Kyllikki sanoi:Löytäiskö meidän saksankielentaitoiset noille Saksan hintoja?
Voi olla. Firmanahan tuo on ruottalainen.OoPee sanoi:Vaikuttais siltä, ettei moisia Keski-Euroopassa edes tunnettais tai sitten kulkevat täällä jollain muulla nimellä. Minen ainakaan löytäny, eBaykin tarjos tommosia vaan Australiasta tai Yhdysvalloista käsin.
Mitä sullon kaupan?Jussi sanoi:Ehkä hankin, jos vanha lankku menee kaupaksi...
Tämä. Ibanez S670F:Mehe Rienarsuo sanoi:Mitä sullon kaupan?
Se siitä sitten :dunno:OoPee sanoi:Jaahas, mitä tossa kuulin, niin kuulemma ovat sitten päättäneet Applella, että toi iPhonen kytkytkauppasydeemi muuttuis jenkeissäkin ainakin uudemman iPhonen osalta eli sitä uusinta 3G-versiota ei saiskaan kuin niin, että teet jo ostaessasi sopparin AT&T:n kanssa. Aktivointi tarttee edelleenkin tehdä koneella, mutta jos et sitä tietyn ajan kuluessa tee iskee ylimääräinen lasku maksettavaksi.
Jos tuo on todellakin noin, niin jää kyllä ostamatta :doubtful:
199 dollaria olis vaan mun mielestä niin halpa hinta, että kieltämättä houkuttelis.